fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • בניית רמקולים עצמאית – מחזור ראשון של הסדנה מבית Morel

    ביום שישי האחרון הוזמנו להגיע למחזור ראשון של סדנה לבניית רמקולים באופן עצמאי. הסדנה מהווה את יריית הפתיחה של חברת Morel (מוראל) בתחום ה-DIY ומיועדת לכל מי שרוצה להתנסות בבניית רמקולים.

    אז האם הסדנה הצליחה? על פי החיוך וההתרגשות של המשתתפים היוצאים ממפעלי מוראל מחובקים עם הרמקול, שהם החליטו על צבעו, קבעו את רכיביו והרכיבו הכל בעצמם, אנחנו חושבים שמדובר בהצלחה גדולה!

    האחראי על הסדנה הוא מייקי קיידר, שביומיום אחראי על חנות המפעל וההדגמות של Morel. מייקי הוא בונה רמקולים חובב בעצמו וההתלהבות שלו מהסדנה ומהאפשרות של להחיות את תחום ה-DIY בארץ בחסות Morel היא מדבקת וכנה.

    מבנה הסדנה לבניית רמקולים

    השלב העיוני

    המשתתפים הגיעו לקראת תשע בבוקר ולאחר כיבוד בקפה ועוגה, התיישבו לשמוע רמקול להדגמה. רמקול ההדגמה נבנה מהקיט (Nevo) שהמשתתפים קיבלו. הוחלט שכחלק מהדגמת הרמקול, יעשה שימוש בהגברה יחסית פשוטה כידי להציג את היכולות הבסיסיות של הרמקול.

    לאחר ההאזנה המשתתפים קיבלו הרצאה על שיטת המיקום המומלצת של רמקול בחלל הבית. בהרצאה המשתתפים קיבלו מענה על שאלות רבות אודות מרחקים נכונים מהקיר עבור הרמקולים, זוויות נכונות, מרחק מנקודת האזנה ועוד.

    בנוסף, ניתן הסבר על רכיבי הרמקול והשפעתם על הצליל, איך מתכננים נכון מעברים בין אלמנט הבס לאלמנט המיד. מהי ההתנגדות של הרמקול ואיך היא משפיעה על ההגברה הנדרשת.

    השלב המעשי

    לאחר ההסבר המפורט המשתתפים עלו למעבדת מוראל, במעבדה לכל אחד מהמשתתפים חיכה סט הכולל את הערכה והשדרוגים שהוזמנו מראש, ותיבת הרמקול הצבוע בצבע ובגימור, שכל אחד בחר לעצמו.

    הסדנה התנהלה בליווי צמוד של מנהל המעבדה, משה לוי, שסייע לכל אחד שהיו לו שאלות בנושא הרכבת הרמקול.

    המשתתפים הרכיבו והבריגו את חלקי הרמקול, וחלקם אף ביצעו את ההלחמות בעצמם.

    בסיום ההרכבה המשתתפים ירדו לחדר התצוגה, חיברו את הרמקולים שהם הרכיבו לפני רגע בעצמם והאזינו בהנאה רבה לרמקול האישי החדש שלהם. 

    היה ניתן לראות את ההתרגשות של המשתתפים וההנאה שלהם מהרמקול שהם הרכיבו בעצמם.

    כחלק מהסדנה היה מתוכנן גם סיור במפעל הייצור של Morel ושיחה עם המהנדס של החברה, הכוללת ביצוע הדגמה של מדידת ביצועים של אלמנט. הסיור בוטל בגלל הקורונה, ויושלם למשתתפים בעתיד.

    תובנות מהסדנה ומה צפוי בסדנאות הבאות

    מייקי שיתף אותנו בתחושות לגבי הסדנה ומה צפוי בהמשך:

    ״טרם ביצוע הסדנה הראשונה היו המון חששות והתרגשויות ב-Morel: האם התהליך סגור עד הסוף, האם עבודת הנגרות ואיכות הצביעה תתאים לציפיות של המשתתפים, כל החששות התפוגגו לאחר שהמשתתפים ראו את הרמקול, שהזמינו והמילה Wow הושמעה במעבדת ההרכבות של Morel״.

    ״לסדנאות הבאות של חברת Morel, אנחנו רוצים להציע עוד אפשרויות שדרוג לקיט הקיים ואף להציע קיט שלם נוסף.״

    אנחנו נהנינו מאוד מההשתתפות בסדנה ומאחלים לחברת מוראל עוד המון סדנאות מוצלחות.

    פרטים נוספים אודות הסדנה והמחירים – ניתן לראות בדף ההרשמה או ליצור קשר עם:

    מייקי קידר 050-6803557.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן