fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – מורשת יופיטר

    מחר (6/5) יעלה סרט הדרמה החברתית הגרמני, “ומחר העולם כולו”. סטודנטית למשפטים מצטרפת לארגון אנטי-פשיסטי. כשהיא נשאבת למצבים מסוכנים, מתעורר אצלה יצר הולך וגובר לאלימות.

    ביום שישי תעלה העונה הראשונה של “מורשת יופיטר”, סדרה חדשה מבוססת קומיקס מבית נטפליקס. כשהגיעה העת להעביר עבור גיבורי העל להעביר את הלפיד לדור החדש, הם מגלים שהחוקים והמסורות של פעם כבר פחות רלוונטיות עבור הדור הצעיר והמרדן.

    https://youtu.be/9X4bGdSQaOM

    עוד בשישי יעלה סרט הדרמה המשפטית, “מפלצת”. נער אפרו-אמריקאי עם עתיד מבטיח נקלע לשוד המסתיים ברצח. כעת עליו להוכיח את חפותו בבית משפט, שנדמה כי חרץ את גורלו מראש.

    ביום שבת יעלה סרט ההרפתקאות-פנטזיה סיני מרהיב, “כל יכול”. תסריטאי כושל מגלה שהוא יכול לגרום לחפצים עתיקים שהוא רואה בחלומותיו להופיע במציאות. הכישרון החדש שלו מגיע עם סיבוכים לא צפויים.

    ביום ראשון תעלה העונה הראשונה של “וינצ’נזו”. סדרת דרמת מתח קוריאנית. עורך דין קוריאני, שעבד עם המאפיה באיטליה, חוזר למולדתו ופותח במאבק מול תאגיד ענק.

    ביום רביעי הבא יעלה סרט המתח והמדע בדיוני הצרפתי, “חמצן”. ליז מתעוררת כשהיא לכודה בתוך מיכל הקפאה שהחמצן בו הולך ואוזל, על מנת להציל את עצמה היא תצטרך קודם כל להיזכר מי היא ואיך היא הגיעה למצב הזה.

    עוד ברביעי תעלה סדרה קומית חדשה, “איך עושים את זה?”. הסדרה עוקבת אחר משפחה אפרו-אמריקאית מעמד הפועלים שמנסה באינדיאנה, המנסה לבנות לעצמם חיים טובים יותר.

    https://youtu.be/Rod29FKKKk0
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן