fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מסך ה-OLED הנגלל הראשון בעולם של חברת LG, זמין כעת לרכישה בישראל

    מזה מספר שנים שמסך ה-OLED הנגלל של חברת LG, ה-LG Signature OLED R, מסובב ראשים בתערוכות שונות ברחבי העולם (למשל ב-CES 2019). המסך החדשני כולל טכנולוגית קצה המאפשרת לגלול את המסך לתוך גליל, בדומה למסך של מקרן. מכיוון שטוב מראה עיניים מאלף מילים, הנה סרטון שיווקי מבית LG, המדגים את יכולות המסך:

    המסך הוא מסך OLED בגודל 65 אינץ’ ויש לו למעשה שלושה מצבים: Full View – צפייה במסך מלא, Line View – מצב בו שליש מסך גלוי, מצב זה מאפשר להציג מידע מותאם אישית ומצב Zero View, בו המסך סגור אבל אפשר להזרים אליו תכני אודיו.

    OLED הנגלל
    (Image Credit: LG)

    לא בכדי הבתים שאתם רואים בסרטון התדמית הם שיא הפאר, מדובר במסך יקר במיוחד, שמורכב בהזמנה אישית עבור הלקוחות לאחר התשלום. מחיר המסך בישראל יעמוד על 332,990 ₪, וניתן לרכוש אותו דרך האתר הרשמי של LG.

    מסך ה-OLED הנגלל הראשון בעולם של חברת LG, זמין כעת לרכישה בישראל
    (Image Credit: LG)

    בהודעה שנמסרה לעיתונאות מסר גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “LG מוכיחה שוב שהיא המובילה בעולם בחווית הצפייה ובחדשנות בעולם הבידור הביתי. זהו חוד החנית הטכנולוגית שלנו, שמאגד לתוכו עבודות פיתוח ותכנון של שנים במטרה לספק לקהל שלנו עוד חידושים ודרכים ייחודיות ליהנות מצפייה בטלוויזיה. השילוב של טכנולוגיית ה-OLED של LG, שמאפשרת ליהנות מהצבעים החדים ביותר ומצפייה איכותית במיוחד, והגמישות של המסך המאפשר את גלילתו, מספקים חוויה בידורית שאין שנייה לה. בנוסף לכך, בשל היותה נגללת, הטלוויזיה משתלבת היטב ולא פוגעת במרקם העיצובי של הסלון ומאפשר לשמור על רצף עיצובי לאורך כל הקיר. ה-LG Signature OLED R הוא המסך הנגלל הראשון בעולם, ומי שירכוש אותו צפוי להיות בין הראשונים בכל העולם ובמיוחד בישראל, שייהנה מטכנולוגיית העתיד של המסכים”.

    מסך ה-OLED הנגלל הראשון בעולם של חברת LG, זמין כעת לרכישה בישראל
    (Image Credit: LG)
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן