fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המלצה קצרה: המכונית המהירה ביותר עונה 2 – נטפליקס

    המלצה קצרה: המכונית המהירה ביותר עונה 2 - נטפליקס
    המכונית המהירה ביותר היא סדרת דוקו-ריאליטי מבית נטפליקס שחזרה לעונה שנייה (המלצה שכתבתי על העונה הראשונה). כל פרק מורכב ממירוץ דראג 400 מטר. בכל מרוץ מתחרים 4 מתחרים, 3 מתחרים ששיפצו את המכונית שלהם בעצמם ומתחרה אחד שהוא בעלים של של סופר מכונית. המנצח בכל פרק עולה למירוץ הגמר בפרק האחרון. במהלך הפרק רואים את ההכנות של המתחרים שמנסים להוציא עוד כמה כוחות סוס ולשפר את אחיזת הכביש של הרכבים שלהם. זאת בזמן שהבעלים של הסופר מכונית, נוסע על רצועת חוף כלשהי באיזי וצ’יל.
    המתחרים משתפים אותנו בסיפור החיים שלהם, ובכמה הם משוגעים על המכוניות שלהם. יש את אוסף סיפורי קורעי הלב הרגילים, ילדות קשה, מוות במשפחה וכו. לדעתי הסיפורים בעונה הזו הרבה יותר דרמטיים מאשר בעונה הקודמת. זה כמובן מעורר שאלות לגבי תהליך הבחירה של המשתתפים לתוכנית. עדיין אין ספק שמדובר בחולי הגה מכף רגל ועד ראש.
    ההבדל הזה בין חולי ההגה לבעלי הסופר מכוניות (שחלקם חולי הגה לחלוטין ולא סתם נהנים מהפוזה) תמיד מעורר מחשבות על פערי מעמדות וכו’.
    הבעיה הכי גדולה שלי עם התוכנית, זה העריכה המוגזמת של שלב המירוץ. כשסוף סוף מגיעים למירוץ, תנו לנו לראות מה שקורה שם בזווית נורמלית בלי כל השוטים של כל מתחרה וזוויות מוזרות, שמיועדות לייצר מתח ולהקשות לראות מי ניצח.
    לסיכום, מדובר בסדרת ריאליטי שחושפת בפנינו אנשים, שכנראה שלא היינו זוכים לראות את אורך חייהם בשום מקום אחר. מעניין לראות עד כמה גדולה סצנת מירוצי הרחוב בארה”ב וכמה אנשים משקיעים בזה את כל כספם. הקונפליקט בין משפצי המכוניות לבין בעלי הסופר מכוניות תמיד מייצר עניין, ולמרות שהמירוצים מעט מאכזבים בסף (בגלל העריכה המוגזמת) עדיין זו סדרה מהנה מאוד.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן