fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • השקת דגמי המסכים החדשים של LG לשנת 2022

    הערב באירוע מפנק כמיטב המסורת של LG וקבוצת ח.י., הושקו המסכים החדשים של LG לשנת 2022. היצע המסכים כולל דגמי OLED, המגיעים בגדלים חדשים ובהירות משופרת, בנוסף למסכי QNED, בעלי תאורת MiniLED, מסכי NanoCell ומסכי UHD. בנוסף הושקו גם מקרני קול חדשים והמוניטורים החדשים.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG)

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022 – מסכי OLED

    גם השנה בראש ליין המסכים של LG נמצאים מסכי ה-OLED המעולים של החברה. השנה סדרות C2 ו-G2 יגיעו עם פאנל LG OLED Evo, המציע בהירות משופרת ביחס לדגמי 2021.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022

    סדרת ה-G2, הינה סדרת הגלריה של LG והיא כוללת עיצוב מעודן ומתקן קיר צמוד מיוחד, המעניק מראה של תמונה בגלריה. השנה סדרת G2 מגיעה לישראל במגוון גדלים, לראשונה דגם ה-55 אינץ’ יגיע לישראל ויחד איתו דגמי 65, 77, 83 ולראשונה גם גודל עצום של 97 אינץ’.

    שימו לב, השנה לראשונה ייתנו 5 שנות אחריות על הפאנל במסכי OLED מסדרות G2 ו-Z2 (סדרת הדגל).

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG)

    סדרת ה-C2, שתמיד מהווה את היחס הטוב ביותר בין מחיר לביצועים, תגיע השנה במבחר גדלים נרחב, החל מ-42 אינץ’. הגדלים הנוספים הם 48, 55, 65, 77, ו-83 אינץ’.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    ה-LG OLED C2

    כל מכשירי ה-OLED של LG מאושרים כחופשיים מהבהוב הן על ידי TÜV Rheinland והן על ידי Underwriters Laboratories, וללא סנוור בבדיקות על ידי UL. פאנלים OLED של LG זכו להכרה גם על ידי TÜV Rheinland בזכות פליטת אור כחול נמוכה במיוחד, והם הראשונים בעולם שעומדים בדרישת פליטת האור הכחול הנמוכה של סוכנות תקינת בריאות האמריקאית Eyesafe.

    חברת LG שדרגה השנה גם את עיצוב המסכים שלה. הליין החדש עשוי מסיבים ייחודיים שאינם מתכתיים, וכתוצאה מכך שוקל פחות, ללא איבוד מקשיחותו. בנוסף, עובי שולי המסך (BEZEL) ירד בצורה משמעותית.

    היו גם שני מסכי OLED מיוחדים שהוצגו בערב ההשקה. הראשון היה ה-OLED ART90, מסך OLED מעוצב בעל רמקול שמחובר אליו ויכול לנוע למעלה ולמטה על מסילה.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    מסך ה-LG OLED ART90

    המסך השני היה מסך ה-OLED המתגלגל המדובר של חברת LG מדגם LG OLED R1, שהוצג לראשונה בישראל.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    המסך המתגלגל, LG OLED R1, לראשונה מוצג בישראל

    מעבד התמונה החדש, ה-α9 דור 5

    מעבד α9 דור 5, הניצב בלב דגמי טלוויזיות הפרימיום של LG, ממנף יכולות למידה עמוקה על מנת לשפר את הביצועים ולהעניק לתמונות המוצגות על המסך איכות תלת מימדית יותר, באמצעות אבחנה מדויקת בין אלמנטים הניצבים בחזית התמונה ובין הרקע. השנה, המעבד α9 דור 5 עבר שדרוג משמעותי, המאפשר לו לבצע שדרוג כל תוכן לרמת 4K בצורה חלקה ונקייה הודות ליישום אלגוריתם למידה עמוקה ברמת המקור של התוכן.

    α9  דור 5 מרחיב גם את יכולות הקול של AI Sound Pro של LG כדי לספק לצופים אודיו אמיתי יותר; ומאפשר לרמקולים המובנים של הטלוויזיות להפיק צליל סראונד וירטואלי 7.1.2.

    פלטפורמת ה-WebOS 22

    הגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת ה-Smart TV החדשנית של LG מביאה לחיים את חווית המשתמש בטלוויזיות החדשות, ומספקת נוחות מרבית ותהליך קל יותר של גילוי תוכן. מערכת ההפעלה webOS 22 מציגה פרופילים אישיים המאפשרים למשתמשים ליהנות מחוויית צפייה מותאמת אישית. תחת כל פרופיל, יכולים משתמשים להגדיר גישה מהירה לשירותי הסטרימינג המועדפים עליהם, לקבל המלצות תוכן מותאמות על סמך היסטוריית הצפייה ולצפות בעדכונים בזמן אמת בתוצאות המשחקים של קבוצות הספורט האהודות על כל משתמש. ניתן להיכנס לפרופילים מדפדפן הטלוויזיה או מסמארטפון עם NFC Magic Tap. NFC Magic Tap מאפשר גם לשקף מסך של מכשיר נייד לטלוויזיית.

    יכולות חדשות ב-WebOS 22:

    • מצב Always Ready – הופך טלוויזיית LG לתצוגת מדיה כאשר היא אינה בשימוש. ניתן להגדיר בקלות בתפריט ההגדרות, Always Ready מופעל בלחיצה על לחצן ההפעלה בשלט של LG, כדי להפוך את המסך לקנבס דיגיטלי להצגת יצירות אמנות, מעקב אחר תצוגת שעון או השמעת מוזיקה.
    • שיתוף מסך מחדר לחדר – ניתן להעביר תכנים המשודרים בממיר או ערוצי עידן פלוס מחדר לחדר. כך אין צורך בממיר בחדר השינה, די בכך ששתי הטלוויזיות יחוברו לאותה רשת אלחוטית.
    • ריבוי צפיות – ניתן לראות תמונה לצד תמונה משני מקורות שונים – לדוגמא משחק בצד אחד וצפייה בטלוויזיה בצד השני
    • RDP – remote Desktop PC – ניתן לחבר מחשב שולחני מרחוק להצגה על גבי הטלוויזיה בקלות רבה דרך מסך הבית או דרך תפריט לוח המחוונים – Home dashboard

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022 – מסכי QNED

    הליין החדש של מסכי LG התרחב השנה גם עם 4 מסכי QNED, המשלבים שתי טכנולוגיות צבע מתקדמות Quantum Dot + NanoCell שמאפשרות הרחבת טווח הצבעים הנראה על גבי המסך. מסכי QNED מציגים 100% נפח צבע עם צבעים עשירים ומדויקים גם בבהירות גבוהה וגם בסביבה חשוכה. בנוסף להרחבת טווח הצבעים, הצבעים שומרים על 100% עקביות גם בזווית צפייה של 300.  כל דגמי QNED מגיעים עם פאנל120Hz  ועיצוב מתקדם. בסדרות QNED86 ומעלה התאורה האחורית הינה תאורת MiniLed מתקדמת המגיעה לבהירות גבוהה של עד 3000nits  בסדרה QNED99. תאורת MiniLed משפרת את ניגודיות המסך וממזערת את אפקט ההילה, תוך הצגת צבעים שחורים קרובים למציאות. סדרה QNED99 המתקדמת מציגה מסך ברזולוציית 8K  עם המעבד המתקדם a9 דור 5.

    המסכים החדשים של LG לשנת 2022
    (Image Credit: LG)

    יכולות הגיימינג של המסכים החדשים של LG לשנת 2022

    לאורך השנים היו טלוויזיית OLED הראשונות שתמכו בתקן ב-NVIDIA G-SYNC, ובהמשך הייתה טלוויזיית 8K OLED של החברה הראשונה שאפשרה משחקי 8K עם כרטיסים גרפיים מסדרת NVIDIA GeForce RTX™ 30. עם זמן התגובה של אלפית שנייה, השהיית קלט נמוכה ועד ארבע יציאות HDMI 2.1, אין זה מפתיע ש-LG OLED היא הבחירה המועדפת על שחקני הקונסולות והמחשבים.

    בשנה הקרובה ניתן לבחור ולעבור בקלות בין תכונות ספציפיות למשחק ולהציג הגדרות מוגדרות מראש ישירות מתפריט Game Optimizer של הטלוויזיה. תפריט Game Optimizer מספק גישה מהירה למצב החדר החשוך החדש, שמתאים את בהירות המסך לחוויית משחק טובה יותר כאשר האורות כבויים. בנוסף, ההגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב רענון משתנה (VRR) נגישות בקלות מ-Game Optimizer. יתרה מכך, מצב משחקי ספורט חדש מצטרף להגדרות הקיימות עבור יריות מגוף ראשון, משחקי תפקידים ומשחקי אסטרטגיה בזמן אמת, ומספק פרטים נוספים לחווית משחק ריאליסטית יותר.

    מקרני הקול החדשים

    במקביל לליין הטלוויזיות החדש, LG משיקה השנה גם 7 מקרני קול חדשים משלימים חווית צפייה קולנועית יוצאת מגדר הרגיל.

    בראש הליין עומד דגם הפרמיום, S95QR, המציע תפוקה של 810 ואט ו-9.1.5 ערוצים של צליל סראונד טהור, ליצירת פתרון שמע הוליסטי ברמה גבוהה. עם חמישה ערוצים המופנים כלפי מעלה, כולל הרמקול המרכזי הראשון בעולם הפונה כלפי מעלה, ועוד שלושה ברמקולים האחוריים הנפרדים ושניים ברמקולים האחוריים – מצליחה המערכת לשפר את בהירות הקול ולהגדיל צליל ריאליסטי אולטימטיבי. כבחירה מושלמת לאוהבי סרטים המעוניינים לשפר את חווית הקולנוע הביתי שלהם, מספק הסאונד בר דיאלוג ברור יותר והופך את התוכן של Dolby Atmos ו-DTS:X לסוחף עוד יותר. IMAX Enhanced מאפשר למשתמשים יכולת ליהנות משמע תלת ממדי מדהים בעת צפייה בתוכן תואם.

    בנוסף, הושק מכשיר ייעודי בשם WOWCAST, המאפשר חיבור אלחוטי בין מסכי LG לסאונדברים שלהם, באיכות מלאה של HDMI.

    השקת דגמי המסכים החדשים של LG לשנת 2022

    קיימות ומודעות לאיכות הסביבה

    LG שמה דגש מיוחד על נושא הקיימות. כבר בתהליך הפיתוח של מסכי ה-OLED, המסכים שמיוצרים בטכנולוגיה ללא תאורה אחורית ובכך עם פחות רכיבים כימיים, מאפשרים ניצול יעיל יותר של משאבים. בנוסף, הצד האחורי של הטלוויזיה עשוי בעיקר ממתכת ולא מפלסטיק. טלוויזיות LG OLED משתמשות בחומרים סיביים חדשים על מנת להפחית את משקל הטלוויזיה, והתוצאה היא פחות פליטות פחמן במהלך ההובלה המסחרית. דגם C2 למשל מורכב מחומרים קלים יותר ב-45%. הוא ארוז רק בחומרי האריזה הדרושים למשלוח בטוח — קרטון הניתן למחזור ושקית מתכלה עבור השלט הרחוק.

    בעוד מקרני הקול החדשים עוצבו תוך מחשבה על הסביבה, עם טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר לאורך כל מחזור חיי המוצר. מעבר לאריזה עשויה 100 אחוז נייר, ושימוש בפלסטיק ממוחזר באריזה החיצונית, מקרני הקול החדשים בנויים מחומרים מורכבים קלים יותר, כדי לצמצם את פליטת הפחמן במהלך המשלוח וההובלה. צריכת חשמל יחסית צנועה, מאפשרת למוצרים אלה לחסוך באנרגיה גם במהלך השימוש.

    התיחסות סמנכ”ל השיווק של LG ומנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה

    גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר גם השנה ממשיכה להשתדרג ולהוביל את שוק מסכי הפרימיום. השנה, LG שיפרה משמעותית את חווית הצפייה, עם שדרוג טכנולוגיית ה-OLED Evo ושילובה גם במסכי ה-C2, מה שמאפשר ליותר ויותר צרכנים ליהנות מחווית הצפייה הבהירה, החדה והברורה ביותר. כמו בכל שנה, כל האספקטים של ליין המסכים שלנו עבר שדרוג משמעותי. אם זה החומר ממנו עשויים המסכים והפחתת משקלם ועד המעבד החדש ומערכת ההפעלה, אנחנו תמיד מחפשים כיצד לתת יותר ללקוחות שלנו”.

    גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה: “גם השנה LG ממשיכה להוביל את סגמנט הטלוויזיות עם דגש על מסכי הפרימיום והמסכים הגדולים. אנו עדים לעלייה משמעותית בדרישה למסכים אלו שהחלה בשנים האחרונות וממשיכה לתפוס תאוצה. אני מעריך שהיא תלך ותתחזק לקראת המונדיאל ואירועי הספורט המתוכננים בסוף השנה. השנה אנו מציעים מסכים עם בהירות גבוהה במיוחד אשר משפרת את חוויית הצפייה והגיימינג. אנחנו בקבוצת ח.י מעניקים את חווית השירות הטובה ביותר ללקוחותינו, החל ממתן 3 שנות אחריות לדגמי QNED ו-OLED וכלה בשירותים כגון אספקה והתקנה במועד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על ידי הלקוח. השנה לראשונה יינתנו שנתיים אחריות נוספות על הפאנל. על מסכי ה-G2 ו-Z2.”

    טבלת המחירים

    כמידי שנה קבוצת ח.י. מפרסמים את מחירי ההשקה – המחירים הינם המחירים המומלצים לצרכן.

    סדרהגדליםמחיר ()
    OLED A255”, 65”החל מ-5990
    OLED C242”, 48”, 55”, 65”, 77”, 83”החל מ-5990
    OLED G255”, 65”, 77”, 83”, 97”החל מ-9,990
    OLED Z288”119,000
    NANO7986”10,990
    NANO8450”, 55”, 65”, 75”החל מ-3,090
    QNED80/8155”, 65”, 75”, 86”החל מ-4,490
    QNED8665”, 75”, 86”החל מ-6,490
    QNED9165”, 75”, 86”החל מ-7,990
    QNED9975”, 86”החל מ-22,990
    UQ800043”, 50”, 55”, 65”, 70”, 75”החל מ-2,290
    UQ900065”,86”החל מ-3,990
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן