fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • שיר השבוע – Youn Sun Nah

    הפעם שיר השבוע שלנו שייך לזמרת הג׳אז הקוריאנית המבריקה, Youn Sun Nah.

    Youn Sun Nah - Waking World

    Youn Sun Nah – Waking World

    זהו סינגל חדש שלה בדרך לאלבום חדש באותו השם שאמור להיות מושק ב-28 לינואר. הזמרת הקוריאנית הפכה להיות לשם שמוזכר לעיתים קרובות באתר שלנו. מאז שהכרתי את אלבומה, Immersion, הוא הפך לאחד האלבומים האהובים עלי ובנוסף איכות הסאונד בו היא לא פחות ממופתית ולכן הוא משמש אותי רבות בסקירות והדגמות.

    הזמרת, Youn Sun Nah, נולדה בסיאול בשנת 1969 לזוג הורים מוזקליים. באופן טבעי היא למדה ספרות ועבדה בחברת אופנה. מנהל תיאטרון שגילה אותה, ליהק אותה למחזמר, שם Youn התאהבה במוזיקה והלכה ללמוד ג׳אז ושאנסון בפריז.

    המוזיקה של Youn היא ג׳אז מעט ניסיוני. מאפיין בולט מאוד במוזיקה שלה זו הרמה הטכנית הגבוהה גם של השירה המושלמת שלה וגם של רמת ההפקה. לא תמצאו כאן מינימליזם, גם אם זה נשמע כך. כביכול השיר Waking World הוא בלדה רגועה, אבל בהאזנה חוזרת קל לשים לב לכמות השכבות והתוספות השונות שמייצרות את האווירה המיוחדת של הקטע.

    עבורי You Sun Nah, היא אחת האומניות הכי מרשימות שיצא לי להכיר, כזו שלוקחת לקצה את היחס לשיר ולמוזיקה. כל הטכניות הזו הייתה יכולה קצת ״לחנוק״ את הרגש, לא פעם אכן אני מעדיף מוזיקה פשוטה ונקייה יותר, אבל הרמה הגבוהה והכל כך מדויקת של Youn מייצרת המון הנאה ורגש גם בטכניקה. כך שלא יודע מה איתכם, אבל אני מצפה בכליון עיניים לאלבומה החדש.

    האזנה מהנה (הקליפ הרשמי):

    השיר ב-Spotify:

    רשימת כל בחירות “שיר השבוע” שלנו מכל הזמנים:

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן