fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת TCL מכריזה על ליין המסכים החדש ל-2021

    החברה הסינית TCL, מזה מספר שנים היא אחד השמות החמים ביותר, בעיקר בשוק האמריקאי. כמה חמים? נתוני המכירות של TCL מראים שהם במקום השני במכירות מסכים אחרי סמסונג.

    TCL ידועים בתמורה גבוהה למחיר, ומציעים מסכים חכמים ומתקדמים במחיר תחרותיים במיוחד. אבל הייחוד של TCL ממש לא נגמר שם, החברה דוחפת טכנולוגיות מתקדמות בקצב הולך וגובר בשנים האחרונות. למשל טכנולוגיית ה-Mini LED המסקרנת, שחברת סמסונג וגם LG הכריזו שהם ישלבו במסכים שלהם בשנת 2021, נמצאת במסכי הדגל של TCL כבר משנת 2018 (סדרה 8). החל מהשנה שעברה הטכנולוגיה אפילו שולבה בסדרה הביניים של TCL, סדרה 6.

    TCL מכריזה על ליין המסכים החדש ל-2021
    (Image Credit: TCL)

    OD Zero Mini-LED

    הטכנולוגיה החדשה ש-TCL הכריזו עליה בתערוכת CES, נקראת OD Zero. מדובר בשילוב של נורות לד קטנות יותר יחד עם תכנון עדשה חדשה המאפשרים להקטין את המרחק בין שכבת התאורה לפאנל ה-LCD ל-0 מ”מ. כך שהמסכים המתקבלים הם דקים מאי-פעם.

    חברת TCL מכריזה על ליין המסכים החדש ל-2021
    (Image Credit: TCL)

    סדרה 6 עוברת ל-8K וסדרת ה-XL

    גם השנה TCL משלבת טכנולוגיה של סדרת הדגל בסדרה 6, סדרת הביניים שלהם. הפעם זו רזולוציית ה-8K, שתשולב בדגם סדרה 6 של TCL בשנת 2021 יחד עם תאורת ה-Mini LED ופילטר ה-Quantum Dot. כך שגם ב-2021, סדרה 6 של TCL היא כנראה המסך, שיכיל הכי הרבה חדשנות טכנולוגית ברמת המחיר שלו.

    חברת TCL מכריזה על ליין המסכים החדש ל-2021
    (Image Credit: TCL)

    בנוסף TCL הכריזו על סדרת XL חדשה שהיא למעשה מורכבת משלוש הסדרות הפופולריות שלהם, סדרת הכניסה, סדרה 4 וסדרות 6 ו-8, רק שבסדרת ה-XL הם יגיעו בגודל של 85 אינץ’.

    Google TV

    בנוסף מערכת ההפעלה של מסכי TCL ב-2021 תהייה Google TV, כמו במסכי סוני.

    חברת TCL מכריזה על ליין המסכים החדש ל-2021
    (Image Credit: TCL)

    פלטפורמת ה-Smart TV החדשה מבית גוגל, המכונה Google TV, מציעה עיצוב ויכולות חדשות. הפלטפורמה מהווה שדרוג משמעותי למערכת האנדרואיד TV של גוגל ומציעה ממשק חזותי חלק ומודרני. המערכת מציעה תכנים בהתאמה אישית ומאפשרת לשלב בה רשימות ניגון, שמשתמשים יכולים ליצור במכשירים הניידים שלהם.

    מסכי TCL זמינים בעיקר בשוק האמריקאי, נצטרך לחכות ולראות אילו מסכים יגיעו לאירופה ולארצנו הקטנה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן