fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – לופן חלק 2

    כל התכנים החדשים שעולים השבוע בנטפליקס, שכדאי לכם לשים לב אליהם. כולל לופן חלק 2, סדרת אנימה חדשה למבוגרים, תכנים לכל המשפחה מסין והודו ועוד.

    טרסה: בין שני עולמות

    היום (10/06) תעלה העונה הראשונה של סדרת אנימציה למבוגרים חדשה, מבוססת אנימה.
    כשכוחות רשע על טבעיים משתלטים על העולם התחתון במנילה, אלכסנדרה טרסה היא היחידה שיכולה לעמוד בדרכם. משפחתה של טרסה שמרה על האיזון בין עולמנו לעולם הקסם במשך דורות וכעת על אלכסנדרה לעמוד במבחן.
    הסדרה מבוססת על קומיקס מצליח מהפיליפינים, והיא מביאה גרסה אפלה במיוחד לאגדות עם.

    התכנים הבאים יעלו בשישי:

    לופן חלק 2

    “לופן” היא דרמת פשע/הרפתקאות צרפתית בכיכובו של עומאר סיי. סיי מגלם את אסאן דיופ, גנב ומתחזה מקצועי שהושפע עמוקות מדמותו הספרותית של הגנב הג’נטלמן, ארסן לופן.

    אסאן מנסה להתנקם במשפחת פלגריני העשירה והחזקה, שגרמה עוול לאביו והובילה בסופו של דבר להתאבדותו בכלא. הוא אובססיבי בנושא זה, מה שגורם לחברתו קלייר לעזוב אותו. לשניים יש בן מתגבר משותף, ראול, אותו אסאן מאכזב בדרך קבע, שוב בגלל אותה אובססיה.

    הנה ציטוט מהסקירה שלנו ל”לופן חלק 1″:

    “העריכה הקצבית, קטעי האקשן מותחים, קרבות המוחות של אסאן מול השוטרים ומול יריביו השונים, ההומור והקלילות, כל אלה הופכים את הסדרה למהנה ביותר לצפייה.”

    בפרק האחרון בחלק 1, אסאן, קלייר וראול מגיעים לעיירה קטנה בה מתקיים פסטיבל של חובבי לופן. בזמן הנסיעה ברכבת לפסטיבל, אסאן מתעמת עם לאונרד, עוזרו הבכיר של פלגריני, שעקב אחריו. במהלך הפסטיבל, ראול מתרחק מאסאן וקלייר ונחטף בידי לאונרד. אסאן מנסה למצוא את ראול, במקום זאת הוא נתפס בידי הבלש יוסוף, שהצליח לגלות את זהותו של אסאן.

    בחלק השני הסיפור מעלה הילוך, פלגריני מחזיק בראול ומשתמש בו כפיתיון בניסיון ללכוד את אסאן, בו בזמן שאסאן מופלל, בדיוק כמו אביו לפניו, וכעת אסאן מסומן כפושע הכי מסוכן בצרפת.

    דרקון המשאלות

    סרט אנימציה סיני לכל המשפחה. נער רב תושייה חולם לפגוש שוב את חברת ילדותו. כשהוא מגלה במקרה דרקון קסום בעל יכולת להגשים משאלות, נחשף בפניו עולם שלם של אפשרויות מופלאות.
    הסרט נעשה באולפני סוני והמפיק הוא המפיק של “שרק”. לפי הטריילר, האנימציה נראית יפיפה ויש המון הומור.

    סקייטרית

    סרט נוסף לכל המשפחה, על פי הטריילר באתר נטפליקס, הוא גם יכלול דבוב לעברית.
    נערה הודית כפרית לומדת לרכב על סקייטבורד והרכיבה הופכת לכל עולמה. כשהיא מנסה להגשים את חלומה ולהגיע לתחרות סקייטבורד היא נאלצת להתמודד עם הסטיגמות והמוסכמות החברתית של הודו.
    סרט שנראה מלא תקווה והומור.

    ביום שלישי:

    אימהות עובדות – עונה 5

    עונה חמישית לסדרה הקומית הפרועה אודות אימהות מתוסכלות בטורונטו, שחוזרות לעבודה אחרי חופשה הלידה וכעת עליהן להתמודד עם העבודה, הבוסים, הבעלים והילדים וכל זאת תוך כדי שמירה על החברות והרצון לבלות וליהנות.

    ביום רביעי הבא יעלו התכנים הבאים:

    מחליקיים של כסף

    סרט דרמה רומנטית תקופתית מרוסיה. מערכת יחסים בלתי אפשרית בלב סנט פטרבורג בין גנב קטן ונערה ממשפחה עשירה, האם הם יצליחו לנצח כנגד כל הסיכויים.

    עיר הפינגווינים

    עונה ראשונה של סדרה תיעודית מקסימה אודות להקה של פינגווינים אפריקאים, הנמצאים בסכנה הכחדה. הפינגווינים יוצאים למסע למצוא זיווג ולגדל משפחה בעיירה ציורית בדרום אפריקה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן