fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – נצחיים

    השבוע בקולנוע זה סופסוף קורה, ה״נצחיים״ מגיעים ואולי איתם תגיע גם התשובה לשאלה, ״ה-MCU, לאן?״. בנוסף, שתי קומדיות וסרט אנימציה חדש לילדים.

    נצחיים
    נצחיים

    נצחיים

    הסרט המצופה מבית מארוול שאמור לענות על השאלה האם יש זכות קיום ל-MCU פוסט סרטי הנוקמים המצליחים. ה״נצחיים״ הם גזע חייזרי, שחיים במסווה בכדור הארץ משחר האנושות. אירועי ״הנוקמים: סוף המשחק״ הובילו להתעוררות האיובים המסוכנים ביותר של האנושות, מפלצות המכונות ״הסטיות״, שהן הסיבה היחידה שמאפשרת ל״נצחיים״ לצאת מחייהם במסווה ולהילחם על מנת להגן על האנושות.

    הטריילר לא ממש הצליח להרשים אותי, השחקנים נראים לי מעט חסרי כריזמה ביחס לכוכבי סרטי הנוקמים. הסרט הולך להיות מבחן מרתק, שיקבע לאן עולם ה-MCU ממשיך מכאן.

    עם: גמה צ׳אן, ריצ׳ארד מדסן ואנג׳לינה ג׳ולי
    במאית: קלואי ז׳או
    משך: 2:37 ש׳

    גיבור חייה

    קומדיית הרפתקאה לכל המשפחה בכיכובו של עומר סי (״לופן״). עומר מגלם את ג׳יבי המגדל את בתו סופיה ובכל לילה מספר לה את סיפורו של הנסיך. הסיפורים מתעוריים לחיים וג׳יבי מגלם את הנסיך בעצמו.

    עם: עומר סי, ברניס בז׳ו ופרנסיוס דמיאוס
    במאי: מישל הזנוויציוס
    משך: 1:41 ש׳

    חדשות רעות

    קומדיית פשע. סו היא עקרת בית הזוכה לתהילה והתעניינות תקשורתית כאשר בעלה נעלם. על מנת לשמר את התהילה היא יוצאת למסע לנסות לאתר אותו ובדרך היא פוגשת שלל טיפוסים הזויים ומפוקפקים.

    עם: אליסון ג׳אני, מילה קוניס ורגינה הול
    במאי: טייט טיילור
    משך: 1:36 ש׳

    הקרקס של טורו – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. טורו היא תרנגולת שאינה מסוגלת להטיל ביצים, אך במקום זאת היא ניחנה בכישרון שירה יוצא דופן. כשהיא מתחברת עם מטיאס ואביו בעל הקרקס, טורו יוצאת להרפתקה שתלמד אותה את משמעות המושג חברות אמת.

    משך: 1:20 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן