fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת LG תכריז בתערוכת CES על מסך OLED מתקפל המיועד במיוחד לגיימרים

    כשבשנה שעברה LG Display, השיקו פאנלים בטכנולוגיית OLED בגודל 48 אינץ’, סיפרתי לכם על למה לדעתי זה דבר ממש גדול. עבורי זה פתח את השוק למסכים איכותיים גם עבור חדרים קטנים יותר.
    מה שקרה בפועל זה מאז שמסכי OLED בגודל 48 אינץ’ הושקו ובמיוחד ה-LG CX, הם התקבלו בהתלהבות דווקא בקרב קהל הגיימרים. ה-LG CX, נבחר בידי רבים כמוניטור הגיימינג האולטמטיבי, מעבר לאיכות התמונה הפנומונלית, מהירות התגובה של מסך ה-CX היא 0.1 מילי-שניות, תדר הרענון הוא 120HZ, ובנוסף המסך מממש את פרוטוקול ה-HDMI 2.1, שכולל שלל שיפורי תמונה המיועדים במיוחד לקהל הגיימרים ומספקים חווית משחק חלקה ומתקדמת.

    OLED מתקפל
    ה-LG CX בגודל 48 אינץ’ המשמש כמוניטור לגיימיניג(Image Credit: LG)

    הדור החדש של מסך ה-OLED עבור גיימרים

    ובכן, לאחר ש-LG הבינו את הפוטנציאל הענק של השוק הזה, בתערוכת CES הם הולכים להציג מסך OLED בגודל 48 אינץ’, שיהווה שדרוג משמעותי עבור קהל הגיימרים.

    מסך OLED מתקפל

    זוכרים את המסכים הקמורים מלפני כמה שנים? מסכים שכונו מסכים אגואיסטים? הם כונו כך מכיוון שהם סיפקו חווית טובה רק עבור מי שיושב בדיוק מולם, וכל מי שיושב מעט מהצד זכה לחוויית צפייה מאוד מאתגרת. קצת לאחר מכן יצאו המסכים המתקפלים אלא שיכולים לעבור ממצב של שטוח לקמור, מסכים אלה נתפסו כגימיקים ונעלמו מהשוק דיי מהר.
    השוק היחיד ששם כנראה מסכים קמורים הם יתרון זה מוניטורים של גיימרים. מי שיושב קרוב למסך זוכה לקבל חוויית משחק עוטפת והמסך הקמור למעשה מאפשר מרחק צפייה זהה מהמרכז של המסך ומהקצוות שלו, כך שהשחקן לא מפספס אף פרט בתמונה.
    המסך החדש של LG יהיה מתקפל, כך שתוכלו לשחק במוד של מסך קמור כשאתם לבד, ואז לחזור למצב שטוח, על מנת ליהנות מסרט או ממשחק עם שחקנים נוספים.

    חברת LG תכריז בתערוכת CES על מסך OLED מתקפל המיועד במיוחד לגיימרים
    (Image Credit: LG)

    סאונד ללא רמקולים בטכנולוגיית CSO

    טכנולוגיית ה-CSO של LG דומה במהותה לטכנולוגיית ה-Acoustic Surface, שמזה מספר שנים נמצאת בחלק ממסכי סוני. בטכנולוגיה זו כל הפאנל של המסך משמש כרמקול ומייצר קול באמצעות רעידות. לטכנולוגיה הזו יש מספר יתרונות, אין צורך בדרייברים, מה שמאפשר פאנל דק יותר, ויתרון נוסף הוא העבודה שהסאונד מגיע מכל השטח של הטלוויזיה ולא רק מהרמקולים בתחתית או בחלקה האחורי.

    מסך בריא לעיניים

    פאנלים מסוג OLED של חברת LG Display, קיבלו הסמכה מגופים מובילים בעולם כמובילים בנושא נוחות וחוסר מאמץ של העיניים בזכות פליטה נמוכה של אור כחול. כשמחברים את זה ליכולת של המסך לספק תמונה נטולת הבהובים (Flicker), מקבלים יכולת לשחק יותר ולהרגיש פחות עייפות ועומס על העיניים.

    אז אם אתם מחפשים את מוניטור הגיימינג המושלם, שעל הדרך יספק לכם גם חוויית צפייה מהמתקדמות בשוק, יש לכם למה לצפות מחברת LG בשנת 2021.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן