fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ביקור ב״פיוז סטריאו״ בגבעתיים וחוויית קנייה

    ביום שישי שעבר ביקרתי ב״פיוז סטריאו״ בגבעתיים, והתחדשתי במגבר סטריאו מדגם Musical Fidelity M6si ושלשיית רמקולים מסדרת Monitor Audio Silver. בכתבה זו אתאר את חוויית הקנייה שלי.

    פיוז סטריאו

    לאחרונה התחיל לבעור בי הרצון לשדרג את חווית האודיו אצלי, בדגש על הסטריאו. לאחר שיצא לי לשמוע את ההבדל בסאונד דו-ערוצי ממגבר אינטגרלי ברמת כניסה-ביניים של Arcam, לעומת רסיבר הקולנוע בייתי שלי, פשוט הבנתי שאני לא מסוגל לחזור לשמוע מוזיקה דרך הרסיבר.

    החלטתי שאני רוצה למצוא מגבר משולב איכותי בתקציב סביר. היה לי חשוב שהמגבר יהיה חזק ויוכל לתפקד טוב גם כפאוור עבור הרסיבר ברב ערוצי. לאחר חיפוש ברשת, נתקלתי במגברים של Musical Fidelity ש״פיוז סטריאו״ מייבאים. ספציפית הרשים אותי ה-M6si, מדובר במגבר עם 230 וואט לערוץ, כניסת פונו ו-HT Bypass ולכן הוא ניראה כמועמד מעולה.

    לפני 4 שנים כשחיפשתי רמקולים, ביקרתי בפיוז. על אף שרכשתי בסופו של דבר את הרמקולים במקום אחר, השירות והיחס האישי שזכיתי להם בפיוז זכורים לי עד היום.

    בתחילת השבוע השארתי הודעה באתר של פיוז והסברתי להם את הרצונות שלי. כמה שעות אחר כך התקשר ספיר וקבענו להיפגש בשישי. השירות של פיוז מתחיל כבר בשיחה הראשונית, ספיר היה מאוד קשוב לצרכים שלי, הגדרת התקציב ומה אני רוצה לשפר בסטאפ הנוכחי, ובסוף השיחה גם שלח מייל עם זימון ללוח השנה. זהו כביכול דבר קטן, אבל מראה את הגישה הרצינית שלהם.

    הגעתי בשישי (מחוזק באישתי היקרה) עם אוסף הדיסקים (CD) שלי ורמקולי ה-KEF LS50 שלי. ספיר פגש אותי בחיוך ומיד חיבר את הרמקולים שלי על מנת שנוכל להתחיל לשמוע.

    חדרי הדגמה מלאים בכל טוב

    בפיוז ישנם שלושה חדרי הדגמות, כולם מלאים ברמקולים מיצרנים מוכרים וגם מספר יצרנים שהיו פחות מוכרים לי. מהר מאוד תוך כדי ההדגמה, הבנתי שאני רוצה לבדוק אופציה של שדרוג הרמקולים. ה-KEF נמצאים אצלי כ-4 שנים ואני חושב שמדובר ברמקול נפלא, אבל במבחן השמעה מול רמקולים רצפתיים הרגשתי שחסרים להם העוצמה, הנפח והבמה הגדולה שרמקולים גדולים נותנים.

    ספיר שאל אותי כמה שאלות בנוגע להעדפות הסאונד שלי והשמיע לי מספר רמקולים רצפתיים. ביקשתי להתרשם גם מהרמקולים של Monitor Audio מסדרת ה-Silver. יצא לי לשמוע אותם קצת בתערוכת דיגי-טאון האחרונה. עם כל הרמקולים המטורפים שהיו שם, דווקא התחברתי מאוד לרמקולים האלה. קודם כל, אני ממש אוהב את המראה שלהם ושנית בניגוד לרוב הרמקולים האחרים שהוצגו בתערוכה, את ה-Monitor Audio Silver, אני יכול להרשות לעצמי.

    לאחר ששמעתי זוג מסדרת הסילבר היוצאת (ה-Silver 6, אם אני לא טועה), ביחס לרמקולים האחרים, התחלתי להבין מה מושך אותי דווקא אליהם. הבאס של המוניטור ממש הדוק כאילו נשאר בתוך התיבה, בעוד אצל רמקולים אחרים ששמעתי, הבאס היה חזק יותר, אבל פחות ממוקד והדוק (כמובן שזה עניין של העדפה). 

     לאחר שספיר הבין שאני מעדיף את המוניטור אודיו על פני האחרים, הוא פתח זוג חדש של Silver 500 ועברנו לחדר היותר “יקר” שלהם (לצד רמקולים כמו הפוקאל סופרה והסונוס פאבר היפיפיים) על מנת לשמוע אותם עם המגבר Musical Fidelity M6si.

    סדרת ה-Silver היא הסדרה השנייה של Monitor Audio, מעל סדרת הכניסה שנקראת Bronze ומתחת לסדרות ה-Gold והפלטינום. למי שאוהב את הסאונד של מוניטור אודיו, סדרת הסילבר היא ה-value for money הטובה ביותר, איכות הבנייה מעולה והסדרה שמעליה עולה כבר פי שתיים.

    קצת על ה-Silver 500, מדובר ברצפתיים הגדולים ביותר בסדרת הסילבר החדשה. הם בעלי וופרים של 8 אינץ’, נצילות של 90 db, והספק של 250W. הגימור שהודגם היה גימור העץ (Walnut) יפיפה אבל כמובן שיש אותם גם בשחור ובלבן.

    במהלך ההשמעה הרגשתי שהמוכרים בפיוז תמיד שם בשביל לכוון ולעזור, אבל הם לגמרי יודעים לתת את הזמן להאזין בכיף ובאמת לשקוע לתוך הסאונד. 

    ישבתי בחדר ההדגמה המרשים וניגנתי רצועות מדיסקים שאני אוהב. השילוב של המגבר עם הרמקולים הפיק סאונד שהרגיש לי נייטרלי ורגוע, מעין נימוס בריטי כזה. כששמתי רצועות מתוך הפס קול של “הפריצה לאלקטרז”, או קטעי רוק מרקיד מתוך האלבום של Full Trunk, הסאונד היה גדול עם באס הדוק ומרשים מבלי ליפול לאובר-דרמטיות או לאבד את האיזון. הרזרבות שיש במגבר הן פשוט אדירות, לא ניראה לי שאתקרב בכלל לחצי מעוצמת הווליום שהוא יכול להוציא.
    בהשוואה ל -KEF LS50 המעולים, הרזולוציה או הפירוט של הסילבר 500 היו פחות טובים. לעומת זאת, היתרונות של ה-500 הם הבאס ההדוק והבמה המאוד רחבה. אופי הצליל שלו מאוד רגוע, כזה שלא מעייף את האוזן. 

    מאוד אהבתי את הסטאפ ולכן החלטתי לרכוש גם את ה-M6si וגם את הסילבר 500 עם הסנטר הגדול של הסדרה (כטרייד על השלישייה הנוכחית שלי).

    בזמן שחיכיתי להצעת המחיר, התרשמתי ממגוון המוצרים שיש בחנות: פטיפונים, אוזניות, כבלים ואפילו כמה מסכים. ל״פיוז סטריאו״ יש מה להציע בכל טווח המחירים ובדרך כלל יש מבחר מספק בכל רמת מחיר. באותו הזמן היו בחנות מספר לקוחות וכל אחד זכה ליחס אישי ושירות מקצועי. היה ממש יפה לראות את זה, כיוון שמבחנתי זו בדיוק הדרך שבה חנות סטריאו מקצועית אמורה להתנהל ולגמרי ברור לי מדוע החנות הזו קיימת מעל 25 שנה.

    לבסוף חשוב לי לציין שיש יתרון נוסף להגעה לפיוז, שני מטר מהם יש את הסביח המפורסם של עובד, זו פעם שנייה שאנחנו אוכלים שם והפעם אפילו זכינו שעובד בעצמו יכין לנו את המנה. אז זכיתי גם בחוויה יוצאת מגדר הרגיל בפיוז ועל הדרך, חוויה קולינרית אצל עובד (כולל תיאטרון קל).

    כתבה זו פורסמה גם באתר Dtown.
    בנוסף אתם מוזמנים להתרשם מסרטון ה-unboxing למגבר המשולב Musical Fidelity M6si:

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן