fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – 02/06/2021

    אני כמעט לא מאמין שאני סופסוף חוזר לספר לכם על כל מה שחדש בקולנוע, זה לגמרי סממן לחזרה לחיים נורמאליים.
    בכתבה זו תוכלו לראות את כל הסרטים החדשים שעולים לאקרנים (איך התגעגעתי למילה הזו) השבוע, כלומר ביום חמישי ה-03/06.

    מקום שקט 2

    סרט האימה “מקום שקט” – A Quiet Place שיצא בשנת 2018, מתאר עולם בו יצורים/מפלצות רצחניים השתלטו על כדור הארץ. היצורים הם עיוורים אבל בעלי חוש שמיעה מפותח. על האנשים ששרדו נגזר לחיות בדממה, כשכל רעש קטן עלול להביא אליהם את היצורים. הסרט עוקב אחר סיפורה של משפחה שמנסה לשרוד בעולם זה.

    כפי שכתבתי בסקירה שלי, מדובר בסרט דיי אימה דיי סטנדרטי עם סיפור לא עמוק במיוחד, המבוסס על גימיק. יחד עם זאת, רמת ההפקה שלו היא מצוינת. הסרט עשה לעצמו שם (או שאולי יותר נכון לומר עשה הרבה רעש) בעיקר אצל חובבי הסאונד, כיוון שפס הקול שלו הוא פשוט מופלא. בגלל שהאנשים חייבים לשמור על השקט, פס הקול מדגיש כל רחש קטן, כי כל רחש כזה הוא סכנת חיים שעלולה להעיר את תשומת ליבם של היצורים.

    כעת מגיע סרט ההמשך, משפחת אבוט שנאלצה לברוח מביתם בעקבות אירועי הסרט הקודם, צריכה כעת לשרוד בעולם שבחוץ. כעת המשפחה מגלה שהיצורים שצדים באמצעות קולות הם לא הסכנה היחידה בעולם שבחוץ.

    עם: אמילי בלאונט
    במאי: ג’ון קרסינסקי
    משך: 1:37 ש

    גודזילה נגד קונג

    לא הספיקו לכם המפלצות של “מקום שקט”? קבלו עוד סרט מפלצות, הפעם על סטרואידים, הרבה סטרואידים.
    חבורת הרפתקנים מלווה את קונג בחיפוש אחר ביתו האמיתי במעמקי האדמה, מי שעומד בדרכם הוא גודזילה, שיוצאת להתקפה הרסנית. רק קונג יכול לעצור את הלטאה האדירה, במה שמבטיח להיות קרב טיטנים אימתני.

    עם: מילי בובי בראון (“דברים מוזרים”)
    במאי: אדם וינגרד
    משך: 1:53 ש

    ריה והדרקון האחרון

    סרט אנימציה מבית דיסני, עולה גם בגרסה מדובבת. זהו סרט פנטזיה אפי לכל המשפחה. לפני 500 שנה הדרקונים הקריבו את עצמם בכדי לגרש רוע אדיר ולהציל את האנושות. כעת נראה שהרוע חוזר, ריה היא לוחמת אמיצה היוצאת למצוא את הדרקון האחרון ששרד, על מנת שהוא יוכל לעזור לה לנצח את הרוע שוב.

    עם: קלי מארי טראן
    במאי: דון הול וקארלוס לופז אסטרדה
    משך: 1:47 ש

    פריקי

    קומדיית אימה שמשחקת על הגימיק של חילופי גוף. תלמידת תיכון הסובלת מיחס פוגעני מתלמידי השכבה, מתעוררת בגופו של רוצח סדרתי פסיכופט. כעת יש לה 24 שעות לשוב לגופה לפני שהחילוף יהפוך לקבוע.

    עם: קת’רין ניוטון ו-וינס ווהן.
    במאי: כריסטופר לנדון
    משך: 1:42 ש

    שומר טינה

    אם יש שם שמבטיח אקשן טוב זהו ג’ייסון סטיית’ם, אם יש שם של בימאי שמבטיח קצב מהיר והמון פאן, זהו גיא ריצ’י.
    ב”שומר טינה” שניהם חוזרים לשתף פעולה. סטיית’ם הוא פטריק היל, שמתחיל לעבוד כמאבטח של משאיות שמעבירות כסף. כשחבורת שודדים מיומנים מנסה לשדוד את המשאיות, אנחנו מגלים שלפטריק יש מניע נסתר, הקשור בשודדים.

    עם: ג’ייסון סטיית’ם
    במאי: גיא ריצ’י
    משך: 1:59 ש

    קרואלה

    סרט דיסני נוסף, שמתאר את סיפור הרגע של נבלית-העל, קרואלה דה-ויל, מהסרט “101 כלבים”.
    קרואלה היא אייקון אופנה והסרט מתאר את עלייתה בעולם האופנה של שנות ה-70 בלונדון ואת האירועים שהובילו להיווצרות האופי המרושע שלה. לאחר ההצלחה של סרטי “מליפיסנט”, נראה שדיסני מצאו עוד דרך להשתמש במותגים שלהם, על ידי סיפור הרקע של הנבלים בסיפורים המפורסמים שלהם.

    עם: אמה סטון ואמה תומפסון
    במאי: קרייג גילספי
    משך: 2:14 ש

    עוד סיבוב

    דרמה קומית. מרטין, מורה בתיכון, יוצא עם חבריו בני ה-40, במהלך הערב החבורה מבינה שחייהם תקועים והם מחליטים לבצע ניסוי חברתי. הם מחליטים לחיות על אלכוהול, כלומר פחות או יותר תמיד להיות “מתודלקים”. הניסוי מביא לתוצאות מפתיעות תחילה, אך לתוצאות הרסניות בהמשך. הסרט זכה בסרט הטוב ביותר מטעם האקדמיה האירופית.

    עם: מאדס מיקלסן
    במאי: תומאס ויטנברג
    משך: 1:57 ש

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן