בתקופה האחרונה כיסינו בהרחבה את התמורות והמאבקים בעולם הזרמת המוזיקה, כעת מגיעה עסקה מפוצצת בעולם הזרמת תכני הוידאו. אולפני MGM, ראשי תיבות של Metro-Goldwyn-Meyer, הם מהאולפנים המפורסמים והוותיקים, ומהווים ממש סמל להוליווד של פעם.
למעשה כיום, נשארו מעט מאוד אולפני קולנוע שלא עברו מיזוג או רכישה כלשהי בשנים האחרונות (אולפני סוני, הם אחד היחידים).
המהלך של אמזון יאפשר להם לשפר עמדות בתחרות מול נטפליקס ודיסני+.
אלו מותגים אמזון מקבלת מהרכישה?
בראש ובראשונה, בונד, ג'יימס בונד. בנוסף "רוקי" ודור ההמשך "קריד", "ההוביט" ותכנים קלאסיים אהובים כמו: "השור הזועם", "תלמה ולואיז", "שתיקת הכבשים", "סטארגייט" ותכני וינטג' כמו "12angry man", "שבעת המופלאים" ו"הפנתר הוורוד".
לפי דבריו של מייק הופקינס, סגן נשיא ב-Amazon Prime Video, "הפוטנציאל של העסקה טמון באוצר המצוי בקטלוג העמוק של MGM, אותו אמזון מתכננים לפתח ביחד עם הצוות המוכשר של הסטודיו".
הבעיות בעסקה
הבעיה העיקרית בעסקה היא הסכמי הזכויות המורכבים. בנושא המותג של ג'יימס בונד, כמחצית מהמותג שייכת ל-Eon Productions, כך שרק מחצית מהמותג שייך לאמזון. כל תכני MGM שנוצרו לפני מאי 1986, נמצאים בהסכם הפצה עם WarnerMedia ומופצים בשירות HBOMax. כך שעם כל ההגבלות הללו, לא פשוט להבין אלו תכנים של MGM יהיו זמינים בשירות של אמזון בתקופה הקרובה.