fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • השקות אודיו ווידאו השבוע – Kef, Rotel, NAD

    מספר השקות מעניינות בתחום האודיו והוידאו התרחשו השבוע.

    Rotel Michi X3 & X5

    חברת רוטל היפנית החזירה בשנה שעברה את המותג האהוב שלה Michi. כשהיא השיקה קדם מגבר (P5), מגבר הספק (S5) ומונו בלוקים (M8), כולם עם נתונים מפלצתיים. כעת רוטל מרחיבה את הליין ומשיקה שני מגברים משולבים.

    ה-X3 מגיע עם הגברה של 200W ב-8 אוהם (350W ב-4 אוהם). המגבר יגיע עם לא פחות מ-13 כניסות שונות: כניסת XLR, שלוש כניסות RCA, שלוש כניסות אופטיות, שלוש כניסות קואקסיאליות, USB Type B, כניסת פונו לראשים מסוג MM ומקלט בלוטות’ תומך aptX.

    ה-X5 מציע הגברה חזקה בהרבה, 350W ב-8 אוהם ו-600W ב-4 אוהם. יש לו כניסת RCA נוספת (סה”כ 14 כניסות), כניסת הפונו שלו מתאימה גם לראשי MM וגם MC. יחידת ה-DAC משופרת AKM DAC chip 32-bit/768kHz ותומכת בפענוח DSD ו-MQA.

    השקות אודיו ווידאו השבוע - Kef, Rotel, NAD
    (Image Credit: Rotel)

    NAD T 758 V3i

    חברת NAD משיקים עדכון לרסיבר הביניים הפופולרי שלהם ה-T 758. זהו רסיבר 7 ערוצים התומך בפורמטי הסאונד החדשים Dolby Atoms ו-DTS:X (עם זוג בודד של רמקולים תקרתיים או אטמוס). בנוסף ישנה תמיכה מובנת במערכת ה-BluOS מבית חברת בלוסאונד, כך שניתן להזרים מוזיקה לרסיבר שתומך גם בפורמט ה-MQA. מערכת תיקון החדר המובנת ברסיבר היא ה-Dirac Live.
    הפילוסופיה של NAD בדגם הרסיבר הזה היא לתת לכם רק את מה שאתם באמת צריכים ולא להכריח אותכם להוציא כסף על פיטצ’רים שאף פעם לא תשתמשו בהם.

    השקות אודיו ווידאו השבוע - Kef, Rotel, NAD
    (Image Credit: NAD)

    לדף המוצר.

    Kef KW1

    אם הרגשתם מוגבלים בנוגע למיקום סאבוופר ה-Kef שלכם, בגלל הצורך להעביר את כבל הסאב, המוצר החדש של Kef ישחרר אותכם מהתלות בכבל זה.
    מדובר במקלט משדר אלחוטי לסאבוופר שמתאים לדגמי הסאב: KUBE 8b, 10b, 12b and KF92. את המשדר תוכלו לחבר לכל רסיבר, או מכשיר עם יציאת סאב כולל לרמקולים המוגברים של Kef מסדרת ה-LS (כלומר דגם ה-LSX וה-LS50 Wireless). אפשרות מעניינת היא רכישת המקלט בלבד, ועל ידי כך לחבר שני סאבים לאותו המשדר.

    השקות אודיו ווידאו השבוע - Kef, Rotel, NAD
    (Image Credit: Kef)

    למפרט המוצר באתר היצרן.

    נסיים בהשקת מסך מעניינת במיוחד.

    Xiaomi Mi TV Lux

    חברת שיומי הסינית משיקה את המסך השקוף הצרכני הראשון. מדובר במסך OLED 55 אינץ’, בעוד ברוב המסכים האלקטרוניקה נמצאת בחלקו האחורי של המסך, ב-Mi TV Lux כל האלקטרוניקה ממוקמת בבסיס המעגלי בתחתית המסך. כשהמסך מכובה הוא ניראה כמו פיסת זכוכית שקופה. מדובר באחד המימושים שטכנולוגיית ה-OLED הבטיחה מההתחלה, מעניין לראות שדווקא שיומי הם הראשונים להשיק מסך מהסוג הזה. אני חייב להודות שאני דיי סקפטי, לרוב טכנולוגיות כאלה לוקח להן זמן מרגע הפרסום, עד שהן באמת מגיעות לצרכנים. בנוסף, עולה אצלי השאלה של האם יש צורך ברעיון הבאמת המגניב הזה?
    האם אתם יכולים לחשוב בשימוש יצרתי שהייתם עושים במסך כזה?

    השקות אודיו ווידאו השבוע - Kef, Rotel, NAD
    (Image Credit: Xiaomi)
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן