fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – יחידת המתאבדים

    השבוע בקולנוע, מי היה מאמין שנקבל עוד סרט של ״יחידת המתאבדים״ אחרי הכישלון של הקודם, פרויקט צילום טבע ישראלי שאפתני ושני סרטי אנימציה לכל המשפחה.

    יחידת המתאבדים

    הוליווד כמו הוליווד, הם ממש לא מתכוונים לכישלון של הסרט הקודם של יחידת המתאבדים לעצור בעדם ליצור סרט נוסף. מה שכן בניגוד לסרט הקודם שהיה דיי איטי, לפחות על פי הטריילר, לסרט החדש נראה שיש קצב אחר לגמרי. מה שעוד נותן תקווה הוא הבמאי, ג׳יימס גאן (״שומרי הגלקסיה״). רוב הקאסט של הסרט הקודם הוחלף, מלבד מרגו רובי, שחוזרת לגלם את הארלי קווין פעם נוספת. שאר הקאסט כולל את אידריס אלבה, ג׳ון סינה, מיקל רוקר, וויולה דיווס ואפילו סילבסטר סטאלון בתפקיד אורח. אהה כן ויש גם עלילה…

    אחת הדרכים היחידות לצאת מבית הכלא לנבלי על היא להתנדב ל״יחידת המתאבדים״ קבוצת גיבורי על, שעושה את המשימות שאף אחד אחר לא מוכן. הפעם היחידה נשלחת לאי מרוחק, בו הסכנה עורבת בכל צעד קטן.

    עם: מרגו רובי, אידריס אלבה, ג׳ון סינה, מיקל רוקר, וויולה דיווס
    במאי: ג׳יימס גאן
    משך: 2:12 ש׳

    אופססס! 2 – ההרפתקה ממשיכה – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. החברים פיני וליאה מעברים את זמנם בתיבת נוח בצחוק והנאה. אחר לאחר מספר שבועות, בהן אספקת המזון מתחיל לאזול, קשה יותר לשמור על שלום בין הטורפים לחיות האחרות. כשפיני וליאה בטעות נסחפים מחוץ לתיבה ההרפתקאה הגדולה שלהם רק מתחילה.

    משך: 1:25 ש׳

    כנרת יש של חיים

    פרויקט יוצא דופן המשלב 20 שנות צילום ומספר את סיפורה של גורת חתולת ביצות, שאיבדה את אימה ונותרה לבדה בג׳ונגל הסוער של הכינרת.

    על הצילום, התסריט והבימוי: משה אלפרט
    משך: 1:31 ש׳

    דארטניאן ושלושת המוסקטרים – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. גרסה מחודשת לסיפורו של דארטניאן שמגיע לפריז ויחד עם שלושת המוסקטרים מצילים את המלך ממזימתו של החזמן רשלייה.
    הסרט חוזר לאנימציה בה כל הדמויות הן כלבים, זו אחת הגרסאות הכי זכורות לי מילדותי, אז זו הייתה סדרת אנימציה ולא סרט. רק חבל שמדובר באנימציה תחת ממידית.

    משך: 1:24 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן