fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – הנוקמת

    השבוע בקולנוע, מותחן האקשן ״הנוקמת״, מספר מותחני אימה, דרמה מוזיקלית, ש-Sia כתבה וביימה והכלבלבים של ״מפרץ ההרפתקאות״ מגיעים למסך הגדול.

    הנוקמת

    מודי (סמואל ל. ג׳קסון), מתנקש מיומן, הציל את חייה של אנה (מגי קיו) בהיותה ילדה, ולקח אותה תחת חסותו. עם השנים, אנה הפכה למתנקשת על בעצמה ומודי הפך למאמן ודמות אב עבורה. כשמודי נרצח באכזריות, אנה יוצאת למסע נקמה ברוצח אניגמטי במיוחד (מייקל קיטון).

    עם: מגי קיו, סמואל ל. ג׳קסון ומייקל קיטון
    במאי: מרטין קמפבל
    משך: 1:49 ש׳

    חלון אחורי

    מותחן אימה בכיכובו של ניקולס קייג׳. זוג קונה מוטל דרכים במה שנראה כתקווה חדשה עבורם. הבעל, ריי (קייג׳) מגלה סוד מסתורי במרתף המלון, מראה מיוחדת המאפשרת לו לראות את המתרחש באחד החדרים. כשצעירה יפיפיה שוכרת חדר במלון, ריי לא מתאפק ומסתכל עליה דרך המראה, מה שהוא לא ציפה לראות זה את העירה נרצחת בצורה ברוטאלית כאשר הוא הופך להיות לחשוד העיקרי. כעת עליו למצוא דרך לזכות את שמו.

    עם: ניקולס קייג׳ ורובין טוני
    במאי: טים האנטר
    משך: 1:43 ש׳

    https://youtu.be/3bME8dxuSgs

    הוסט

    מותחן אימה מצמרר בעל אורך לא שגרתי. שישה צעירים משועממים בזמן הסגר, שוכרים מדיום לעשות סיאנס דרך הזום. כשהסיאנס משתבש, הם מוצאים את עצמם מתמודדים עם כוח על טבעי מרושע.

    עם: היילי בישופ, ג׳מה מור ואמה לואיס-ווב
    במאי: רוב סאבג׳
    משך: 57 ד׳

    מפרץ ההרפתקאות: הסרט – מדובב

    זה לא שבוע של אוגוסט בלי סרט עבור הקטנטנים, הפעם הגיע תורם של הכלבלבים של יחידת החילוץ לעשות את הקפיצה מהמסך הקטן אל המסך הגדול. ריידר וחבורת הכלכלבים שלו יוצאים למאבק מול יריבם המר, המדינגר, שהפך לראש העיר ועושה צרות ל״עיר ההרפתקאות״.

    במאי: קאל ברונקר
    משך: 1:28 ש׳

    מיוזיק

    דרמה מוזיקלית שנכתבה וביומה בידי הזמרת האוסטרלית, Sia. זו, שעברה גמילה מאלכוהול, מתבשרת שהיא קבלה משמורת על אחותה החורגת, מיוזיק, שנמצאת על הספקטרום האוטיסטי. סבתה של מיוזיק בנתה לה סדר יום, שעוזר לה לשרוד וכעת זו צריכה למצוא דרך לתקשר עם מיוזיק ולהחזיר אותה למסלול חיים תקין.

    עם: קייט הדסון ומאדי זיגלר
    במאי: סיאה – Sia
    משך: 1:47 ש׳


    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן