fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – מי הרג את שרה, הלסטון, האישה בחלון

    ביום שישי יעלו התכנים הבאים:
    “הלסטון” הינה סדרת דרמה חדשה המספרת את סיפור עלייתו ונפילתו של מעצב האופנה האמריקני, שהפך לסלבריטאי ענק, הלסטון. עם יאן מקגרגור.

    https://youtu.be/B7LCM_V5Ggg

    סדרת אנתולוגיית האנימציה העתידנית, “אהבה, מוות & רובוטים” חוזרת לעונה שנייה. כמו בעונה הראשונה צפוי לנו אוסף של סיפורים, לכל אחד מהם אופי שונה וסגנון וויזואלי שונה. אהבתי מאוד את העונה הראשונה (לסקירה המלאה), זו אחת האנימציות המושקעות והמרתקות שיצא לי לראות. הבעיה היחידה שלי עם העונה הקודמת הייתה החפצת נשים וסקסיזם, שחזר על עצמו לא פעם לאורך העונה.

    https://youtu.be/Gj2iCJkp6Ko

    “האישה בחלון”, סרט מתח חדש ועתיר כוכבים. פסיכולוגית המסתגרת בביתה מפתחת אובססיה כלפי השכנים שלה. כשהיא עדה לפשע מחריד, שהיא ראתה דרך החלון, היא מנסה לפתור את המקרה. עם איימי אדמס, אנתוני מאקי, וגארי אולדמן (שחוזר לנטפליקס אחרי “מאנק“).

    “בשם כל הבנות”, סרט מתח. שוטרת קשוחה מוצאת מכנה משותף עם רוצחת של ראשי כנופיות העוסקים בסחר בילדים מאפריקה.

    לחובבי האימה, “בית המסתורין” הינו סרט אימה אודות שני אחים שעוברים יחד עם אימם לבית בעיירה מרוחקת ומגלים תעלומה מפחידה האופפת את ביתם החדש.

    לא מספיק אימה ליום אחד? קבלו גם את העונה השלישית של “מפגשים מהסוג המצמרר”. אנשים אמיתיים משתפים אותנו באירועים מזעזעים שהם עברו, בליווי שחזורים מצמררים.

    ביום שבת תעלה הסדרה התיעודית, “Elvis Presley: The Searcher”, הסדרה מציגה קטעי ארכיון וראיונות נדירים עם הזמר וחושפת את חייו הסוערים ורצופי הקשיים.

    https://youtu.be/YokSyhPTjAY

    ביום רביעי הבא תעלה העונה השנייה של דרמת הפשע והמסתורין המקסיקנית “מי הרג את שרה?”. אלכס יוצא לנקום במי שהרג את אחותו והפליל אותו ברצח.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן