fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Sonus Faber האיטלקית משיקה רמקול היי-אנד מטורף

    לסונוס פאבר האיטלקים יש ליין רמקולים רחב ומגוון במיוחד, החל מרמקולים במחיר “עממי”, עד לרמקולים יקרים להחריד. כעת הם משיקים רמקול חדש ויוקרתי במיוחד.

    הכירו את ה-Il Cremonese ex3ma

    Sonus Faber Il Cremonese ex3ma
Sonus Faber האיטלקית משיקה רמקול היי-אנד
    (Image Credit: Sonus faber)

    רמקול ה-Cremonese נקרא על שם כינור איטלקי. הגרסה המקורית של הרמקול הושקה ב-2015 וכעת מגיעה הגרסה החדשה והמשודרגת, שרק 50 זוגות ממנה ייוצרו במפעל של סונוס פאבר בויצ’נזה, איטליה.

    חברת Sonus Faber האיטלקית משיקה רמקול היי-אנד מטורף
    (Image Credit: Sonus faber)

    ה-Il Cremonese ex3ma יגיע עם טוויטר בריליום DLC – Diamond Like Carbon מתקדם. היתרון של חומר הבריליום הוא בקלות והקשיחות יוצאי הדופן שלו, המאפשרים צליל מהיר, מדויק, נטול צבע וטבעי. התא שמחזיק את הטוויטר מיוצר בעזרת מכונות חיתוך CNC, מחתיכה שלמה, מה שמאפשר לטוויטר להשיג דינאמיות לינארית ורזולוציה מקסימלית.

    Sonus Faber Il Cremonese ex3ma
    (Image Credit: Sonus faber)

    יחידות המידריינג’ ממשיכות מהגרסה הקודמת והן יחידות המיוצרות בתהליך Non-Press לפי המתכון הקלסי של סונוס פאבר, המבטיח סאונד טבעי, שקוף ומפורט.

    יחידות הבס בגודל 180 מילימטר, מוצבות בתא נפרד אקוסטית משאר גוף הרמקול. היחידות עשויות משתי שכבות של מחומר הנקרא cellulose pulp, עם קצף קשיח ביניהן. היחידות ממוקמות בתאי אלומיניום ליציבות מבנית. בנוסף ישנם שני וופרים בצידי התיבה.

    יחידת הקרוסאובר עברה תכנון מחדש והיא עושה שימוש בחומרים יוקרתיים כגון קבלים של Mundorf.

    Sonus Faber Il Cremonese ex3ma
    (Image Credit: Sonus faber)

    מבחינה עיצובית, הרמקול נשאר נאמן לגרסה המקורית של ה-Cremonese, וכולל תיבה בעלת חמש דפנות, שפחות רגישה לגלים עומדים והחזרי סאונד פנימיים בתיבה. הגימור הקלסי והיוקרתי של רמקולי סונוס פאבר, המכונה “כינור אדום” עושה קאמבק ב-Il Cremonese ex3ma.

    Sonus Faber Il Cremonese ex3ma
    (Image Credit: Sonus faber)

    אני מניח שברור לכם שמדובר ביצירה מורכבת ויוקרתית במיוחד, והמחיר שלה הוא בהתאם. זוג Il Cremonese ex3ma מתומחר באנגליה בלא פחות מ-48,500 לירש”ט, המחיר בארה”ב הינו 62,000$.
    עמוד המוצר באתר של סונוס פאבר

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן