fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Sony משיקה שני מקרני 4K חדשים, ה-VPL-VW290ES וה-VW890ES

    חברת Sony משיקה שני דגמים חדשים בסדרת מקרני ה-4K הביתיים שלהם, הבנויים על טכנולוגית ה-SXRD של סוני. שני הדגמים נמצאים בשני הקצוות של סדרת מקרני ה-4K. דגם ה-290 יחליף את ה-270 וזהו למעשה דגם הכניסה של ליין ה-4K של סוני. דגם ה-890 מחליף את דגם ה-870, וזהו המקרן הבכיר בסדרת מקרני ה-4K, בעל בתאורת לייזר.

    Sony
    (Image Credit: Sony)

    מעבד ה-X1 החדש של Sony

    שני המקרנים יגיעו עם מעבד התמונה החדש, X1, שמגיע מסדרת מסכי Bravia, ועבר אופטימיזציה והתאמה למקרנים. המעבד מגיע עם יכולות מתקדמות, בראשם ה-Dynamic HDR Enhancer, שזה למעשה מנגנון ה-Dynamic Tone Mapping של סוני. מנגנון זה מנתח כל סצנה וסצנה ומבצע עיבוד תמונה, שמבטיח התאמה של כל פריים של תוכן HDR בהתאם ליכולות המקרן, כך שנקבל פירוט מקסימלי גם בחלקים המוארים וגם בחלקים הכהים של התמונה.

    ה-X1 החדש הינו בעל יכולת עיבוד גבוהה יותר ולכן הוא מנתח בצורה מדויקת יותר כל סצנה, כך שהתוצאה בתכני HDR היא משופרת ביחס לדגמים הקודמים.

    ה-VPL-VW290ES

    מקרן ה-290 החדש הינו מקרן מבוסס נורה בעל יכולת הארה של 1,500 לומן. יכולת ה-Lens Shift במקרן הינה אנכי (באחוזים): 85+ ו-80-, אופקי (באחוזים): 31-+. יכולת זו מאפשרת גמישות רבה בהתקנת המקרן. הנורה מספיקה ל-6,000 שעות עבודה במצב Low (כמובן שבשביל ליהנות מתכני HDR, תצטרכו להשתמש במצב ה-High). תכונה מעניינת נוספת של המקרן היא תמיכה ב-3D, למרות שזה כבר מזמן לא נתמך בטלוויזיות, נראה שבמקרנים הפורמט ממשיך לשרוד.
    מחיר ה-290 באנגליה יעמוד על £5,499.

    חברת Sony משיקה שני מקרני 4K חדשים, ה-VPL-VW290ES וה-VW890ES
    (Image Credit: Sony)

    VPL-VW890ES

    דגם ה-890 הינו דגם הדגל של החברה והוא מבוסס על תאורת לייזר עם יכולת הארה של 2,200 לומן. מלבד תאורת הלייזר, היכולת המשמעותית ביותר של מקרן ה-890 זו כמובן העדשה היוקרתית שלו. העדשה של ה-890 מכונה ARC-F, שאלה ראשי תיבות של All-Range Crisp Focus, זו עדשה גדולה במיוחד, העשויה כולה מזכוכית. ההשפעה על התמונה היא ביכולת להציג תמונה חדה ומדויקת מקצה לקצה, עדשות הזכוכית האלה נמצאות במקרנים היקרים ביותר.
    מחירו של ה-VPL-VW890ES באנגליה יעמוד על £24,999.

    חברת Sony משיקה שני מקרני 4K חדשים, ה-VPL-VW290ES וה-VW890ES
    (Image Credit: Sony)
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן