fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – סיפור הפרברים

    השבוע בקולנוע, סטיבן ספילברג חוזר לביים ומביא לנו חידוש למחזמר הפשע הקלאסי, ״סיפור הפרברים״ . בנוסף, דרמה מרתקת על אחד הצדדים הפחות מדוברים של אסון התאומים, בכיכובו של מייקל קיטון ושתי יצירות ישראליות מסקרנות.

    סיפור הפרברים
    סיפור הפרברים מאת סטיבן ספילברג

    מחיר החיים

    דרמה מטלטלת המבוססת על סיפורו האמיתי של קן פיינברג (מייקל קיטון).לאחר פיגוע התאומים ב-11 לספטמבר, ממשלת ארה״ב מטילה על קן וחברת עורכי הדין שלו את המשימה הבלתי אפשרית לקבוע את הפיצוי ההולם ביותר לקורבנות האסון. איך מתמחרים את האובדן של אנשים אהובים? ליבו הקשוח והציני של עורך הדין, יעמוד במבחן מול האנושיות והמצפון.

    עם: מייקל קיטון, אמי ראיין וסטנלי טוצ׳י
    במאית: שרה קולנג׳לו
    משך: 1:58 ש׳

    צל בענן

    סרט אימה מלחמתי. בימי מלחמת העולם השנייה טייסת עם מטען סודי מצטרפת לצוות של מטוס מפציץ בריטי. הצוות, שכולו מורכב מגברים חושד בנוסעת והמטען המסתורי שלה. דווקא כשהצוות והטייסת מתחילים למצוא שפה משותפת הם מבינים שיש אויב מסתורי השוהה יחד איתם במטוס.

    עם: קלואי גרייס מורטז וניק רובינסון
    במאי: רוזאן ליאנג
    משך: 1:23 ש׳

    שעתו האחרונה של מר קול

    סרטו של דורון ערן על פי מחזה מאת יהושע סובול. מר קול הוא עורך דין שעומד להיכנס לכלא בעקבות תקיפת שופט שהרשיע אותו. שעה לפני שהוא מתחיל לרצות את עונשו, הוא מקבל שיחת טלפון, שטורפת את כל הקלפים ומעניקה לו תקווה שאולי עוד לא הכל אבוד.

    עם: אוהד שחר
    במאי: דורון ערן
    משך: 1:20 ש׳

    מחברות שחורות – ויויאן

    החלק הראשון בסרט התיעודי המורכב מקטעי יומן וידאו של שלומי אלקבץ, בהם נחשפת העשייה המשותפת והיצירה שלו יחד עם רונית אלקבץ, אחת מהשחקניות הגדולות בתולדות הקולנוע הישראלי.

    סיפור הפרברים

    סרטו החדש של סטיבן ספילברג הוא חידוש לסיפור הקלאסי על אהבה אסורה ויריבות מרה בין שתי כנופיות של נערים מרקע אתני שונה בניו-יורק בשנת 1957.

    עם: אנסל אלגורט, רייצ׳ל זיגלר ואריאנה דבוס
    במאי: סטיבן ספילברג
    משך: 2:36 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן