fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • דיסני פלוס צפוי להיות מושק בארץ בספטמבר

    על פי ידיעה בלעדית של “כלכליסט” שירות ההזרמה דיסני פלוס יושק בארץ בספטמבר. זה יקרה כחלק ממהלך התפשטות עולמי רחב יריעה של השירות שיושק במקביל במדינות רבות נוספות.

    מהו שירות דיסני פלוס – +Disney?

    שירות דיסני פלוס הינו שירות ההזרמה של חברת דיסני שהחל את דרכו ב-2019, במספר מדינות מצומצם. השירות זכה להצלחה היסטרית ומהירה מאוד והפך למתחרה העיקרי של שירות נטפליקס. כבר לאחר שנה וחצי באוויר, שירות דיסני פלוס הגיע ל-100 מיליון מינויים, מספר שלנטפליקס לקח שנים להגיע אליו.

    דיסני פלוס
    (Image Credit: Disney)

    התכנים

    בשירות דיסני פלוס תוכלו למצוא כמה מהמותגים החזקים בעולם הבידור כיום, בראשם Marvel ו-Star Wars. מיד עם עליית השירות היה ברור שדיסני הולכים “לחלוב” את המותגים הללו והם השיקו שלל סדרות בעולמות של המותגים הללו, כגון: The Mandalorian, WandaVision, The Falcon and the Winter Soldier ו-Loki.

    דיסני פלוס
Mandalorian
    (Image Credit: Disney) מתוך ה-Mandalorian

    לא פחות חשוב מהמותגים החזקים הללו הוא הקטלוג האדיר של אולפני דיסני, המכונה “הכספת” וכולל אינספור תכנים קלאסיים מבית אולפני דיסני. מבחנתי זה יהיה הגשמת חלום לצפות עם הילדים שלי ב-Chip and Dale Rescue Rangers.

    דיסני פלוס
Chip and Dale Rescue Rangers
    (Image Credit: Disney) עם כל הכבוד ל-Mandalorian, התוכן שבאמת מרגש אותי הוא Chip and Dale Rescue Rangers

    עם השנים דיסני רכשו חברות נוספות כגון פיקסר, 20th Century Fox ורשת הספורט ESPN. בנוסף כחלק מהשירות מקבלים תכנים נוספים התלויים בהסכמים מקומיים, למשל בארה”ב השירות כולל תכנים של נשיונל ג’יאוגרפיק. שירותי ההזרמה Hulu ושל רשת הספורט, ESPN, ששניהם שייכים לדיסני, נמכרות ברחבי העולם כחלק מחבילות משותפות.

    לבסוף השירות גם כולל אפשרות להשכרה של סרטי פרמיום, למשל “מולאן” החדש היה זמין בשירות בצורה זו. יכול להיות שנוכל ליהנות מתכני דיסני עתידיים בצורה זו בזמן שהם עדיין בקולנוע.

    המחיר

    השירות של דיסני פלוס מתומחר באופן תחרותי ביותר ברחבי העולם, בארה”ב המחיר הוא 8$ לחודש או 80$ בהתחייבות לשנה. כך שהיה מעניין לראות את התמחור בארץ, אבל אני צופה שיהיה מחיר אטרקטיבי ביחס לנטפליקס.

    ריבוי שירותי ההזרמה טוב לצרכנים?

    כששירותי הזרמת התכנים החלו את דרכם הם היוו אלטרנטיבה זולה יותר לשירותי הטלוויזיה בכבלים, ולכן תרבות קמה שלמה של Cord Cutters, כלומר אנשים שהתנתקו משירותי הטלוויזיה המסורתיים לטובת אפליקציות ושירותי הזרמה. עם השנים שירותים אלה החלו להעלות מחירים ולהתרבות, כך שאם אתם רוצים שירותים מגוונים יכול להיות שתצטרכו להירשם למספר שירותי הזרמה והחשבון החודשי שלכם פחות או יותר יחזור לגודלו בתקופת שירותי הכבלים.

    בכל זאת יש יתרונות גדולים לכך שאתם יכולים לבחור עבור מה לשלם ואיך בדיוק להרכיב את תמהיל התכנים שאתם מעוניינים לצרוך. יתרון נוסף הוא קלות המעבר והניתוק. אם לא חשוב לכם לראות את התכנים בשנייה שהם הופכים להיות זמינים, אתם יכולים להיות חודש בנטפליקס, ואז בחודש הבא בדיסני ולחסוך בעלויות בצורה זו.

    דיסני פלוס
    (Image Credit: Disney)

    הפער המשמעותי בין שירותי הזרמת הסרטים והסדרות לעומת שירותי הזרמת המוזיקה הוא נקודה מעניינת נוספת. אומנם גם אצל שירותי המוזיקה יש פה ושם תכנים בלעדיים, הרוב המוחלט נמצא בכל אחד מהשירותים ולכן התחרות ביניהם היא על איכות הסאונד, הממשק, התכונות החכמות והתמחור. בשירותי הזרמת הסרטים והסדרות לעומת זאת, רוב התחרות היא בנושא התכנים הבלעדיים, כך שיש הרבה יותר סיבות להיות רשום לכמה שירותי הזרמה ואין אף שירות, שמציע קטלוג נרחב מספיק בשביל להיות השירות האחד והיחיד שמספק לכם את כל סוגי התכנים.

    דיסני פלוס
    (Image Credit: Disney)

    סיכום

    ההודעה בדבר הגעת דיסני פלוס לארץ, הינה חדשה מרגשת שתחשוף את הקהל הישראלי למגוון תכנים של המותג המוביל, גם הפקות חדשות וגם התכנים הקלסיים מבית דיסני. ברגע שהשירות של דיסני פלוס יהיה זמין בארץ, אנחנו בוודאי נבחן אותו ונדווח לכם על דעתנו.

    תשתפו אותנו בדעתכם לגבי הגעתה הצפויה של דיסני פלוס לארץ? האם תרוצו לעשות מינוי? או שבכלל לא הצלחתם להתאפק והתחברתם לשירות כבר באמצעות VPN?

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן