fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    הפעם הגיע אלי לסקירה סאונדבר כולל סאבוופר אלחוטי מבית LG מדגם SN9Y. זהו סאונדבר הממוצב בחלק הביניים הגבוה בהיצע של החברה, כשמעליו נמצאים רק דגמי ה-SN10 וה-SN11.

    אנחנו מודים לח.י. אלקטרוניקה, היבואן הרשמי של LG בישראל, על כך ששלחו לנו את הסאונדבר לצורך סקירה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    אם אתם מעדיפים סקירות וידאו, תוכלו לראות את הסקירה שלנו כאן:

    העומד למבחן: LG SN9Y

    ה-LG SN9Y הוא סאונדבר מודרני ומלא ביכולות, המגיע עם סאבוופר אלחוטי. ה-SN9Y בנוי בתצורה של 5.1.2, עם תמיכה בפורמטים המתקדמים ביותר של סאונד קולנועי, Dolby Atmos ו-DTS-X. כמו כל הסאונדברים של LG בשנים האחרונות, גם ה-SN9Y מגיע עם טכנולוגיית DSP, כלומר Digital Signal Processing, מבית חברת ההייאנד הבריטית, Meridian.

    מבחינת המחברים, תמצאו כאן יציאת HDMI תומכת eARC, כניסת HDMI לחיבור מקורות חיצוניים (סטרימר, קונסולת משחק, או נגן בלוריי), כניסה אופטית, וכניסת USB. שימו לב ששני מחברי ה-HDMI הם מסוג HDMI 2.1. בנוסף ה-SN9Y תומך בחיבור BT ו-WiFi עם תמיכה ב-ChromeCast. מבחר האפשרויות ב-SN9Y הוא מרשים ביותר, כאשר אולי היכולת היחידה שחסרה כאן היא תמיכה ב-AirPlay.

    עיצוב ואיכות בנייה

    סרטון פתיחת הקופסה – ה-Unboxing:

    הפרופיל של הSN9Y הוא רחב ויחסית עמוק, המידות בס”מ הן: 122 ר, 14.5 ע ו-5.7 ג ומשקלו 6.3 ק”ג. כך שאם תרצו לשים אותו על שידה, תצטרכו שידה דיי רחבה. מצד שני הוא נמוך, כך שהוא לא אמור להסתיר את הטלוויזיה שלכם.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    גוף הסאונדבר עשוי מפלסטיק שחור, שמרגיש קשיח ואיכותי. חלקו הקדמי, צדדיו ושני הרמקולים בחלקו העליון, מוגנים בידי גריל מתכתי. זהו עיצוב תעשייתי ומודרני, כזה שלא ימשוך אליו תשומת לב וישתלב בקלות בסלון ביתכם. בחלק הקדמי של ה-SN9Y תמצאו מסך קטן, אך מאוד אינפורמטיבי. המסך מציג את הכניסה הפעילה כרגע, ובעת שינוי עוצמת הווליום, הוא מציג את הערך. כשהסאונדבר מגלה אות בפורמט ה-Dolby Atmos, המסך יציג זאת לשנייה ואז יחזור להציג את הכניסה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    בחלקו העליון של הסאונדבר תמצאו את כפתורי השליטה, בדמות כפתורי מגע אלגנטיים.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    כל המחברים נמצאים בחלק האחורי בתוך גומחה במרכז הסאונדבר, כשהם פונים כלפי חוץ. צורת חיבור כזו תאפשר לכם להתקין את ה-SN9Y בהתקנה צמודה לקיר, כשרק כבל החשמל המובנה והלא נתיק, עלול מעט להקשות על האסתטיקה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    הסאבוופר שמגיע עם ה-SN9Y, הוא בעל תיבה הבנויה מאותו חומר פלסטי כמו הסאונדבר והוא מגיע עם מעטפת של בד מלפנים ומצדדיו. הסאבוופר כולל חיבור חשמל, כפתור pairing ונורת לד קטנה בחלקו האחורי.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    מטרתו היחידה של הסאבוופר היא להתחבר אלחוטית אל ה-SN9Y ולשמש כסאב עבורו, לכן לא תמצאו כאן שום כניסה או בורר עוצמה. ביחס לקטגוריית המחיר, הסאב מרגיש דיי גדול. המידות שלו בס”מ הן 39 ג, 31.2 ע ו-22.1 ר, משקלו הוא 7.8 ק”ג. על פי המפרט במדריך של LG, הסאב כולל הגברה בריאה של 220W RMS.

    שליטה ושימושיות

    מהניסיון שלי, חוויית שימוש מודרנית, קלה וידידותית למשתמש זהו אחד המאפיינים החזקים ביותר של מוצרי LG, וה-SN9Y ממשיך את הקו הזה.
    התחלתי בחיבור הסאונד בר לטלוויזיה באמצעות יציאת ה-HDMI ב-SN9Y אל כניסת HDMI בטלוויזיה, התומכת ב-ARC. הדלקתי את הסאונדבר, בתוך שניות הוא היה מקושר לסאבוופר (נורת הלד בגב הסאב הופכת לירוקה). שינוי ההגדרה של יציאת השמע בטלוויזיה ל-HDMI ARC, וזהו הכל מוכן.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    בנוסף, הטלוויזיה מפעילה באופן אוטומטי את פונקציית ה-SimpLink (הכינוי של LG ל-HDMI CEC), שגורמת לשלט של הטלוויזיה לשלוט בפונקציות בסיסיות של הסאונדבר, כגון הדלקה/כיבוי ושינוי עוצמת השמע. למעשה בשלב זה הסאונדבר מקושר לטלוויזיה ממש כאילו הוא חלק ממנה. רוב המשתמשים יכולים פשוט לעצור כאן, וליהנות מחוויית שמע מתקדמת מהמסך שלהם לאחר שינוי הגדרה בודדת בטלוויזיה.
    היופי ב-SN9Y הוא שעבור המשתמשים המתקדמים יותר, זוהי רק ההתחלה ומכאן יש מגוון אפשרויות מתקדמות להתנסות בהן.

    ה-SN9Y מגיע עם שלט בעל כפתורים גדולים וברורים, השלט מאפשר הדלקה וכיבוי, מעבר כניסות, החלפת מצבי סאונד, ושליטה בקטעי מוזיקה דרך BT או כרומקאסט. כאן המקום לתלונה הדיי קבועה שלי על כך שאין כפתור ייעודי לכל כניסה. רק שהפעם זה הרבה פחות הפריע לי, מכיוון שלא ממש ראיתי צורך להשתמש בשלט כלל. את ההדלקה, הכיבוי ושינוי העוצמה ביצעתי באמצעות השלט של הטלוויזיה ובכל פעם שרציתי לעשות משהו מעניין יותר, השתמשתי באפליקציה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    ה-SN9Y ניתן לשליטה דרך אפליקציית LG Wi-Fi Speaker. אפליקציה זו מאפשר גישה נוחה וקלה לכל האפשרויות השונות של הסאונדבר. תחילה יש לחבר את ה-SN9Y לרשת האלחוטית שלכם. עבור משתמשי אנדרואיד, זה נעשה באמצעות אפליקציית Google Home, שמגלה את הסאונדבר באמצעות BT ואז שולחת לו את סיסמת ה-WiFi שלכם. כבר יצא לי להגדיר מספר מכשירים חכמים בצורה כזו, ועדיין כל פעם שיוצא לי לעשות זאת, זה מרגיש לי כמו חצי קסם.

    לאחר שהרמקול מחובר לרשת, ניתן לגלות אותו באפליקציה של LG ואז כל אפשרויות השליטה זמינות לכם. דרך האפליקציה ניתן כמובן לשנות את הכניסה והעוצמה, לבחור את מצב השמע, להגביר או להחליש כל ערוץ בנפרד ועוד.

    בנוסף ניתן להריץ את תוכנת הכיול האקוסטית AI Room Correction. התוכנה מנגנת מספר צלילים שאמורים לעזור לה בכיוון הסאונד בהתאם לאקוסטיקה של החדר. אין פה שימוש במיקרופון חיצוני והמטרה העיקרית לטעמי היא התיאום בין הסאונדבר למיקום הסאבוופר שבחרתם.
    בסיום ניתן לנגן קטע הדגמה אם הכיול ובלי. לאחר סיום הכיול, אין אפשרות לכבות את הכיול, אלא רק לבצע את הכיול מחדש. מסיבה זאת, לא יכולתי להתרשם מקטעים מוכרים עם ובלי התיקון האקוסטי, ולכן לא אוכל להתייחס לטיב התוצאה שלו.

    כיצד ה-SN9Y נבחן?

    מבחינת ההעמדה של הסאבוופר, פעלתי על פי המדריך של LG, הם ממליצים להעמיד את הסאב קרוב לסאונדבר (עבור איכות קליטה מקסימלית) ולהטות את הסאב מעט פנימה אל נקודת ההאזנה.
    מכיוון שמדובר במוצר משופע יכולות המבחן מתחלק למספר שלבים: ניגון תכנים מהטלוויזיה LG E8 באמצעות HDMI ARC, ניגון תכני בלוריי בנגן Panasonic UB820 באמצעות כניסת ה-HDMI, מוזיקה ב-ChromeCast ו-BT דרך iPad, וניגון מוזיקה בחיבור USB.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    התרשמות כללית

    כברירת מחדל מה שבולט מאוד בסאונד של ה-SN9Y, הוא בס מודגש ואנרגטי. ההדגש הזה מזריק זריקת מרץ לתכנים ומאוד מבליט את הפער בסאונד של ה-SN9Y, לעומת הסאונד הרזה וחסר הנפח של הטלוויזיה, באופן יחסי כמובן. חתימת הסאונד הזו היא עניין של טעם, עבור חובבי הבס, הסאונד הזה יכול להיתפס כמהנה ולעומת זאת, חובבי הסאונד המאוזן והמדויק יכולים לתפוס סאונד כזה כמעט “בומי”. אני חושב שהתוצאה תלויה בתוכן, לחלק מהתכנים זה מחמיא ומוסיף אלמנט של כיפיות להאזנה, ובחלק מהתכנים זה מרגיש מעט מוגזם. מכיוון שה-SN9Y כולל מגוון מרשים של יכולות כיוונון סאונד, אני מאמין שניתן להגיע לתוצאה שתתאים לכל טעם.

    נתחיל ממצבי השמע, מצב ה-Movie, נשמע כמו נקודת פתיחה טובה עבור סרטים, אך אני מצאתי אותו מעט מוגזם מידי לטעמי, והעדפתי לצפות בסרטים עתירי אפקטים במצב ה-Standard. לעומת זאת, בסדרות ללא אפקטים, המבוססות על דיבור בעיקר, מצב ה-Standard נשמע עמום ומרוחק. אם אתם מחפשים מצב אחד שיתן לכם את תוצאה ראויה בכל התכנים, אני ממליץ על מצב ה-AI Sound Pro, שמתאים את הסאונד לתוכן המשודר אוטומטית. זהו גם המצב שה-SN9Y מכוון אליו כברירת מחדל, כך שאם לא תגעו בכלום, זה מה שתקבלו.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    הסאבוופר שמגיע עם ה-SN9Y, מצליח לרדת דיי נמוך, איך אני יודע את זה? כי בקטעי האקשן מרגישים את אפקט “האגרוף בבטן”. על פי מדידות מרחבי הרשת הסאב יורד עד 29Hz (-6dB). ביחס לסאבוופר שמגיע עם סאונדבר, מדובר כאן בסאב בהחלט עוצמתי. האינטגרציה בין הסאונדבר והסאב מצוינת, בימת הסאונד כולה מלאה בבס ואין שום תחושה של כיווניות, שתרמוז על כך שהבס מגיע מהסאב, זהו הישג מרשים ביותר.
    בניסיוני להגיע לתוצאה שתספק אותי מבחינת הבס, הגעתי למסקנה שהתוצאה המאוזנת ביותר בחלל שלי התקבלה כאשר הנמכתי את הסאב ב-2dB באפליקציה.

    מבחינת עוצמת הניגון, השילוב של ה-SN9Y והסאב, יכולים להגיע לעוצמות גבוהות. ברמות גבוהות יותר ממה שאני מסוגל לשמוע, לא הרגשתי עיוותים או ירידה באיכות. כך שאני מאמין שהעוצמה של ה-SN9Y, לחלוטין תספיק לרוב מוחלט של משתמשים וחללי האזנה.

    HDMI ARC

    התחלתי את הבחינה בסרט החלל, “ויקטורי” בנטפליקס. הסרט כולל קרבות חלל מלאי בס, ה-SN9Y העביר בצורה משכנעת את רמת האנרגיה הגבוהה של הפסקול, הבס עוצמתי ומתפזר בכל החדר. הדיבור מופרד בצורה טובה ונשמע ברור. בהגדרת ברירת המחדל הרגשתי מעט חוסר במיקרו דינמיקה בתחום התחתון. זה היה בעיקר כי הסאב היה חזק מידי, לאחר ההנחתה של הסאב ב-2dB הביצועים השתפרו פלאים, כי לא הייתה שכבה תחתונה מוגזמת שהעפילה על הפירוט.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    מכאן עברתי לשני קטעים של הסדרה המופלאה “דברים מוזרים” גם היא בנטפליקס. פתחתי בפתיח של הסדרה. הפתיח מלא דינאמיות ושימוש בסינטיסייזר שצועק “שנות ה-80”. הקריפיות של הפתיח עוברת בצורה נהדרת ב-SN9Y, רמת הפירוט גבוהה וההפרדה בין הבס לסינטיסייזר טובה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    מיד אחרי הפתיח יש סצנה בה טלוויזיה משדרת חדשות והמצלמה נעה בחדר עד שהיא מגיעה לשריף הופר שישן על הספה. הקטע משמש אותי לבדיקת בימת הסאונד והיכולת למקם אובייקטים בתוכה. ב-SN9Y מיקום הטלוויזיה ביחס למצלמה מדויק, מרגישים את הטלוויזיה מתרחקת עם תנועת המצלמה בצורה משכנעת. הבמה של הסאונדבר רחבה עם imaging (דימוי מיקום האובייקטים בבמה) מדויק ומרשים.
    בפרק 8 בעונה השלישית, יש את סצנות הקרב בקניון מול מפלצת ענקית. אנרגיית הבס עומדת בחדר וכל צעקה או צעד של המפלצת מורגש בגוף. העברת הסצנה ב-SN9Y עוצמתית.

    חיבור נגן בלוריי לכניסת ה-HDMI

    בשלב הבא חיברתי את נגן ה-4K בלוריי שלי, ה-Panasonic UB820 אל כניסת ה-HDMI של ה-SN9Y ברגע שמדליקים את הנגן, ה-SN9Y מזהה זאת, עובר לכניסה באופן אוטומטי ומעביר את הטלוויזיה לכניסה הנכונה. זו עוד אחת מההפתעות הקטנות והנעימות של חוויית השימוש במוצר של LG. כשמכבים את הנגן, ה-SN9Y נשאר על כניסת ה-HDMI ותצטרכו להעביר אתו ידנית, אם אתם רוצים לחזור אל ה-ARC.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    פתחתי בסרט האסונות הבומבסטי, סאן אנדרס, בלוריי עם פסקול ב-Dolby Atmos. נעימת הפתיחה דרמטית והתחושה המאיימת מורגשת בבירור באוויר. בסצנה הראשונה יש חילוץ על ידי מסוק של נערה. כשהמסוק עובר מעל לראש, אפקט הדולבי אטמוס מורגש ואכן הרגשתי את המסוק מלמעלה. האפקט הוא עדין, אך מורגש. בסצנה של קריסת הסכר הענק, הבס מרשים ועמוק, הצעקות של הפרופסור מופרדות בצורה טובה. בקטע בו השותף של הפרופסור רץ והסכר מתרסק מאחוריו מורגש היטב בבימת הסאונד, מרגישים את ההרס מגיע מאחורי הדמות ומתקרב אליה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    בפתיחת The Greatest Showman, בלוריי 4K עם פסקול Dolby Atmos, יש דינאמיות נהדרת, הבס מרשים וממלא את החדר. האיזון בין השירה השקטה של ג’קמן, שנשמעת בבירור לבס העמוק והקצבי מעולה. בסצנה הבאה חוזרים לילדות של הגיבור הראשי ויש כמה סצנות של דיבור על רקע שקט, הדיבור נשמע ברור מאוד והאפקטים הקטנים כמו רעש האש באח נקיים ובולטים.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    ב-Mad Max: Fury Road, בלוריי 4K עם פסקול Dolby Atmos, קולו של טום הארדי מלא בבס וברור מאוד בפתיח. פרטים קטנים כמו העפת החול והלעיסה של הלטאה מפורטים מאוד. הדלקת המנוע העצום של רכבו, מציג רמת פירוט מעט פחות טובה בחלק התחתון. לאחר שהנמכתי את הסאב ב2dB, והאזנתי לקטע הזה שוב, התוצאה הייתה הרבה יותר מאוזנת, ולא הרגשתי את חוסר הפירוט של החלק התחתון, כיוון שהוא היה מאוזן יותר ולכן שכבת הבס התחתונה לא העפילה על הפרטים במנוע.
    בסצנה בה מקס מנסה לברוח מהשובים שלו במנהרות, הרגשתי שה-SN9Y מעדיף להבליט את מוזיקת הרקע מעט על חשבון האפקטים, זה מגדיל את תחושת הדרמטיות, אך מעט פוגע ביכולת להבחין בניואנסים הקטנים באפקטים. כשמקס פותח את הדלת ומגלה שהוא עומד על קצה הצוק, יש שקט מוחלט, ועל רקע השקט הזה הצלצול של השלשלאות שלו מדויק ומפורט.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    סיימתי את חלק הסרטים עם “ערי טרף“, עוד סרט שהוא רפרנס מבחינת איכות הסאונד והתמונה, בלוריי 4K עם פסקול Dolby Atmos ותמונה ב-Dolby Vision. בתחילת הסרט יש קטע קריינות של “שרינק” הרובוט, הסאונד מלא הבס והמתכתי שלו, מעפיל אפילו על קולו של תום הארדי בפתיחת מקס הזועם. ה-SN9Y עושה עבודה נפלאה בהעברת העוצמה בקולו של שרינק. בסצנה הבאה יש את העיר הממונעת, הבס הוא פשוט אדיר ועוצמתי וממלא את כל החלל (תודה לאל שצפיתי בסרט הזה אחרי שבחרתי להנמיך את הסאב ב-2dB).

    סיבה נוספת שבגללה רציתי לבדוק את הסרט הזה היא על מנת לראות אם ה-SN9Y מצליח להעביר אות וידאו ב-Dolby Vision. כאן נתקלתי בקושי, למרות שה-Panasonic UB820 כותב שהוא מוציא אות ב-Dolby Vision, לטלוויזיה שלי הגיע אות ב-HDR10 הרגיל. ניסיתי כבלים שונים (למרות שאני משתמש בכבלים קבועים) וזה לא עזר. על מנת לבדוק אם מדובר כאן בבעיית תיאום כלשהי, חיברתי את ה-Apple TV 4K שלי, באמצעות אותם הכבלים, כעת ה-SN9Y הצליח להעביר אות Dolby Vision (מאפליקציית הנטפליקס). לא עצרתי שם ואפילו הוצאתי מהבוידם את נגן ה-Sony X700, גם ממנו הצלחתי לקבל אות Dolby Vision בטלוויזיה דרך ה-SN9Y. כך שנראה שיש איזה בעיית תיאום בין הסאונדבר ונגן הבלוריי הספציפי הזה של פנסוניק.
    פניתי עם הבעיה לח.י. שהעבירו את המידע ל-LG, במידה ויהיו התפתחויות, אעדכן אתכם.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y
    כל החבורה העליזה שהשתתפה במחקר ה-Dolby Vision הקטן שלי

    פתרון אפשרי הוא לחבר את הנגן ישרות לטלוויזיה. אם הטלוויזיה שלכם אינה תומכת ב-eARC, אז לא תוכלו להעביר את הסאונד מסרט הבלוריי האהוב עליכם בצורה שהיא loseless, בשביל זה בדיוק יש שתי יציאות HDMI בנגן של פנסוניק, את התמונה תוכלו להעביר לטלוויזיה ואת הסאונד לסאונדבר.

    אם כמה שהסאונד של ה-SN9Y מרגיש קולנועי וגדול, כמו בכל סאונדבר, הסאונד הוא קידמי ולא באמת מרגישים את האפקט ההיקפי. אם הסאונד ההיקפי חשוב לכם, יש באפשרותכם לרכוש זוג רמקולים אחוריים תואמים.

    הופעות ומוזיקה

    התחלתי עם ההופעה של Beth Hart מהרויאל אלברט הול משנת 2018 על גבי בלוריי. בחרתי בקטע Baddest Blues, קולה של בת’ ברור ומפורט, אינטגרציית הבס נהדרת, הפסנתר נשמע מלא ונכון. כשהגיטרה והתופים מצטרפים, ה-SN9Y מציג הפרדה מצוינת בין הכלים ובין השירה של בת’. הפרזנטציה הכללית אנרגטית, בעלת הפרדה מרשימה ומפתיעה. בחנתי את ההופעה גם בסטריאו וגם ב-5.1 ובשניהם הופתעתי מאוד מהתוצאה.

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    מכאן עברתי לכמה קטעי מוזיקה אותם הזרמתי מה-iPad שלי מתוך אפליקציית Tidal דרך ChromeCast. חיבור דרך כרומקאסט, מספק תוצאה טובה יותר מחיבור ה-BT, ולכן זה מצוין שאפשרות זו קיימת ב-SN9Y. את קטעי המוזיקה וההופעה העדפתי לשמוע במצב Music, בו הסאונד היה רך ונעים יותר.

    פתחתי הפעם ב-Midnight Blues של Snowy White בהופעה חיה, אחד הקטעים האהובים עלי ביותר. בימת הסאונד רחבה, הגיטרה רכה ומענגת והבס המלווה מוסיף כיפיות ואנרגיה להאזנה. רמת הפירוט בתופים והשילוב שלהם עם הגיטרה מאוזנים.

    המשכתי לקטע הג’אז הנפלא של אבישי כהן, Remembering. הפסנתר מצליח להישמע נקי בחלקו הגבוה, בעוד הבס משתהה קצת באוויר לפני שהוא נעלם. המיד בשיר מרגיש מלא במידה הנכונה.

    סיימתי בקטע Recognizer של Daft Punk (מתוך הפסקול של Tron: Legacy). ה-SN9Y מסתדר יפה עם המורכבות של היצירה, המהירות וריבוי השכבות יחד עם הדינאמיות הגבוהה, מועברים בצורה מאוזנת ועם הפרדה מרשימה.

    עם כל כך הרבה אפשרויות שונות שה-SN9Y מאפשר, אני לא רואה הרבה סיבות להשתמש בחיבור ה-Bluetooth. אך לשם השלמות בחנתי גם אותו בשיר אחד. בחרתי ב-How Deep Is The Ocean של האחת והיחידה, דיאנה קראל. התוצאה ב-SN9Y רכה ונעימה עם בס מלטף. בחיבור ה-BT, כמצופה, יש רמת ניקיון פחות טובה וסאונד עם פחות ברק ביחס לחיבור הכרומקאסט.

    לסיום חלק המוזיקה, בדקתי חיבור של דיסק נייד אל ה-SN9Y ב-USB. האזנתי לשירו המופתי של לאונרד כהן – You Want It Darker. במצב Music, קולו של לאונרד ממורכז ומלא בבס, ההפרדה בין קולו ושירת הרקע נהדרת.

    מה שכן, כאן התגלה הצד החלש היחיד לטעמי בשימושיות בסאונדבר, הייתי מצפה שאוכל לראות את התיקיות של הדיסק באפליקציה, אך הדבר אינו אפשרי. לכן כל מה שניתן לעשות זה לעבור בין הספריות באמצעות השלט כאשר השם שלהן מופיע על גבי הצג של הסאונדבר.

    אם מוזיקה היא האהבה העיקרית שלכם, אני עדיין הייתי ממליץ לכם לכיוון של רמקולי סטריאו. יחד עם זאת, ביחס לסאונדבר, מצאתי את ביצועי ה-SN9Y במוזיקה ראויים לציון לשבח.

    סיכום

    סקירה לסאונדבר LG SN9Y

    ה-LG SN9Y הוא סאונדבר בעל עיצוב תעשייתי מודרני ובעל חוויית שימוש ידידותית וגמישה במיוחד.
    אם אתם מחפשים מוצר plug & play פשוט, חברו את ה-SN9Y באמצעות כבל HDMI, כוונו את הטלוויזיה שלכם לשלוח את הסאונד ל-HDMI ARC והפעילו את אופציית ה-HDMI CEC. מרגע זה הסאונדבר יתפקד כהמשך טבעי של הטלוויזיה שלכם, הוא יופעל ויכובה ביחד עם הטלוויזיה, ותוכלו לשלוט בעוצמת הווליום באמצעות השלט של הטלוויזיה.

    לעומת זאת, אם אתם משתמשים מתקדמים שאוהבים לכוון את הסאונד בדיוק לטעמכם, תוכלו להשתמש באפליקציית השליטה, בה תוכלו לבחור בין מצבי הסאונד השונים, ולשלוט בעוצמה של כל ערוץ על מנת לקבל את התוצאה המתאימה לטעמכם. בנוסף, עם תמיכה בכרומסקאסט ו-BT, תוכלו להזרים מוזיקה בקלות אל ה-SN9Y ולהפוך אותו למרכז בידור שלם.

    חווית הסאונד של ה-SN9Y היא אנרגטית עם יכולת לספק בס עוצמתי, בימת סאונד רחבה, ויכולת מרשימה להציב אובייקטים במקומות מדויקים בבימת הסאונד (imaging). האינטגרציה עם הסאב מדויקת ומאוזנת. הבחירה בסאונדבר על פני מערכת קולנוע ביתי היא לרוב מסיבות של נוחות, אבל אני חושב שברמת המחיר הזו, יהיה לכם לא פשוט להרכיב מערכת קולנוע, שתספק לכם חווית סאונד טובה יותר. נוסף על כך, הופתעתי במיוחד מביצועי ה-SN9Y בהופעות ומוזיקה.

    שורה תחתונה, ה-SN9Y, מספק רמת ביצועים גבוהה בקולנוע ומפתיע מאוד גם במוזיקה, זאת בנוסף לפונקציונליות רחבה וחוויית שימוש נהדרת.

    מחיר: 2,990 ₪
    אחריות: שנה מבית ח.י. אלקטרוניקה
    (בתקופה הקרובה, אם תרכשו טלוויזיית LG, תוכלו לקבל את ה-SN9Y במחיר מוזל, פנו לחנויות או ליבואן לפרטים נוספים)

    המערכת ששימשה אותי לסקירה:
    טלוויזיה: LG OLED E8
    נגן 4K בלוריי: Panasonic UB820 ו-Sony x700
    סטרימר: Apple TV 4K
    הזרמת שירים מ-Tidal דרך כרומקאסט ו-BT באמצעות iPad

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן