fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • על פי שמועות: חברת Apple ישיקו מסלול באיכות CD, כתגובה למהלך של Spotify

    מאז ההכרזה של שירות Spotify על כך שהם מתכוונים להשיק את מסלול Spotify HiFi בהמשך השנה, ולראשונה להציע הזרמה באיכות CD, נראה שכל עולם שירותי הזרמת המוזיקה עובר טלטלה. כל החברות מבצעות מהלכים על מנת לנסות ולתפוס נתח שוק, לפני שהמסלול של Spotify יושק. נראה שברור לכולם שהמהלך של Spotify עלול לגרום לנטישה המונית של המינויים אל השירות, שנחשב למוביל ברוב הקטגוריות מלבד קטגוריות האיכות.

    כך יוצא שכמעט מידי שבוע, יש ידיעות חדשות בעולם הזרמת המוזיקה. קל לראות שרובן הן תגובה מהירה של המתחרים למהלך הצפוי של Spotify.

    על פי שמועות: חברת Apple ישיקו מסלול באיכות CD, כתגובה למהלך של Spotify
    (Image Credit: Apple) שירות Apple Music

    הפעם הגיע תורה של חברת Apple. על פי שמועות שנפוצו ברחבי הרשת, השירות Apple Music ישיק בקרוב מסלול HiFi משלו, שכנראה יציע הזרמה באיכות CD. על פי השמועות, המסלול החדש יוענק למינויי השירות ללא תוספת תשלום!

    זהו מהלך מעניין מצד Apple, במיוחד אם הם לא מבקשים תוספת מחיר עבור האיכות המשודרגת.

    על פי שמועות: חברת Apple ישיקו מסלול באיכות CD, כתגובה למהלך של Spotify
    (Image Credit: Apple)

    כל המהלכים האחרונים בשוק הזרמת המוזיקה מהווים בעיה עבור שירות Spotify. עדיין לא ידוע מתי המסלול החדש של Spotify יושק, ומאז ההכרזה נראה שכל השירותים המתחרים הראו יכולת תגובה מהירה, בעוד Spotify עדיין נשארת מאחור בעניין האיכות.

    עוד לפני השקת המסלול החדש, שירות Spotify נמצא כעת במהלך סבב העלאת מחירים עולמי, זאת מבלי שהם מציעים תמורה נוספת. עלות המסלול החדש של Spotify טרם נחשפה, ואם אכן שירות Apple Music לא יגבו עוד כסף עבור האיכות המשופרת, איזה הצדקה תהיה ל-Spotify לבקש מחיר גבוה יותר?

    אין ספק שאנחנו נמצאים בתקופת מעבר ועידן חדש בעולם הזרמת המוזיקה, האם בסופו של דבר Spotify יצליחו להוכיח שהם יכולים להיות השירות המוביל והמשתלם ביותר? האם Apple Music יגדלו את נתח השוק שלהם? תשתפו אותנו בדעתכם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן