fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – חולית

    השבוע בקולנוע, סרט המדע הבדיוני המצופה, ״חולית״ סופסוף כאן. בנוסף, סרט אנימציה לכל המשפחה, קומדיה צרפתית על עולם ההייטק וקומדיה מבטיחה עתירת כוכבים.

    חולית Dune

    חולית – Dune

    אדפטציה חדשה ומושקעת לספר המדע בדיוני של פרנק הרברט. גיבור צעיר ומוכשר נולד לגורל גדול בהרבה מיכולתו להבין. הוא יוצא למסע לכוכב הלכת המסוכן ביותר במטרה להציל את משפחתו ועמו. בעוד כוחות זדוניים נאבקים על המשאב היקר ביותר של הכוכב, חומר שביכולתו להגשים את הפוטנציאל המלא של האנושות. סרטו של Denis Villeneuve (״בלייד ראנר 2049״ ו-״סיקאריו״). אין ספק שמדובר באחד הסרטים המצופים ביותר של השנה.

    עם: תימוטי צ׳אלמט, רבקה פרגסון, זנדיה, ג׳וש ברולין, ג׳ייסון ממואה ודייב באוטיסטה.
    במאי: Denis Villeneuve
    משך: 2:35 ש׳

    הבאג של רון (גם מדובב)

    סרט אנימציה לכל המשפה אודות בארני, תלמיד תיכון המתקשה להשתלב חברתית. באנרי מקבל במתנה רובוט מדבר בשם רון, שמתברר שהוא מלא בתקלות ובעיות משעשעות. השניים עוברים יחד מסע שילמד אותם אודות חברות אמת.

    עם: ג׳ק דילן גרייזר, זאק גאליפנאקיס ואד הלמס
    במאים: שרה סמית׳, ג׳אן-פיליפ ויין ואוקטביו רודריגז
    משך: 1:46 ש׳

    סודות בחברה

    קומדיה צרפתית. אלכסנדר הוא מובטל שחשבון הבנק שלו הוקפא בזמן שאישתו נמצאת במשימה חשאית למשך חודשיים בצוללת גרעינית. אף אחד לא מאמין שאלכסנדר יצליח להסתדר עם הילדים בעצמו, אבל אלכסנדר מפתיע את כולם ומצליח להתקבל לחברת סטארט-אפ יוקרתית. הבעיה היחידה היא שמנהל החברה מאמין במדיניות ללא ילדים. כעת אלכסנדר צריך לשרוד בעבודתו החדשה תוך כדי שהוא מסתיר את העובדה שיש לו ילדים.

    עם: דניס פודלידס, ברונו פודלידס וסנדרין קיברלן
    במאי: ברונו פודלידס
    משך: 1:32 ש׳

    המערב הקרוע

    קומדיה. מפיק הסרטים, מקס ברבר (רוברט דה-נירו), נמצא בחובות כבדים למאפיה. כצעד נואש הוא מחליט להפיק סרט במטרה להרוג את השחקן הראשי ולזכות בכספי ביטוח. הוא מלהק את דיוק מונטנה (טומי לי ג׳ונס), שחקן שנמצא הרבה מעבר לשיא. כשמקס אינו מצליח במזימתו, הוא מעלה את רמת הסיכון, החיבור ההזוי בין השניים יכול להגמר באחת משתי דרכים: או טרגדיה או שאולי בכלל זה הולך להיות הסרט הטוב ביותר בקריירה של שניהם.

    עם: רוברט דה-נירו, טומי לי-ג׳ונס ומורגן פרימן
    במאי: ג׳ורג׳ גאלו
    משך: 1:44 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן