fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Cristina Vane

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע שוב פרויקט זמרות שכדאי להכיר שלנו משתלט על המלצות האלבומים שלנו, הפעם נמליץ לכם על שלושה אלבומים של זמרות, כותבות ויוצרות נפלאות כמו Cristina Vane.

    אלבום השבוע: Cristina Vane – Make Myself Me Again

    Cristina Vane – Make Myself Me Again

    אלבום השבוע שלנו הפעם הוא האלבום החדש Make Myself Me Again של הזמרת, הכותבת ונגנית ה-banjo, Cristina Vane.

    כריסטינה היא ילידת איטליה, היא גדלה באירופה ועברה לארה”ב ללימודי הקולג’. אלבום הבכורה שלה, Nowhere Sounds Lovely, יצא בשנה שעברה וכבש אותי עד כדי כך שציינתי אותו תחת אלבומי פולק, קאנטרי ואמריקנה מומלצים בבחירת אלבומי השנה שלי.

    רק שנה עברה ולכריסטינה יש כבר אלבום שני. בדומה לאלבומה הקודם, גם הפעם זהו אלבום שנשען כולו על כריסטינה, אין כאן להקות גדולות, או אומני אורח, במקום זאת יש כאן את כריסטינה וגיטרת הבנג׳ו שלה וזה כל מה שצריך בשביל אלבום נהדר, שהוא אלבום השבוע שלי וגם חבר חדש במועדון ה״אלבום מושלם״ שלי.

    כמו באלבומה הקודם יש כאן שילוב של פולק, קאנטרי, אמריקנה וקצת בלוז. לטעמי אלמנט הקאנטרי בולט יותר באלבום הזה, יש כאן גם מקצבי קאנטרי קלאסים וגם נגינה מודרנית יותר. יש מספיק גיוון באלבום, הוא אינו מרגיש חוזר על עצמו ולכן נהנתי מאוד להאזין לכולו.

    השירים הבולטים מבחנתי הם: שיר הנושא, שהוא גם שיר הפתיחה, הקטע River Roll, בעל מקצב הקאנטרי הקלסי, ו-Things Have Changed שהוא בלוז-רוק-קאנטרי.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Lucinda Wiliams – West

    Lucinda Wiliams - West

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום West של הזמרת והכותבת האמריקאית Lucinda Wiliams משנת 2007.

    הפעם אנחנו פותחים את השבת עם אחת מאומניות הדגל של ז׳אנר האמריקנה. לוסינדה היא ילידת 1953, אביה היה משורר ופרופסור לספרות. שני אלבומיה הראשונים (1979 ו-1980) זכו למעט תשומת לב והפריצה הגיעה רק באלבומה השלישי, הנושא את שמה, שיצא בשנת 1988 וזכה לביקורות נלהבות. בשנת 1994 הגיע גם פרס הגראמי הראשון עבור שיר הקאנטרי הטוב ביותר. במהלך הקריירה שלה היא זכתה להשוואות לאומנים כמו בוב דילן.

    קולה של לוסינדה הוא קול מיוחד בעל גוון מעושן משהו, המעניק המון רגש ועומק לשירה שלה. האלבום West, הוא אלבום אמריקנה מגוון ומרתק. הלהיט הגדול באלבום הוא שיר הפתיחה, Are You Alright. האלבום ממשיך לשמור על רמה גבוהה לאורכו, כשרק הקטע Wrap My Head Around This, הוא קטע שפחות התחברתי אליו. זהו ללא ספק קטע מיוחד שבו לוסינדה רצתה למשוך את תשומת ליבנו אל המילים, אך מבחינה מוזיקלית הוא פחות לטעמי.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Joan Shelley – The Spur

    Joan Shelley - The Spur

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש The Spur של הזמרת והכותבת האמריקאית, Joan Shelley.

    ג׳ואן היא ילידת 1985, מקנטקי. המוזיקה של ג׳ואן הושפעה מסצנת הפולק והקאנטרי של שנות ה-60. הסגנון שלה הוא פולק אקוסטי, מלא ברגש וכונות. סאונד נטול התייפיפות וקישוטים מיותרים.

    האלבום כולו מורכב מסאונד מאוד שליו ומענג, הנגינה היא פנטסטית והשירה רכה ונקייה. למי שאינו חובב של ז׳אנר הפולק, האלבום יכול להישמע מעט מונוטוני וחסר גיוון, אבל מבחנתי זו מוזיקה של יוצרת שיודעת בדיוק מה היא, והיא אינה צריכה להתחנף או להתאים את עצמה לקהל, שפחות מתחבר לסגנון. המוזיקה באלבום מייצגת זאת נאמנה.

    האלבום כולל גם דואט עם Bill Callahan, אומן פולק שמופיע לא מעט בהמלצות שלנו, לקטע קוראים Amberlit Morning.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן