fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מסכי LG לשנת 2021 יגיעו עם גרסה 6.0 של מערכת ההפעלה WebOS ושלט חדש

    בתערוכת 2021 CES, המתקיימת השבוע, חברת LG תחשוף את הגרסה החדשה שלה למערכת ההפעלה לטלוויזיות החכמות, ה-WebOS 6.0, יחד עם שדרוג ל-MagicRemote, השלט החכם של מסכי LG.

    WebOS 6.0

    מערכת ההפעלה למסכים החכמים של LG תהייה זמינה בכל ליין המסכים של החברה לשנת 2021, לרבות מסכי ה-OLED, מסכי ה-QNED Min LED החדשים ומסכי ה-UHD. המערכת ההפעלה תציע חוויית שימוש משופרת, אינטואיטיבית יותר וחכמה יותר.

    ה-WebOS 6.0 יציג מסך בית חדש, שיהיה פרוש על כל שטח המסך, זאת בניגוד לפס בתחתית המסך שהיה מקובל עד כה. מסך הבית החדש יספק גישה קלה יותר לכל האפליקציות הנפוצות. בנוסף, מערכת האינטליגנציה המלאכותית המשודרגת, LG ThinQ AI, תמליץ לכם על תכנים חדשים בהתבסס על היסטוריית הצפייה שלכם.

    מסכי LG לשנת 2021
    מסך הבית החדש ב-WebOS 6.0(Image Credit: LG)


    גם בנושא התמיכה בפקודות קוליות, המערכת החדשה מציגה שדרוג, עם תמיכה בפקודות קוליות חדשות עבור המסייע של גוגל ואלקסה של אמזון.

    יכולת חדשה נוספת היא ה-Magic Explorer (גרסה משופרת של ה-LG Magic Link). תכונה זו מאפשרת לכם גישה למידע הרלוונטי לתוכן המוצג, למשל השחקנים שמשחקים בסרט שאתם צופים בו, או המיקום בו מתרחש הסרט. שירותי הטלוויזיה של LG ישנו את צבע הסמן, על מנת לאותת לכם שיש ל-Magic Explorer מידע רלוונטי לתוכן הנצפה.

    שלט ה-MagicRemote החדש

    יחד עם הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, גם שלט ה-MagicRemote המפורסם של LG עבר שדרוג לקראת 2021. השלט החדש יגיע עם עיצוב פרמיום משודרג, המספק אחיזה נוחה יותר. יחד עם זיהוי הקול ששודרג, נוספו גם לחצני קיצור דרך לשירותי הסטרימיניג הנפוצים (נטפליקס, אמזון פריים, ו-דיסני+), כל אלה הופכים את השליטה בשלט לקלה וידידותית יותר למשתמש.

    השלט החדש יגיע עם צ’יפ NFC ויכולת חדשה המכונה Magic Tap. יכולת זו מאפשרת להעביר תכנים ממכשירים ניידים אל מסך הטלוויזיה באמצעות צימוד NFC בין המכשיר הנייד וה-MagicRemote. הצימוד הזה מאפשר לנגן תכנים מתוך המכשיר הנייד על גבי הטלוויזיה והפוך.

    מסכי LG לשנת 2021 יגיעו עם גרסה 6.0 של מערכת ההפעלה WebOS ושלט חדש
    (Image Credit: LG)

    לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מוצרי הבידור הביתי של LG, “הגרסה החדשה של פלטפורמת הטלוויזיה הפתוחה והידידותית למשתמש שלנו, webOS 6.0, היא השדרוג המשמעותי ביותר מאז הצגנו לראשונה את webOS 4.0 בשנת 2014. המהדורה החדשה ממחישה את מחויבותה של LG להציע שירותים, מוצרים וטכנולוגיות הנותנים מענה לצרכים ולרצונות של לקוחותינו”.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן