fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22

    ארוע השקה של חברת LG

    הערב באולם האירועים East – TLV בתל אביב, התקיים אירוע השקת המסכים החדשים של חברת LG לשנת 2021 – 2022.
    השנה ליין המסכים של חברת LG הינו רחב במיוחד וכולל ארבעה טכנולוגיות שונות, בראשם כמובן מסכי ה-OLED.

    החידושים העיקריים השנה בתחום ה-OLED הם פאנל ה-Evo החדש שקיים בסדרת ה-G1, ומבטיח שיפור של 20% בבהירות המסך:

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22

    סדרת ה-C1, כוללת השנה גיוון מרשים של גדלים, והיא תגיע בגדלים של 48′, 55′, 65′, 77′ והגודל העצום החדש, 83′.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    ה-C1 בגודל עצום של 83′
    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    ה-C1 בגודל 48′ ממותג כמסך הגיימינג הטוב ביותר
    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    גם בגודל 77′, ה-C1 מושלם לגיימינג

    סדרות ה-OLED מתרחבות, והשנה נוספת סדרת A1 החדשה, שמגיעה בגדלים 55′ ו-65′. זהו מסך ה-OLED הכי בר השגה עד כה. ה-A1 מגיע עם מעבד אלפה 7, וללא תמיכה ב-HDMI 2.1.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    מסך ה-A1 על עמוד הגלריה החדש

    לראשונה אצל LG, השנה חברה משיקה מסכים בטכנולוגיית ה-QNED, שזה שילוב של תאורת Mini LED, עם פילטרים של NanoCell ו-Quantom Dot לצבעוניות משופרת.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22

    מסכי ה-QNED יושקו בחודשים הקרובים ולכן התמחור טרם פורסם.

    נוסף על כך יש את סדרות ה-NanoCell ולבסוף מסכי ה-UHD, סוגרים את הרשימה הנרחבת והמגוונת של LG.

    לאחר שהתרשמנו מהמסכים ונהנינו מהבר וההמבורגר המפנק שהוגש באירוע, עברנו לחלק המצגת.

    גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י, סיפר על כך ש-LG ממשיכה להאמין בטכנולוגיית ה-OLED, ששוברת שיאי מכירות מידי שנה. ה-OLED היא טכנולוגית הדגל מבחינת LG, והשנה ההשקעה והמבחר במסכי ה-OLED מוכיחים את כך. מבחינת השירות, קבוצת ח.י. ממשיכה להיות הקבוצה היחידה בארץ שמספקת הובלה והתקנה במעמד אחד, כל השירות למסכי LG הוא “בתוך הבית”, ואינו עובר למיקור חוץ. כל מסכי הפרמיום של LG יגיעו עם 3 שנות אחריות מלאה.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    מר גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י

    לאחר מכן נירית כמרה, מנהלת מוצרי LG, בקבוצת ח.י. שיתפה אותנו במספר נתונים מעניינים על מעמדה של LG בשוק הישראלי ועל החידושים הטכנולוגיים במסכי החברה החדשים. נירית הדגימה בחי את מערכת ה-WebOS 6.0 החדשה ואפילו הדגימה באומץ רב את יכולות ה-NLP החדשה, שכוללת לראשונה תמיכה בעברית.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22

    תמונות נוספות:


    הטקסט הבא הוא הודעה שנמסרה לעיתונאות, המופיעה כאן כלשונה:

    חברת LG וקבצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הביתית של החברה, משיקות היום (9.5) את ליין מסכי הטלוויזיה של LG לשנת 21-22 בישראל. בליין החדש ניתן למצוא את ה-OLED R1, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם, סדרות OLED חדשות, הכוללות לראשונה טלוויזיות OLED במגוון רחב של גדלים שונים וחדשים, כולל 48′ C1 המתאים לחדרי שינה וחדר משחקים ו-83′ אינץ, מסכים חדשים בסדרת ה-G1 היוקרתית, מסך ה-OLED Z1 בגדלים 77″ ו-88″ ברזולוציית 8K ושתי סדרות OLED חדשות – A & B בטווח מחירים נגיש יותר, ושתי סדרות בטכנולוגיה החדשה של LG QNED, בעלי תאורת Mini LED אחורית וברזולוציות של 4/8K המספקים חווית צפייה בבהירות גבוהה במיוחד. לכל אלו מצטרפות 4 סדרות NanoCell ו – 3 סדרות UHD במגוון רחב של גדלים.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    (Image Credit: LG) מסך LG OLED C1 בגודל 48″

    את כל הסדרות ניתן לרכוש כבר עכשיו אצל המשווקים המורשים. ברכישת מסך מסדרות OLED, QNED, NANOCELL מקבלים אחריות של 3 שנים מטעם היבואן הרשמי קבוצת ח.י, וברכישת מסך מסדרת UHD מקבלים אחריות של שנה עם אפשרות הרחבה לשנתיים נוספות ב- 99 ₪ בלבד.

    ליין טלוויזיות ה-OLED של LG מציג את הטווח המקיף ביותר של דגמים במגוון גדלים, ונשען על המורשת של החברה בתחומי איכות התמונה. סדרת G1 החדשה משלבת את OLED evo, המהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית OLED ומספקת תאורה משופרת, חדות גבוהה יותר ותמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    (Image Credit: LG)

    LG מרחיבה גם את מגוון אפשרויות הבחירה הניצבות בפני צרכנים. סדרת C1 מציגה אופציות גדלים של החל מ- 48 אינץ’ ועד 83 אינץ’. המעמד הרצפתי החדש: “גלרי סטנד” Gallery stand של החברה מציג חלופה למי שאינם מעוניינים לתלות את המכשיר על גבי הקיר – ומעדיפים ליהנות מגמישות רבה יותר בתכנון המרחב הפנימי.

    טלוויזיות ה- OLED החדשות של LG מצוידות בטכנולוגיית פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמית, מציגות צבע שחור מוחלט, וזוכות לציון של 100% באיכות הצבע ובמידת הנאמנות למקור, במבחני חברת הבדיקות העולמית Intertek. המסכים תומכים גם ב- Dolby Vision IQ וב- Dolby Atmos.

    בנוסף, LG משיקה השנה את סדרת QNED Mini LED TV, שמעלה את איכות התמונה בטכנולוגיית LCD לרמות חדשות. הטלוויזיות האלה זמינות ברזולוציית 8K (QNED99) ו-4K (QNED90), תוך שהן נשענות על טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell הייחודית של LG בשילוב עם תאורה אחורית Mini LED, על מנת להפיק גווני שחור עמוקים יותר, צבעים חיים ומדויקים יותר, ורמת ניגודיות גבוהה מאלה של טלוויזיות LCD רגילות.

    טלוויזיות LG QNED Mini LED מציגות רף חדש של ביצועים בקטגוריית ה- LCD, ומאפשרות למשתמשים ליהנות מתמונה מעולה באיכות HDR ומחוויית צפיה סוחפת יותר – בזכות השילוב בין טכנולוגיית NanoCell Plus החדשה ובין Quantum Dot, המספק צבעי אדום וירוק משופרים, בעוד טווח אורכי הגל של הצבע הכחול מופק על ידי ה- LED.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    (Image Credit: LG)

    בתוך התמונה הכוללת של דגמי הטלוויזיות של LG לשנת 2021, דגמי ה-NanoCell החדשים (Nano75, 80,86,90) מציעים מגוון אופציות רחב של מסכי טלוויזיה איכותיים בעלי פאנל ה-NanoCell הייחודי של LG, העושה שימוש בננו-חלקיקים על מנת לסנן סטיות צבע, באופן המבטיח תמונה מדוייקת המושכת את הצופה אל תוך הסרט, אירוע הספורט או התוכנית המועדפת עליו.

    חווית צפייה, סאונד ומשחק ברמה הגבוהה ביותר בעולם

    כל טלוויזיות הפרמיום של LG לשנת 2021 מציעות חוויית בידור ביתי סוחפת ומקיפה, בזכות תאימות לתקנים ולפורמטים העדכניים ביותר, בשילוב עם פונקציות חדשות היוצרות ערך מוסף ייחודי. תמיכה ב- Dolby Vision IQ ,Dolby Atmos®, HDR10 PRO מאפשרת למסכי הטלוויזיה של LG להציג את הסדרות והסרטים החדשים ביותר באיכות התמונה ובאיכות הצליל הגבוהות ביותר. בנוסף, מצב Filmmaker Mode מבטיח הצגת תמונות באופן המדויק ביותר, באמצעות ניטרול אפקטים מסוימים המשתלבים לרוב בסרטים בשלב הפוסט-פרודקשן (דוגמת החלקת תנועה, הפחתת רעשים וחידוד תמונה), ותוך שימור מושלם של יחס המסך, הצבעים וקצב מהירות הפריימים. דגמי הטלוויזיות של LG לשנת 2021 תומכים בערוץ שמע חוזר משופר (eARC) ובעלי כניסות HDMI 2.1, המפשט את תהליך החיבור של הטלוויזיה למערכת הקול, ומבצע אופטימיזציה של הצליל המשולב.

    מסכי הטלוויזיה החדשים של LG לא רק מספקים חווית צפייה יוצאת מן הכלל, אלא גם חווית משחק מיוחדת. מערכת Game Optimizer החדשה, המשולבת לראשונה בטלוויזיות מתוצרת החברה, יודעת להציג באופן אוטומטי את מצב התמונה הטוב ביותר בכל רגע נתון – על פי סוג המשחק בו משחק המשתמש: משחק פעולה ויריות, משחק תפקידים, או משחק אסטרטגיה בזמן אמת. המערכת החדשה מצטרפת לכל התכונות הטובות והמוכרות שכבר ביססו את מסכי LG, ואת מסכי ה-OLED בפרט, כמסכים הטובים ביותר לגיימרים, כמו זמן תגובה של 1ms, קצב ריענון גבוה במיוחד, תאימות ל-FreeSync ול-G-Sync* ועוד. כמו כן, תומכות הטלוויזיות בעבודה במצב השהיה נמוכה אוטומטי ((ALLM, המספק חוויית משחק שקופה וצפיה חופשית מהשהיות.

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    (Image Credit: LG)

    חובבי ספורט יגלו כי קל יותר מאי פעם לעקוב אחר הליגות והקבוצות המועדפות עליהם, בעזרת מערכת ההתראות Sports Alert. תצוגת OLED Motion Pro מאפשרת לצפות בכל פרט ובכל רגע של המשחק – ברמות דיוק, חדות ובהירות גבוהות ביותר. ממשק Bluetooth Surround Ready מאפשר לקשר את הטלוויזיות של LG עם מספר גדול של רמקולי Bluetooth, על מנת להבטיח צליל היקפי עוצמתי, היוצר תחושה של נוכחות במגרש עצמו.

    רוב הטלוויזיות של LG השנה מבוססות על המעבד החכם המעודכן של החברה ליישומי בינה מלאכותית, α (Alpha) 9 Gen 4 AI. המעבד הזה מספק יכולות למידה עמוקה משופרות, ומידרוג ביצועים – באופן המבטיח כי תוכן המגיע בכל איכות שהיא, ישופר וייראה חד ומפורט מעל גבי הצגים בהפרדה גבוהה. α9 Gen 4 מבצע אופטימיזציה נוספת של הפלט הוויזואלי, התאמות וכיוונונים מדויקים – על פי תנאי התאורה בכל סצינה המוצגת על גבי המסך, מקור התוכן, והתאורה הסובבת את מכשיר הטלוויזיה עצמו בסביבת הצפייה בה הוא מותקן.

    איכות התמונה זוכה לשיפור נוסף, בעזרת LG AI Picture Pro, המסוגלת לזהות את העצמים המוצגים על גבי המסך, ומעבדת את אופן התצוגה בתהליך אוטומטי ועצמאי, המספק תחושה תלת-מימדית ועומק בכל סצינה. LG AI Picture Pro מעבד גם אודיו דו-ערוצי ומסב אותו לצליל היקפי וירטואלי 5.1.2, בעוד מערכת Auto Volume Leveling מבטיחה צליל עקבי גם במעבר בין ערוצים או אפליקציות.

    חוויית המשתמש ממנה נהנים הצופים הופכת השנה נוחה יותר מאי פעם בזכות ממשק חכם ומעודכן המבוסס על webOS 6.0. לראשונה השנה, webOS 6.0 תומכת בדיבור טבעי בעברית, וניתן לשוחח עם הטלוויזיה, לקבל מידע על צפיות אחרונות, סרטים מומלצים, מזג אוויר, לשאול את הטלוויזיה שאלות כמו מי השחקן בסרט, באילו סרטים נוספים שיחק ועוד. בנוסף, יהיה ניתן לבצע פעולות קוליות כמו כיבוי המסך והגברת עוצמת הקול. הממשק המעודכן מספק גישה מהירה לאפליקציות וגילוי פשוט ואינטואיטיבי של תכנים חדשים – לצד יכולות התאמה אישית והצגת המלצות ממוקדות בהעדפות המשתמש. השלט החכם עוצב ותוכנן מחדש, ומשלב מקשים המוקדשים לספקי תוכן פופולאריים, באופן המאפשר למשתמשים לדלג במהירות אל שירותי התוכן המועדפים עליהם, הכל בלחיצת כפתור בודדת. השנה, השלט כולל גם תגית NFC המאפשרת חיבור פשוט ומהיר של הטלפון הנייד לטלוויזיה.

    גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר ממשיכה לזכות לשבחים רבים מקהל הצרכנים ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. אנו רואים שהביקושים לטכנולוגיית ה-OLED רק עולים, ולכן אנחנו משקיעים רבות על מנת להנגיש אותה לכמה שיותר צרכנים. זאת אחת הסיבות לכך שהשנה הושקו שתי סדרות Entry Level חדשות, והרחבנו את כמות הגדלים הקיימים של מסכי ה-OLED, על מנת שיותר צרכנים יוכלו ליהנות מהמסכים שלנו. טכנולוגיית OLED evo, המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים, מספקת חווית צפייה ללא תחרות ומציגה את טלוויזיות ה-OLED בליגה משלהן.
    בעת עיצוב ותכנון ליין המסכים החדש, עמדה מולנו מטרה עיקרית –העלאת רף האיכות במסכים תוך הצגת ערך גבוה יותר לצרכנים ושמירה על הייחודיות העיצובית של המסכים. בזכות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והתכונות הייחודיות של מסכי LG, ניתן להגיד בגאווה שעמדנו במשימתנו בהצלחה גם השנה”

    גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י: “גם השנה LG נמצאת בחזית ומשיקה את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם. שוק מסכי ה-OLED בישראל, אותו LG מובילה בישראל ובעולם, צמח בשנה האחרונה בעשרות אחוזים ואנו צופים שהשנה ימשיך לגדול בצורה משמעותית עם הליין הרחב והגדלים הרבים שיש ל-LG להציע.
    כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י, אנו פועלים על מנת לשפר ולתת ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר, החל ממתן 3 שנות אחריות מלאה )שנה + שנתיים לרוכשים ממשווקים מורשים) וכלה בשירותים ייחודים בשוק כגון אספקה והתקנה במעמד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי, המתאפשרים בזכות שירותIn house של כל מערך ההפצה והשירות. והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות”.

    *חלק מהתכונות קיימות רק במסכים מסדרת ה-OLED

    חברת LG משיקה בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה לשנת 21-22
    (Image Credit: LG)

    טבלת מחירים*
    *המחירים הינם המחירים המומלצים לצרכן. מחירים סופיים יקבעו ע”י המשווקים המורשים.

    דגםגדליםמחיר (ש”ח)
    OLED A155”, 65”החל מ-5490
    OLED B155”, 65”, 77” החל מ-6290
    OLED C1 48”, 55”, 65”, 77”, 83” החל מ-5990
    OLED G165”, 77” החל מ-10990
    OLED Z188” 159,990
    OLED R165″ 330,000
    NANO7550”,55”,65”,75”,86” החל מ-2990
    NANO8050”,55”,65”,75” החל מ-3290
    NANO9065″,75″,86″ החל מ-6590
    UP755043″,50″,55″,65″,75″ החל מ-2290
    UP775043″,50″,55″,65″,70″ החל מ-2390
    UP815043″,50″,55″,65″,75″,86″ החל מ-2490

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן