fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Samsung משיקים מסך Micro LED בגודל 110 אינץ’ לשוק הקוריאני

    בתערוכות CES האחרונות סמסונג הציגה את מסך ה-Wall שלהם, מסך ענק בטכנולוגיית ה-Micro LED. בטכנולוגיית ה-Micro LED כל פיקסל מואר בנפרד כמו בטכנולוגיית ה-OLED, אך בניגוד לטכנולוגיית ה-OLED, ב-Micro LED ניתן להגיע לבהירות גבוהה בהרבה ואין חשש לצריבות.

    רוצים לקרוא עוד על טכנולוגיות המסכים השונות ועל טכנולוגיית ה-Micro LED? קראו את המדריך המלא שלנו לטכנולוגיות מסכים.

    Samsung משיקים מסך Micro LED
    (Image Credit: Samsung)

    בתערוכת CES 2020, סמסונג הציגו את מסך ה-Wall שלהם בגודל אסטרונומי של 292 אינץ’. כעת סמסונג מודיעה על השקה של מסך ה-Micro LED לשוק הביתי בגודל הגיוני מעט יותר של 110 אינץ’. אז כמובן שזה עדיין גודל עצום, אבל רק לפני 3-5 שנים, מי חשב על לשים 85 אינץ’ בסלון, וכיום זה כבר לא כזה מוזר.

    המסך החדש של סמסונג יגיע ברזולוציה של 4K והוא למעשה שקול לארבעה מסכי 55 אינץ’ מוצמדים אחד לשני. אחת היכולות של המסך היא להתחבר לארבעה מקורות שונים ולהציג את ארבעתם במקביל, כך שתוכלו לצפות בחדשות ובמשחק של קבוצתכם האהובה ועוד שני תכנים במקביל. עיצוב הטלוויזיה מורכב מ-99.99% של מסך, כיאה לפילוסופיה של סמסונג. בהמשך השנה סמסונג מדברים על השקה של דגם קטן יותר, כבר בתערוכת CES האחרונה הם הציגו אב-טיפוס בגודל 75 אינץ’.

    חברת Samsung משיקים מסך Micro LED בגודל 110 אינץ' לשוק הקוריאני
    (Image Credit: Samsung)

    אז מה המחיר אתם שואלים? המחיר בקוריאה הוא שווה ערך ל-156,000$. עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לבדוק כמה זה עולה עם משלוח מקוריאה ומיסים.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן