fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – שליטי היקום

    השבוע יעלו בנטפליקס: שחזור מרגש לאחת מסדרות האנימציה הכי זכורות לי מילדותי, ״שליטי היקום״. העונה השנייה של ״שמיים אדומים״, פרק ספיישל של ״ממלכת הזומבים״ ועוד.

    התכנים הבאים יעלו ביום שישי:

    שליטי היקום: הגילוי

    קווין סמית׳ מחזיר לחיים את אחת מסדרות האנימציה הכי נוסטלגיות עבורי. הקרב על אתריאה מתחמם מה שיכול להוביל לעימות המכריע בין הימן וסקלטור (He-Man & Skeletor).
    על פי הטריילר, נראה שקווין סמית׳ ניגש לפרויקט עם המון כבוד למקור, והוא משמר את רוח האנימציה המקורית, כך שיש כאן פוטנציאל אמיתי מבחינתי ואני מנדנד לבן שלי כבר שבוע על כך שביום שישי אנחנו יושבים לצפות ביחד בסדרה. רק מקווה שיהיה דיבוב לעברית או רוסית.
    בסדרה מדובבים מארק האמיל, שרה מישל גלר ועוד.

    הסרטים שגדלנו עליהם – חלק 2

    החלק השני של הסדרה התיעודית שחושפת את הסיפורים מאחורי הפקות הסרטים האייקוניות ביותר. הפעם ״פארק היורה״, ״בחזרה לעתיד״, ״אישה יפה״ ו-״פורסט גאמפ״.

    שמיים אדומים – עונה 2

    סדרת הפעולה הספרדית ,הפרובקטיבית והמסוגננת, מהיוצרים של ״בית הנייר״, חוזרת לעונה שנייה. הסדרה עוקבת אחר שלוש נערות ליווי שבורחת על חייהן מהסרסור שלהן, לאחר שהן כמעט הרגו אותו. בעונה השנייה הנערות הופכות מטרף לציידות ומחליטות לצאת למסע נקמה.

    הסקירה המלאה שלנו לעונה הראשונה

    ממלכת הזומבים: סיפורה של אישן

    פרק ספיישל מיוחד של סדרת הזומבים הקוריאנית המצליחה. סיפרה של אישה שאיבדה את השבט שלה, יחד עם משפחתה וכעת היא יוצאת למסע נקמה.

    שמיים אדומים כדם

    שום קשר לסדרה ״שמיים אדומים״, הפעם זהו סרט פעולה/אימה גרמני. אם הסובלת ממחלה עולה לטיסה עם בנה הקטן. כשטרוריסטים משתלטים על המטוס, היא נאלצת לחשוף את סודה המפלצתי בשביל להגן על בנה.

    עוד סיכוי: יריבות

    סרט לכל המשפחה מאוסטרליה. מתעמלת אולימפית שאינה מצליחה להעפיל לאולמפיאדה נוספת, מוצאת נחמה באימון קבוצת בנות מתעמלות צעירות והובלה שלהן בתחרות מול קבוצה מתחרה, שיריבתה המרה מאמנת אותן.

    מכתב אחרון ופרידה

    סרט דרמה רומנטי. עיתונאית מגלה מכתבי אהבה משנת 1965, תוך כדי החקירה שלה להבין את התעלומה מאחורי המכתבים, היא נקלעת לרומן בעצמה.

    לסיום, ביום שלישי תעלה העונה השלישית של סדרת הפשע הגרמנית לנוער ״איך למכור סמים באינטרנט (מהר)״.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן