fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המלצה על אלבום גיטרה אקוסטית: (2017) Jacques Stotzem – The Way to go

    המלצה על אלבום גיטרה אקוסטית: (2017) Jacques Stotzem - The Way to go

    על Jacques Stotzem

    אני אניח שקוראים את שמו ג’ק (סלחו לי אם אני טועה). ג’ק הוא גיטריסט בלגי יליד 1959. הוא הפך להיות מוזקאי מקצועי כבר בגיל 19. ג’ק מנגן בסגנון שנקרא Fingerstyle Guitar, זהו סגנון בו פורטים על כל מיתר באמצעות האצבעות ולא תנועות חדות חוצות מיתרים (לפחות לפי מה שאני הבנתי). ג’ק נחשב לאחד הגיטריסטים המובילים של הז’אנר הזה, והוא מופיע כדרך קבע בפסטיבלי מוזיקה שונים ברחבי העולם, ואף הקים פסטיבל גיטרה בעיר הולדתו בבלגיה (Verviers).

    על האלבום

    אני כותב את המילים האלה תוך כדי האזנה נוספת לאלבום, וחייב להודות שאני ממש מוצף רגשות בכל האזנה לאלבום הבאמת נפלא ויוצא דופן הזה. זה דיי מדהים כמה רגש אפשר לייצר בעזרת גיטרה בלבד מבלי לומר אף מילה.
    הדבר הכי נפלא באלבום הזה לטעמי הוא שהנגינה בו לא מתאמצת. אסביר למה אני מתכוון, בהרבה אלבומים שהם נגינה בלבד, אני מקבל תחושה שהם מנסים לפצות על היעדר השירה בשילוב מקצבים מיוחדים או קטעים מורכבים מידי. באלבום הזה הנגינה היא נקייה, הרשו לי להשתמש במילה שלקוחה מהלקסיקון של אייל שני, טהורה.
    ג’ק פשוט מנגן את המוזיקה הנפלאה בלי שום טריקים, בלי לנסות לשלהב או להפתיע, אלא פשוט לבצע באופן הטוב ביותר מוזיקה שהולחנה באומנות רבה.
    הסאונד לכל אורך האלבום רגוע ומלודי ביותר, זה אלבום מהנה מאוד להאזנה בעת נסיעה, מאוד מרגיע. ישנם שירים מעט מהירים יותר וחלקם יותר איטיים. המשותף לכולם זה זרימה נהדרת ומלודיות רכה ומלטפת. פשוט אלבום שיושב נהדר על האוזן שלי.
    ודבר אחרון שתורם לרגש העמוק שהאלבום הזה העביר בי, זו איכות ההקלטה. אומנם הקשבתי לאלבום רק ב-Spotify, אבל איכות ההקלטה נשמעה לי משמעותית טובה יותר מרוב הדברים ששמעתי שם. האלבום, ממה שראיתי, לא שוחרר בתקליט, לכן ה-CD נמצא כבר ב-Wish List שלי באמזון.
    לסיכום, תענוג ופנינה אמתית מבחנתי.
    הנה כמה רצועות מהאלבום:
    הרצועה שפותחת את האלבום, Dreaming of a better world:
    שיר הנושא של האלבום, The way to go:
    לינק לאלבום המלא ב-Spotify.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן