fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת YG Acoustics מכריזים על שדרוג הקרוסאובר, הכירו את DualCoherent 2

    חברת YG Acoustics היא אחת החברות בעלות הגישה הטכנולוגית ביותר ליצור רמקולים. הם מייצרים הכל במפעל שלהם בקולורדו ובנוסף הם משתמשים בכלי מדידה (חלקם בפיתוח עצמי) המתקדמים שיש. כעת החברה מציגה את הפיתוח הראשון שלהם לאחר שדרכיהם של יואב גבע, מייסד החברה, ו-YG Acoustics נפרדו, ה-DualCoherent 2.

    חשוב להבין שפיתוח טכנולוגיה עילית בתחום הרמקולים הוא תהליך ארוך, וה-DualCoherent 2 פותח במשך שנים בידי יואב גבע.

    הכירו את ה-DualCoherent 2

    YG Acoustics
    ( Image Credit: YG Acoustics ) הקרוסאובר של YG, ה-DualCoherent (הקודם)

    מכל הטכנולוגיות הייחודיות של YG Acoustics, אחת הוותיקות והמוערכות ביותר היא טכנולוגיית הקרוסאובר שלהם, ה-DualCoherent, שתמיד תוזכר בראש היכולות שלהם.

    אז על מה השיפורים האלה משפיעים?

    תיאום הפאזה בנקודת הקרוסאובר שופרה לרמה יוצאת דופן ובמקביל צריכת הזרם הנדרשת ירדה, מה שיאפשר להתאים את רמקולי החברה למבחר רחב יותר של מגברים.

    קרוסאובר ה-DualCoherent 2 מורכב מרכיבי האלקטרוניקה המשובחים ביותר, סלילים ViseCoil, שמפותחים ונבנים בידי YG, כבלים של Mundorf מסוג MCap SUPREME EVO SilverGold ונגדים MResist SUPREME.

    באלו רמקולים ה-DualCoherent 2 ישולב?

    ה-DualCoherent 2 תוכנן במקור עבור רמקול הדגל של החברה ה-Sonja XV. לאחר מאמצי פיתוח נוספים ההתאמה שלו הורחבה לכל ליין רמקולי Sonja (סוניה), הליין הבכיר ביותר של החברה. כל רמקול חדש של הסדרה שיכלול את הקרוסאובר המשודרג יגיע עם סיומת ‘i’, שתסמן שמדובר בדגם הכולל את ה-DualCoherent 2.

    בנוסף בעלי רמקולים מסדרת Sonja, יוכלו לשדרג את רכיב הקרוסאובר שלהם ל-DualCoherent 2, את השדרוג ניתן לבצע ב”שטח” ללא צורך בשליחת הרמקולים אל מפעלי החברה.

    חברת YG Acoustics מכריזים על שדרוג הקרוסאובר, הכירו את DualCoherent 2
    ( Image Credit: YG Acoustics ) ה-Sonja XV, רמקול הדגל של החברה

    מה צופן העתיד עבור חברת YG Acoustics?

    כפי שדיווחנו לכם, בסוף חודש אוגוסט אשתקד, חברת YG Acoustics הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת CAS. חברת CAS – Cambridge Acoustic Sciences, הינה חברת המתמחה בתכנון וייעוץ מתקדמים בתחום הסאונד והם בעלי יכולות מדידה ייחודיות.

    כעת נשאר לחכות ולראות מה יהיו הפירות של שיתוף הפעולה המסקרן, מתי נראה רמקולים חדשים וטכנולוגיות חדשות נוספות מבית חברת העל הזו.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן