fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • הושק ליין מסכי LG לשנת 2022 בתערוכת CES

    בתערוכת CES 2022, ששוב מתרחשת באופן מקוון בלבד, הושק ליין מסכי LG לשנת 2022. אז מה חדש בליין המסכים החדש מבית חברת LG לשנת 2022? לא מעט.

    מסכי OLED בהירים וגדולים יותר

    חברת LG ממשיכה את ההשקעה וההובלה שלה בתחום מסכי ה-OLED. מידי שנה החברה מציגה יותר דגמים, יותר גדלים ושלל שיפורים. בשנה שעברה החידוש המרכזי היה פאנל ה-OLED EVO שהבטיח בהירות משופרת. הבהירות היא נקודת התורפה המרכזית של מסכי ה-OLED בתחרות מול מסכי ה-LED הבכירים. השנה המסכים עוברים שדרוג נוסף בדמות טכנולוגיית Brightness Booster, המאפשרת פיזור חום יעיל יותר, שמאפשר למסכים להגיע לעוצמת בהירות גבוהה יותר.

    את השימוש בצלעות קירור או heat sink, ראינו מזה מספר שנים במסכי הדגל של חברת פנסוניק. מלבד העובדה שמסכים אלה הצליחו להפגין בהירות גבוהה יותר, פיזור החום הזה גם העלים כמעט לחלוטין את תופעת הצבירות והצריבות. אם המימוש של LG יצליח באותה המידה, אכן מדובר כאן בשדרוג משמעותי.

    הפאנל ה-EVO יהיה זמין בסדרת G2 וגם בסדרה הפופולרית ביותר של החברה, ה-C2. סדרת ה-C תמיד נחשבת לסדרה המספקת את התמורה הגבוהה ביותר למחיר ונראה שהשנה זה שוב הולך להיות כך. טכנולוגיית ה-Brightness Booster תהיה בלעדית לסדרת G2.

    מסכי LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG) ה-LG G2 OLED EVO

    מבחינת גדלים, סדרת ה-G2 תגיע בגדלים הסטנדרטים של 55, 65 ו-77 אינץ׳ ולראשונה השנה הסדרה תושק גם בגודל 83, שהיה שמור לסדרת C בלבד בשנה שעברה. נוסף על גדלים אלה, סדרת G2 תגיע גם לראשונה בגודל חסר תקדים של 97 אינץ׳. סדרת G היא סדרת הגלריה של LG, הכוללת עיצוב דק במיוחד ומתקן צמוד קיר מיוחד, הגורם למסך להיראות ממש כמו תמונה בגלריית אומנות.

    גם סדרת C2 תגיע בגדלים הסטנדרטיים של 48, 55, 65, 77, ו-83 אינץ׳. כאשר גם עבור סדרת C2 ישנו גודל חדש השנה, וזהו גודל 42 אינץ׳, זהו מסך ה-OLED הראשון בגודל זה. אם אתם מחפשים מסך לחדר קטן, כנראה שתתקשו מאוד למצוא מסך טוב יותר, כיוון שרוב מוחלט של הדגמים הטובים מכל היצרנים אינו זמין בגדלים של פחות מ-55.

    מסכי LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG) ה-LG C2

    מעבד התמונה שודרג אף הוא, כמידי שנה, וכעת זהו ה-α9 Gen 5. על פי LG המעבד החדש: “ממנף יכולות למידה עמוקה כדי לשפר את הביצועים ולהעניק לתמונות המוצגות על המסך איכות תלת מימדית יותר, באמצעות אבחנה מדויקת בין אלמנטים הניצבים בחזית התמונה ובין הרקע. α9 Gen 5 גם מרחיב את יכולות הקול של AI Sound Pro של LG כדי לספק לצופים אודיו אמיתי יותר; ומאפשר לרמקולים המובנים של הטלוויזיות להפיק צליל סראונד וירטואלי 7.1.2.”

    מערכת ההפעלה החדשה, WebOS 22

    נראה ש-LG החליטה לשנות את מודל הגרסאות של מערכת ה-SmartTV שלהם וכעת הם יקראו לפי השנה, כך שהגרסה החדשה תהיה WebOS 22. החידוש הגדול של השנה הוא משהו שהיה כבר מתבקש מזמן והוא ניהול פרופילים נפרדים עבור משתמשים. בגרסה החדשה תוכלו לייצר פרופילים לכל בעלי הבית ועבור כל אחד להגדיר את שירותי ההזרמה, לקבל המלצות צפייה, ועדכוני ספורט מותאמים אישית. ניתן לעבור בין הפרופילים באמצעות הממשק של הטלוויזיה או באמצעות NFC Magic Tap, בנוסף ניתן גם לשקף את מסך המכשיר הנייד באמצעות טכנולוגיה זו.

    יכולת חדשה מעניינת נוספת היא Room To Room Share, המאפשר לשכפל מסך של טלוויזיה אחת לטלוויזיה אחרת באותה רשת ה-WiFi.

    התמיכה הנרחבת ביותר בשוק בתחום הגיימינג

    גם השנה מסכי LG מציעים תמיכה נרחבת במיוחד ביכולות גיימיניג. מבחינת הפורמטים השונים מסכי LG תומכים ב: G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium ו-VRR. נוסף על כך שירותי המשחקים בענן של NVIDIA GeForce NOW ו-Google Stadia נתמכים על ידי מסכי LG. כמו בשנה שעברה, גם השנה התפריט הייחודי עבור הגיימרים, ה-Gamer Optimizer חוזר ומאפשר לקבל מידע מלא ולהגדיר את ההגדרות האופטמליות ביותר בתפריט יחיד.

    מסכים ויכולות נוספים

    הליין החדש של מסכי LG לשנת 2022 לא כולל רק מסכי OLED, גם מסכי ה-QNED MINI LED חדשים הושקו, ומבטיחים שוב לתת ביצועים השואפים אל מסכי ה-OLED באמצעות מימוש של מנגנון מתקדם של תאורה בעל עמעום מקומי.

    מסכי LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG) מסכי ה-LG QNED Mini LED לשנת 2022

    יכולות נוספות שצפויות להגיע השנה הן אפליקציות חדשות: LIVENow, אפליקציה בה תוכלו ליהנות באופן אינטרקטיבי מארועים ברחבי העולם בזמן אמת, הופעות מוזיקה, אירועי ספורט ועוד. אפליקציית 1M HomeDance תלמד אתכם לרקוד כמו אלילי K-Pop ואילו LG Fitness, תעזור לכם לשמור על כושר.
    בשלב זה לא ברור אם אפליקציות אלה יהיו זמינות בארץ.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן