fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021

    חברת LG קיימה השקה מקוונת של מוצריה החדשים לשנת 2021, באתר של תערוכת CES. קו המוצרים הרחב של LG כולל מוצרים לבנים (מכונות כביסה מתקדמות), מוצרים העוזרים לשמור על היגיינה (רובוט ניקוי עם UV), קו מחשבים ניידים יוקרתי חדש ועוד. אנחנו כמובן נתמקד בהשקות החדשות של LG בתחום המסכים.

    CES 2021
    (Image Credit: LG)

    CES 2021 – ליין המסכים של LG לשנת 2021

    חברת LG ממשיכה להיות מובילה עולמית במסכי OLED והשנה הם מציעים את הדור הבא של פאנלים מסוג OLED, המכונים OLED EVO. פאנל זה יהיה משולב בסדרת ה-G1 ויספק רמת בהירות גבוהה יותר. המעמד החדש, Gallery Stand, יספק פתרון אלגנטי עבור אנשים שאינם מעוניינים לתלות את המסך על הקיר.
    סדרת C1 של מסכי ה-OLED תגיע בגדלים בין 48 ל-83 אינץ’. מסך ה-OLED מדגם 48C1, זכה בפרס החדשנות בתערוכה.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    (Image Credit: LG) LG OLED evo עם מעמד ה-Gallery Stand

    לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מערכות הבידור הביתי של LG, “המחויבות שלנו להעלאת רף האיכות בתעשייה כולה ולהצגת ערך גבוה יותר לצרכנים ניכרת היטב בקו מוצרי ה- OLED לשנת 2021. טכנולוגיית OLED evo – שהיא המתקדמת ביותר בתחום הפאנלים – מציבה את טלוויזיות ה- OLED שלנו כליגה משלהן, המספקת חוויית צפיה ללא תחרות”.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    (Image Credit: LG) ליין מסכי ה-OLED לשנת 2021

    למרות ההשקעה הרבה של LG בטכנולוגיית ה-OLED, החברה לא מזניחה את טכנולוגיית ה-LED, ודווקא בטכנולוגיה זו, LG הראתה השנה את ההתקדמות הגדולה ביותר, עם הכרזת ליין מסכי ה-QNED של החברה. מסכי ה-QNED כוללים תאורה אחורית מסוג Mini LED עם פילטרים של נקודות Quantum (שמיושמים לראשונה במסכי LG) וטכנולוגיות ה-NanoCell המוכרת של החברה. מסכים אלה צפויים להציג שיפורים בניגודיות, ושיפור בדיוק הצבעים.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    (Image Credit: LG) ליין מסכי ה-QNED לשנת 2021

    מעבד התמונה החדש

    מעבד התמונה החדש של LG הוא ה-אלפא 9 מהדור הרביעי (α (Alpha) 9 Gen 4 AI) והוא ישולב בסדרות ה-OLED מדגמי Z1, G1 ו- C1, בסדרת LG QNED Mini LED TV בדגמי QNED99  ו-QNED95 ובסדרת ה-LG NanoCell TV בדגמי NANO99 ו- NANO95.
    המעבד החדש עושה שימוש בטכנולוגיית AI Picture Pro, המשתמשת בלמידה עמוקה על מנת לנתח את התוכן המוקרן, לזהות אנשים ועצמים חשובים. הטכנולוגיה מחליטה מה הם האלמנטים העיקריים ומה הם המשניים, מה שמאפשר למעבד לעשות אופטימיזציה לתמונה, כך שהיא תיראה תלת ממידית יותר ותעניק דגש רב יותר לנושא המרכזי בפריים.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    LG OLED C1 בגודל עצום של 83 אינץ’

    המעבד החדש כולל גם את יכולת ה-LG AI Sound Pro, שמספקת צליל היקפי וירטואלי באמצעות הרמקולים המשולבים במסך. יכולת ה-Auto Volume Leveling, מבטיחה לפתור את הבעיה המרגיזה של הבדלים קיצוניים בעוצמת השמע בין ערוצים או אפליקציות סטרימינג שונות.

    מערכת ההפעלה החדשה WebOS 6.0

    מערכת ה-WebOS 6.0, עוצבה מחדש על מנת לספק גישה נוחה יותר לתכנים והמלצות צפייה מותאמות אישית בהתאם להיסטוריית הצפייה הפרטנית של הצופה. בנוסף גם שלט ה-MagicRemote המפורסם של LG עבר עדכון, והוא כעת נוח יותר, כולל יותר קיצורי דרך לאפליקציות הזרמה ובחלק מהדגמים יגיע עם יכולת התחברות למכשירים ניידים באמצעות NFC, לצורך שיתוף תכנים.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021

    הבחירה של הגיימרים

    השנה מסכי LG יציגו תפריט ייחודי בשם Game Optimizer, מקום אחד שמרכז את כל הגדרות הגיימיניג של המסך. מסכי LG מגיעים עם 4 כניסות בתקן ה-HDMI 2.1, הכולל מאפיינים רבים החשובים לחווית הגיימיניג כגון ALLM. השנה גם מסכי הביניים של החברה כמו QNED90, NANO90 ו-NANO85 יתמכו באפשרות ה-VRR.
    מסכי ה-OLED של החברה הם בעלי תאימות לתקן G-SYNC ותמיכה ב- FreeSync.
    יכולת מענינת נוספת של ה-Game Optimizer היא זיהוי אוטמטי של ז’אנר המשחק והתאמה אופטימלית של ההגדרות לז’אנר הספציפי.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    מסך ה-48C1

    איכות הסביבה ופליטת אור כחול

    גוף המעקב השוויצרי (Swiss-based Societe Generale de Surveillance (SGS אישר כי תהליכי הייצור של LG מאופיינים בהשפעה סביבתית מינימאלית, פולטים זיהום זניח בלבד, משתמשים בפחות חומרים מסוכנים וניתנים למחזור ברמה גבוהה.
    חברת LG זוכה להערכה ואישור מטעם המעבדות של TÜV Rheinland ו-Underwriters Laboratories על פליטה נמוכה של אור כחול היוצר עומס על העין. אלה גם הטלוויזיות הראשונות בעולם העומדות בדרישות הפחתת פליטת האור הכחול המוגדרות על ידי גוף התקינה האמריקאי Eyesafe. טלוויזיות LG בטכנולוגיית OLED פולטות כ- 50% פחות אור כחול בהשוואה לטלוויזיות LCD בגודל דומה.

    סיקור השקות המסכים של חברת LG בתערוכת CES 2021
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן