fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Dali משיקה סדרת רמקולים אקטיביים, ה-Oberon C

    רק אתמול הזהרתי אתכם מפני מתקפת הרמקולים האקטיביים, והנה היום המתקפה מגיעה כל הדרך מדנמרק.
    חברת Dali, היא חברת רמקולים דנית, ראשי תיבות שמם הם Danish Audiophile Loudspeaker Industries. ל-Dali יש מגוון רחב של רמקולים, אוזניות, סאבוופרים ועוד. בשנים האחרונות Dali נכנסו גם לתחום הרמקולים האקטיביים האלחוטיים ויש להם גם שיתוף פעולה עם חברת Bluesound, כך שאפליקציית השליטה המעולה, BluOS, כוללת אינטגרציה עם המוצרים האלחוטיים של החברה.

    Dali Oberon 7 C
    ( Image Credit: Dali )

    סדרת ה-Oberon C

    סדרת רמקולי ה-Oberon, מוגדרת על ידי דאלי כ”רמקולי כניסה לעולם האודיופילי”, במילים אחרות סדרה המכוונת לפלח השוק של “תמורה גבוהה למחיר”. הייחוד של הסדרה הוא בשימוש בטכנולוגיה המוגנת בפטנט של דאלי, בשם SMC. בשתי מילים, מדובר על שימוש במגנט מצופה ביחידות הוופר/מיד, שמוריד משמעותית עיוותים מכאניים מהסאונד. למתקדמים תוכלו לקרוא על הטכנולוגיה באתר של Dali.

    Dali Oberon 1 C
    ( Image Credit: Dali ) ה-Oberon 1 C

    ובכן, סדרת Oberon C מורכבת משלוש זוגות של רמקולים ויחידת שליטה – hub (אופציאונלית). מדובר בסדרה המיועדת לשימוש כמערכת דו-ערוצית ולא תוכלו לשלב בין הרמקולים על מנת ליצור מערכת רב-ערוצית.

    Dali Sound Hub Compact
    ( Image Credit: Dali )יחידת השליטה, ה-Dali Sound Hub Compact

    הרמקול הבכיר בסדרה הוא הרמקול הרצפתי ה-Oberon 7 C, זהו רמקול הבנוי מזוג וופרים בגודל 178 מ”מ עם טכנולוגיית ה-SMC וטוויטר כיפה רכה (soft dome) בגודל 29 מ”מ. ה-Oberon 1 C הוא רמקול מדפי המורכב מוופר בודד בגודל 133 מ”מ וטוויטר זהה ל-Oberon 7 C בגודל 29 מ”מ. ה-Oberon 1 C מגיע עם פורט אחורי. האופציה השלישית והאחרונה, היא ה-Oberon On-Wall C, רמקול שמיועד לתלייה על הקיר, עם יחידות זהות לרמקול המדפי, רק שהפורט האחורי מוחלף בפורט עליון ייחודי.

    Dali Oberon 7 C
    ( Image Credit: Dali ) ה-Oberon 7 C

    מבחינת המגבר, בכל אחד מהרמקולים בסדרה תמצאו זוג מגברי Class D 50W, אחד המגבר אחרי על הגברת הטוויטר בעוד השני על המיד/וופר (או זוג שלהם ב-Oberon 7 C).

    Dali Oberon On-Wall C
    ( Image Credit: Dali ) ה-Oberon On-Wall

    יחידת השליטה, ה-Sound Hub Compact, כוללת טכנולוגיות תקשורת אל-חוטית מתקדמות המבטיחות latency של לא יותר ה-15 מילי-שניות. היחידה יכולה להיות מוצבת עד 10 מטר מהרמקולים. איכות הסאונד שנשלחת מהיחידה לרמקולים היא 24bit/96 kHz. מבחינת הכניסות, יש ביחדה שתי כניסות אופטיות, כניסה אנלוגית RCA בודדת ויציאת HDMI תומכת ARC לחיבור לטלוויזיה. ה-hub כולל גם יציאת לסאבוופר ותמיכה בלוטות’ (AAC, aptX, aptX HD).

    Dali Sound Hub Compact
    ( Image Credit: Dali )

    המחירים באנגליה:
    ה-Oberon 7 C יעלה 1,800 לירש”ט, ה-Oberon 1 C יעלה 1,200 לירש”ט, בעוד ה-On-Wall יעלה 1,400 לירש”ט. המחירים כוללים את יחידת ה-hub, בנוסף ניתן לשדרג את יחידת ה-hub עם מודל של BluOS, תמורת 250 לירש”ט.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן