fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Cyrus Audio משיקים סדרת דגל חדשה של מוצרים, סדרת ה-XR

    החברה הבריטית Cyrus Audio, היא דיי עוף מוזר בנוף האודיו. בעוד רוב חברות האודיו מנסות לייצר מוצרים גדולים ומפוצצים עם נתונים פסיכים, חברת Cyrus מציעים מכשירים צנועים בגודלם, בנתונים שלהם ובאופן יחסי גם בתמחור שלהם.

    Cyrus Audio – סדרת ה-XR

    סדרת הדגל החדשה של החברה כוללת לא פחות משישה מכשירים שונים.

    מגברים משולבים: I7-XR ו-I9-XR

    סדרת ה-XR כוללת שני מגברים משולבים. לטענת Cyrus, מגברי ה-XR כוללים עקומת תגובת תדר ישרה כמו סרגל והם מספקים מוזיקליות בסקאלה ועוצמה של הרבה מעבר לוואטים הצנועים שלהם. חלק הקדם נגזר מהקדם מגבר החדש של הסדרה. החלק הדיגיטלי מורכב מדור שני של ה-QXR DAC זוכה הפרסים. מבחינת הכניסות, תקבלו שתי כניסות אופטיות, שתי כניסות קואקסיאליות, וכניסת USB אסינכרונית בעלת קצב דגימה של עד 768k בנוסף לתמיכה ב-DSD עד DSD512.
    גם לחובבי הפטיפון יש כאן בשורה, המגברים מגיעים עם פונו סטייג’ שלקוח מה-Phono Signature של החברה, והוא מספק רמת רעש נמוכה וטווח דינאמי גבוה. הפונו תומך בראשי MM בלבד.

    Cyrus Audio
    ( Image Credit: Cyrus Audio ) ה-I9-XR

    ההבדל בין המכשירים הוא בעוצמת ההגברה, ה-I7-XR מגיע עם הגברה של 52W ל-6 אוהם ואילו ה-I9-XR כולל הגברה של 91W ל-6 אוהם. בנוסף ל-I9 יש פורט המאפשר לשלב איתו את ספק הכוח החיצוני החדש ה-PSU-XR.

    קדם מגבר ה-Pre-XR

    יחידת הקדם מגבר החדשה כוללת את כל התכונות של ה-I9-XR, כולל הפורט לשילוב הספק כח החיצוני, ה-DAC וכניסת הפונו לראשי MM. מבחינת היציאות, ה-Pre-XR מגיע עם יציאות מאוזנות (XLR) ולא מאוזנות (RCA).

    חברת Cyrus Audio משיקים סדרת דגל חדשה של מוצרים, סדרת ה-XR
    ( Image Credit: Cyrus Audio ) ה-Pre-XR

    נגני ה-CD: ה-CDi-XR ו-CDt-XR

    שני נגני ה-CD מציעים ביצועים משודרגים: ספק כח שקט יותר, מיקרופרוססור נפרד עבור ממשק המשתמש, שלא מתנגש עם המיקרופרוססור שאחראי על הניגון, והפחתה ברעשי ה-jitter.
    בעוד ה-CDi מגיע עם DAC פנימי, מאותו הסוג שמגיע במגברים המשולבים או הקדם של הסדרה, ה-CDt, הוא טרנסופרט בלבד, כלומר רק נגן CD לא כולל DAC פנימי. את שני הנגנים ניתן לשדרג בעזרת ספק הכוח החיצוני.

    חברת Cyrus Audio משיקים סדרת דגל חדשה של מוצרים, סדרת ה-XR
    ( Image Credit: Cyrus Audio ) ה-CDi-XR

    ספק הכח החיצוני ה-PSU-XR

    כפי שהזכרנו כבר, הרכיב האחרון בסדרת ה-XR החדשה הוא ספק כוח חיצוני. הספק בנוי משלושה מעגלים פנימיים כשלכל אחד מהם חיבור אדמה נפרד לחלוטין. לטענת Cyrus, הספק מעלים כמעט לחלוטין רעשים שמועברים על קו החשמל. ה-PSU-XR, מתקשר עם היחידות האחרות בסדרה באמצעות חיבור 15 פינים, על גביו הוא מקבל מידע על המתח הנדרש בכל רגע ויכול להתאים את העוצמה שהוא מספק בהתאם.

    חברת Cyrus Audio משיקים סדרת דגל חדשה של מוצרים, סדרת ה-XR
    ( Image Credit: Cyrus Audio ) ה-PSU-XR

    מחירי מוצרי הסדרה באנגליה הם בטווח של בין £1995 ל-£3995.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן