fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    מהפכת הסמארטפונים ושירותי הזרמת המוזיקה, גרמה לכך שלכולנו בכיס יש נגן המכיל את כל המוזיקה בעולם. כך שכל מה שחסר לנו בכדי שנוכל ליהנות מהמוזיקה שלנו בכל מקום, אלה זוג אוזניות. מגוון האוזניות הקיימות כיום בשוק הוא אדיר, החל מאוזניות זולות במיוחד, כאלה שניתן לרכוש בכל פיצוציה או חנות סלולר ועד לאוזניות יוקרתיות באלפי שקלים.

    הבעיה לטעמי בשוק האוזניות היותר זולות זה שהשוק הזה מוצף וכולל שלל חברות מדבקה, כך שלצרכן הרגיל אין שום דרך להבדיל בין הדגמים השונים. בנוסף רוב האוזניות בטווח המחיר הזה לא נסקרות, אז איך תוכלו לדעת אלו אוזניות כדאי לכם לרכוש?

    במהלך הביקור שערכנו לאחרונה אצל HiFi Connect, הוצע לנו לסקירה זוג אוזניות Bluetooth לא יקרות, שאמורות לענות בדיוק על הצורך הזה, אוזניות פשוטות, שנשמעות טוב ועושות את העבודה.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    אם אתם מעדיפים סקירות וידיאו, הנה סקירת הוידאו המלאה שלנו:

    השורה התחתונה

    אוזניות אלחוטיות נוחות וקלות לשימוש עם סאונד מרשים

    מה אהבנו
    • עיצוב ונוחות מרשימים
    • שימושיות ידידותית וקלה
    • סאונד מפורט ובעל הפרדה מעולה
    נקודות לשיפור
    • לא מפלצת של בס ודינאמיות
    • כבל ה-USB המצורף קצר במיוחד

    על חברת ADV Sound ומותג ה-Sleeper

    חברת ADV Sound הינה חברה אמריקאית שהחלה את דרכה על ידי גיוס כספים ב-Kickstarter בשנת 2015. הם נכנסו לתחום מאהבה למוזיקה, החברה מתכננת ומייצרת מוצרים שוברי שוק לטענתם. מגוון מוצרי החברה כוללים אוזניות מסוגים שונים וגם מגברים וממירים. החברה משלבת ייצור דרייברים עצמאי יחד עם רכיבים מחברות צד שלישי, במסע שלהם להביא סאונד איכותי לקהל הרחב.

    מותג ה-Sleeper הינו תת-מותג של החברה ויש לו אתר אינטרנט נפרד. הרעיון של דגמי ה-Sleeper הוא לייצר את האוזניות הנוחות בעולם, אוזניות כל כך נוחות שניתן להירדם ולישון איתן. החברה מציעה דגם חוטי והדגם האלחוטי, אותו קיבלנו לסקירה.

    העומד למבחן: ADV Sound Sleeper Wireless

    ה-Sleeper Wireless הן אוזניות כפתור (in ear) “שרשרת” אלחוטיות. כפתורי האוזניות עשויים מסיליקון uni-body, שאמור להתאים את עצמו לכל אוזן בנוחות מקסימלית. הסיליקון מתאים את עצמו אל תעלת האוזן ומייצר סינון רעשים פאסיבי, לטענת החברה גם בשכיבה על הצד האוזנייה תישאר בצורה נוחה בתוך האוזן. השרשרת שמחברת את שתי האוזניות הינה רכה, גמישה וקלת משקל.

    האוזניות תומכות ב-Bluetooth 5.0 והסוללה מספיקה ל-7 שעות ניגון. האוזניות מגיעות עם כבל micro USB המאפשר טעינה של האוזניות באמצעות מחשב.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    עיצוב

    העיצוב של ה-Sleeper Wireless הוא פשוט אך מאוד פרקטי ופונקציונלי. אהבתי במיוחד את השימוש בצבעים שונים לכבלים שמחברים את האוזניות אל השרשרת. כל מה שצריך לזכור זה שאדום זה ימין ואין יותר את החיפוש המתמיד הזה של איפה ה-R וה-L כתובים.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    אין יותר מידי מקום לעיצוב באוזניות כפתור קטנות כאלה, ועדיין אני חושב שהשרשרת וכפתורי השליטה מעוצבים בצורה יפה.

    בתוך האריזה של האוזניות, תמצאו את ספר ההוראות התמציתי, כבל micro USB קצרצר במיוחד לטעינה של האוזניות, ונרתיק נשיאה ממותג מבד. כך שבאמת הטענה היחידה שלי כאן זה כבל ה-USB הקצר, שפחות נוח לעבוד איתו.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    נוחות

    כאן המקום לגילוי נאות, העולם מתחלק ל-2: יש את האנשים שמסתדרים עם אוזניות כפתור ויש אותי. מעולם לא מצאתי אף זוג אוזניות כפתור, שהיה לי באמת נוח. יש לי תעלות אוזניים צרות במיוחד ושום אוזניות כפתור לא מצליחות להיתפס אצלי. עם ה-Sleeper Wireless הסיפור היה טוב יותר, אך אני עדיין נאלץ לפסול את עצמי מלתת חוות דעת על הנוחות שלהן.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    ולכן גייסתי לשם כך את אשתי היקרה, שמשתמשת באוזניות כפתור ברמה יומית, על מנת לעזור לי לשפוט את רמת הנוחות של ה-Sleeper. לטענת אשתי, אכן מדובר באוזניות נוחות במיוחד, שמצד אחד אוטמות את האוזן ומהוות מסנן רעשים פאסיבי ומצד שני רכות מאוד ולא מציקות.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    הנוחות שאני כן מרשה לעצמי להתייחס אליה זו הנוחות של השרשרת שמרגישה רכה ונעימה. אם אתם כמוני ולא ממש מסתדרים עם אוזניות כפתור, אז לאוזניות שרשרת כאלה יש יתרון על פני אוזניות true wireless, בכך שאין סכנה לאבד את האוזנייה או שהיא תיפול לכם איפשהו.

    שימושיות ושליטה

    השליטה באוזניות נעשית באמצעות שלושת הכפתורים שנמצאים בחלק הימני של השרשרת. הכפתורים מרוחקים אחד מהשני וקל מאוד לזהות אותם באמצעות מישוש. הכפתור האמצעי הוא כפתור ההדלקה, המענה על שיחה והפעלת העוזרת הקולית, שני הכפתורים האחרים משמשים לקביעת העוצמה ומעבר בין השירים.

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    ברגע שהאוזניות דלוקות, זיהיתי אותן בקלות באמצעות הטלפון הנייד שלי, LG V20 או באמצעות ה-iPad שלי. כאשר החיבור מתבצע, הטלפון או הטאבלט יציגו לכם את מצב הסוללה של האוזניות ליד סימן ה-BT, שזה מאוד מועיל.
    על פי המפרט של האוזניות, הן יכולות לשמור על חיבור במרחק של עד 10 מטרים, לא לקחתי אותן לקצה, אבל הסתובבתי ברחבי הסלון והקישוריות נשמרה ללא בעיות.

    בדקתי את חוויית ההאזנה באוזניות בהליכה ברחוב. הן מייצרות איטום מרשים ולכן מאפשרות ליהנות ממוזיקה גם בחוץ, זאת בנוסף ליכולת שלהן לנגן בעוצמה דיי גבוהה. בהחלט מומלץ להיזהר איתן כשחוצים כביש, ואפילו לשלוף אחת מהן בזמן שעושים זאת.

    בנוסף בדקתי אותן בשיחת טלפון, שמעתי את הצד השני בצורה נקייה וברורה וגם הצד השני דיווח ששומעים אותי היטב.

    מבחן ההאזנה

    על מנת לבחון את איכות הסאונד של האוזניות שידכתי אותן לטלפון שלי LG V20 והזרמתי תכנים מ-Tidal (חלק קטן מההאזנה נעשה גם באמצעות ה-iPad). האזנתי לשירים מז’אנרים מגוונים על מנת לנסות לאפיין את נקודות החוזקה והחולשה של האוזניות.

    נתחיל מביצועי הבס, בתור מי שרגיל להשתמש באוזניות Over Ear גדולות, כמובן שביצועי הבס של ה-Sleeper פחות טובים, אבל לא מדובר כאן בהשוואה הוגנת. אוזניות כפתור, הן בעלות דרייבר קטנטן ומגבלת הטווח הדינאמי שלהן היא תכונה מובנת וצפויה. הרשו לי לעשות פרפרזה קטנה לחיקוי של גדעון סהר בארץ נהדרת, “רוצה לומר: מי שמחפש בס עמוק, שירעד לכם את כל האוזן, אני מבקש שלא יבחר בי”.

    לצורך בדיקת הבס השתמשתי באוסף השירים הדיי קבוע שלי. בעזרת Hunter של ביורק, ו-River של Ibeyi, בדקתי בס אלקטרוני (בקטע הראשון הוא מהיר וכולל שכבות מרובות, בעוד בשני הוא איטי ועמוק). ה-Sleeper כאמור לא מצליח להעביר את הדינאמיות של שתי היצירות, אבל כן ניתן לשמוע בהן את נקודות החוזקה שלהן וזה רמת פירוט והפרדה מרשימים ביותר. ניתן בקלות להבחין בפרטים הקטנים ביותר ביצירה ובנוסף ההפרדה בין המוזיקה והשירה (וגם בין השכבות במוזיקה) מאוד מפתיעה.

    קטע אלקטרוני מאתגר נוסף הוא Make Us Stronger של Ghost Rider, למרות הבס הפחות עמוק, ה-Sleeper עשו עבודה טובה בלהעביר את האנרגטיות של הקטע, רמת הפירוט הייתה גבוהה ובימת הסאונד הרגישה דיי רחבה.

    מכאן עברתי למוזיקה מעט מלודית ורגועה יותר, Frenchtown של אלן טיילור. ההפרדה בין קולו של אלן לגיטרה היא נהדרת, הקול מפורט וברור והפרזנטציה הכללית היא רכה ונעימה.

    ב-Remembering של אבישי כהן, הפסנתר מציג רמת ניקיון טובה, הבס משולב בצורה מאוזנת שמרגישה נכונה לקטע.

    ב-The Lord של סופי זלמני, ההפרדה מצוינת בין קולה של סופי לגיטרה, רמת פירוט גבוהה בקולה של סופי והגיטרה נשמעת נקייה וצלולה. שילוב הכינורות הנהדר בקטע מציג את יכולת ההפרדה של ה-Sleeper. בסולו הסיום המרגש בשיר הגיטרה נשמעת חדה ונקייה.

    בחרתי לסיים במשהו קצבי יותר, Way Down We Go של Kaleo, המקצב והאנרגטיות של השיר עוברים נהדר, קולו של הסולן מפורט, ולמרות שחסר מעט פאנצ’יות ודינאמיות, הכיפיות והאנרגיה של היצירה עוברים יפה ב-Sleeper.

    אם לסכם את חלק מבחן ההאזנה, ה-Sleeper הרשימו מאוד בקטגורית הפירוט וההפרדה, האיזון והטונאליות מרגישים נכונים. הם מצליחים לשחזר אנרגטיות של קטעים אלקטרונים, אבל מצטיינים יותר במוזיקה מעט רגועה יותר. בלדות, ג’אז רך, בלוז או פולק ישמעו הכי טוב ב-Sleeper.

    סיכום

    סקירה לאוזניות כפתור אלחוטיות ADV Sound Sleeper Wireless

    ה-Sleeper Wireless הן אוזניות כפתור (in ear), נוחות במיוחד, העיצוב מרשים והשימושיות היא קלה ומספקת. האוזניות מצליחות לייצר סינון רעשים פאסיבי מרשים, לכן היזהרו כשאתם הולכים איתן ברחוב. זמן הסוללה הוא 7 שעות, ומרחק הקליטה המקסימלי הוא 10 מטרים.

    למרות הקושי האישי שלי עם אוזניות כפתור, בזמן הסקירה, ה-Sleeper הרשימו אותי בכל הפרמטרים שבחנתי אותם. במבחן ההאזנה ה-Sleeper הפגינו יכולות פירוט והפרדה מרשימים. הטווח הדינאמי מעט מוגבל, אבל כאן יש לזכור את סוג המוצר ורמת המחיר.

    לסיכום, אם אתם מחפשים אוזניות כפתור אלחוטיות מעוצבות ונוחות, בעלי פרופיל סאונד טבעי ומפורט, ה-Sleeper Wireless הן בחירה מעולה.

    מחיר: 139 ₪
    אחריות: 3שנים מבית HiFi Connect

    הציוד ששימש אותי לסקירה
    טלפון: LG V20
    טאבלט: iPad

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן