fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת TCL הכריזה על דגמי המסכים שיושקו השנה בשווקי אירופה

    חברת TCL הסינית מדורגת שלישית במדד העולמי של מכירת מסכים מזה מספר שנים. רוב המכירות של החברה מתבצעות בשוק של צפון אמריקה, שם גם מושקים דגמי הקצה שלהם, שהוכרזו בתערוכת CES. רוב הסדרות הגבוהות של מסכי החברה לא היו זמינות עד כה בשוק האירופאי והישראלי.
    במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע, TCL מראה סופסוף סימנים של שינוי מגמה זו.

    חברת TCL הייתה החברה הראשונה, שהשיקה מסך בטכנולוגיית ה-Mini LED. בעוד Samsung ו-LG, משיקות מסכי Mini LED לראשונה השנה, ב-TCL משיקים כבר את מסכי דור שלישי של הטכנולוגיה.

    הדגמים החדשים של סדרות P ו-C של TCL מגיעות עם מערכת ההפעלה החדשה, Google TV, והן יושקו במהלך הרבעון השני של 2021 ברחבי אירופה.

    חברת TCL הכריזה על דגמי המסכים שיושקו השנה בשווקי אירופה
    (Image Credit: TCL) מסך ה-C82 של TCL

    מסך הדגל של סדרה C הוא ה-C82, זהו מסך QLED בטכנולוגית Mini LED, ברזולוציית 4K, פאנל 100Hz וסאונדבר בתצורה של 3.1.2, תומך Dolby Atmos וכוון בידי Onkyo. המסך כולל מימוש של רוב התכונות החשובות של פרוטוקול HDMI 2.1, כולל ALLM, VRR ו-eARC. מבחינת ה-HDR, ישנה תמיכה ב-HDR10 ו-Dolby Vision, כולל Dolby Vision IQ. ניתן להזרים למסך תכנים באמצעות Chromecast ו-Airplay.

    סדרת הדגל של החברה היא סדרת ה-X, שכוללת מסכי 8K, בטכנולוגיית ה-Mini LED. פרטים מלאים על הסדרה יחשפו במהלך חודש יוני, אבל מה שנחשף כבר כעת הוא שהדגם X12, מסך 8K Mini LED בעל יכולת הארה של 2,000 ניט, יהיה זמין גם בשוק האירופאי.

    חברת TCL הכריזה על דגמי המסכים שיושקו השנה בשווקי אירופה
    (Image Credit: TCL) מסך ה-X12 היוקרתי של TCL

    מסכי TCL זוכים לתשבחות רבות ונחשבים כתמורה אדירה למחיר בשוק של צפון אמריקה. אם הדגמים המעולים שלהם יעשו עלייה לארצנו, מדובר כאן על פוטנציאל למהפכה של השוק המקומי. נצטרך להמתין ולראות אם אכן מסכי TCL יעברו גיור כהלכה.

    חברת TCL הכריזה על דגמי המסכים שיושקו השנה בשווקי אירופה
    (Image Credit: TCL)

    לסיום, ידיעה מרתקת נוספת שנמסרה במסיבת העיתונאים הייתה הכרזה של TCL על כך שהם יתחילו בייצור של פאנלי OLED עד שנת 2023.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן