ביום הרביעי (20/05) של המסע שלנו אל תערוכת מינכן 2023 אנחנו סופסוף מגיעים אל התערוכה עצמה. בחלק הזה אספר לכם על החוויות מהחצי היום הראשון שלנו בתערוכה.
בחלק הזה אתאר לכם את החוויות הכלליות של היום הראשון, מה ראינו, מה עשינו וכו. את ההתרשמות מהסאונד והבחירה שלי לחדרים הטובים של התערוכה נפרסם בכתבה מסכמת נפרדת.
מכיוון שראינו כל כך הרבה דברים במהלך היום הזה, בחרנו לחלק את הכתבה לשני חלקים.
תחילת היום – החדרים הראשונים והראיון
השנה הוצאנו אישור עיתונאות, מה שאיפשר לנו להיכנס לאזור ה-Press של התערוכה. מלבד אזור מנוחה עם קפה, שתיה קרה וממתקים, זה אפשר לנו גם להזמין חדר עבור ראיונות.
החלטנו ביום הראשון לחוות את התערוכה באופן יותר ספונטני ודינמי. סימנו את החדרים החשובים ובחרנו להתחיל מהקומות של החדרים, אבל רצינו לזרום ולראות כמה שיותר דברים מגוונים.
החדר של Focal ו-Naim
החדר הראשון שנכנסו אליו היה החדר של Focal ו-Naim, שהיה השנה חדר גדול עם שני אזורי הדגמות ועמד בסימן ציון 50 שנה ל-Naim. מלבד סדרת ה-Classic 200 (הסקירה שלנו ל-Naim Classic 200), שהושקה בתחילת השנה, Naim השיקו בתערוכה את סדרת ה-300 ובנוסף את ה-Naim Nait 50, מגבר משולב חמוד במיוחד, שהוא למעשה רפליקה של המגבר הראשון של החברה. ה- Nait 50 מושק במהדורה מוגבלת.
בנוסף בחדר הוצגו כל רמקולי Focal, וכל ליין האוזניות שלהם.
במרכז החדר עמדו בתצוגה פסיבית (טוב לא ממש פסיבית, כי הרמקול עמד על במה מסתובבת) הגברת הדגל של Naim ה-Statement לצד רמקול ה-Focal Utopia האימתני.
חדר תצוגה אחד כלל הדגמה של סדרות הכניסה והביניים של Focal ואילו בחדר השני הייתה תצוגה של סדרת ה-Naim Classic 300, שהניעה את רמקול ה-Focal Stella Utopia EM Evo. זה היה החדר הראשון שישבנו להאזין בו בתערוכה וזו הייתה פתיחה מצויינת. רמת השקט של המערכת הייתה טובה מאוד, עד כמה שניתן להרגיש זאת בתערוכה עמוסה באודיו ודיבורים. הבמה הייתה עוטפת לצד השליטה ושחזור המקצב המדויק. בקטע של מוזיקה אלקטרונית המערכת הפגינה יכולות גבוהות.
החדר של Lyngdorf
בחדר של Lyngdorf הדנית הוצגו רמקולי ה-Cue-100 החדשים והמסקרנים, אך כשנכנסו לחדר ניגנה מערכת אחרת וגם בפעמים הבאות שנסינו לחזור, או שהחדר היה עמוס, או שהמערכת לא הייתה פעילה, כך שלא יצא לנו להתרשם מהם בסופו של דבר.
החדר של Harman – JBL
החדר של קבוצת Harman כלל אומנם תצוגה פסיבית של סדרת 5000 של Mark Levinson, אך התצוגה האקטיבית השנה הייתה מוקדשת כולה לסדרת ה-Classic של JBL עם רמקולים, אלקטרוניקה ופטיפון חדשים.
ראיון עם ראשי חברת MSB Technology
בנקודה זו עצרנו את השיטוט שלנו בחדרים והלכנו לחדר הראיונות שהזמנו בבוקר לקיים ראיון עם האחים Jonathan ו-Daniel למשפחת Gullman, מחברת MSB Technology.
Jonathan Gullman הוא ה-CEO של החברה (מאז 2007) ואילו אחיו, Daniel, הוא ה-Product Designer (מאז שנת 2010). את הראיון עם שני האחים עזר לנו לקבוע גיא רג׳ואן, הבעלים של Raguan Audio, היבואן של חברת MSB בישראל.
במהלך הראיון דיברנו על חברת MSB, הפילוסופיה שלהם בתכנון המוצרים ועל קו המוצרים הנוכחי שלהם. זו הייתה חוויה מרגשת לפגוש פנים מול פנים שניים מהבכירים בתעשייה. למרות הניסיון הרב של שניהם, גיליתי אנשים צעירים ומלאי מוטיביציה, כאלה שרוצים לייצר את הטוב ביותר, ללא פשרות. הראיון נערך בחדר ראינות של התערוכה, מדובר בחדר עצום, שיכל היה להכיל 50 איש בקלות, כך שזו הייתה חוויה דיי משעשעת להשתמש בחדר הזה רק עבורינו. הראיון צולם לוידאו ויעלה בקרוב.
כאן המקום להודות לגיא וגם ל-Jonathan ו-Daniel על הראיון.
מתחילים במעבר בחדרים היוקרתיים
אחרי שנרגענו מעט מהראיון, הגיע הזמן לבקר תחילה בחדרים היוקרתיים של הקומות הגבוהות באולם 3 ו-4.
החדר של Nagra עם Wilson Audio
פתחנו בחדר של חברת Nagra, בו בחרנו בשנה שעברה לחדר הטוב ביותר של תערוכת מינכן 2022. בשנה שעברה Nagra ציינה 70 שנות פעילות והיה ניכר שהם הולכים על כל הקופה עם הרמקול הבכיר של Wilson Audio והפטיפון המפואר שהם השיקו לכבוד ה-70 שנה.
השנה המערכת הייתה מעט צנועה יותר, עם רמקול פחות בכיר של Wilson Audio מדגם ה-Alexx V. הסאונד של Nagra הוא סאונד ממכר, נעים, רגוע ומעט מתקתק, זהו סאונד שקשה לעמוד מולו. יחד עם זאת, זה היה פחות מפתיע ועוצמתי מהשנה שעברה.
החדר של Totaldac
היצרן הצרפתי Totaldac היה מההפתעות של התערוכה הקודמת מבחינתי, עם מערכת שנשמעת נקי, מלא, מעוגל ואנלוגי. בשנה שעברה הם הציגו אב-טיפוס של רמקול, השנה זה היה כבר המוצר המוכן. בגרסה הסופית נוסף גם סופר-טוויטר. אני לרוב לא חובב גדול של סופר-טוויטרים, שלעיתים אף גורמים לי לתחושה של סחרחורת, אך המימוש של Totaldac היה מעודן ואינו פגם באיזון והרגש של המערכת, שכוללת אלקטרוניקה מלאה של החברה.
החדר של Magico עם Pilium ו-Wadax
החדר של Magico הוא בהחלט אחת האטרקציות הגדולות בתערוכה, הפעם אלון וולף, הבעלים של החברה היה נוכח בחדר כשהגענו. חברת Magico הציגה השנה את רמקול ה-S3 החדש שלהם. כמו בשנה שעברה ההגברה הייתה של חברת Pilium היוונית. השילוב הזה הוא מתכון לדינמיות והדיקות על גבול השלמות. על תפקיד הממיר והמקור הופקדו הפעם מוצרי חברת Wadax.
כך נראה הרמקול מבפנים:
החדר של CH Precision עם Wilson Audio
בחדר של חברת CH Precision השוייצרית עמדה מערכת מפוארת, שכללה שוב את רמקול ה-Alexx V של Wilson Audio. החברה השיקה פונו חדש, שכולל תמיכה בשלל עקומות מלבד RIAA. המציג ניסה להדגים את ההבדלים כאשר עוברים בין עקומה לעקומה. בכנות, מכיוון שבמעבר בין עקומה לעקומה, הם עצרו את הניגון ולא עשו זאת ב-Test A\B מהיר, לי היה קשה לשים לב להבדל משמעותי.
החדר של Marten עם MSB
שתי החברות הללו שיתפו פעולה בשני חדרים בתערוכה בהרכבים שונים. בחדר הזה הוצג הרמקול החדש של Marten מדגם Mingus Septet. השילוב בין שתי החברות הללו היה מאוזן להפליא. מההיכרות שלי עם המותג של Marten הוא נוטה לעיתים להיות מעט חד מידי עבורי, אך עם MSB הסאונד היה הדוק, מהיר ועוצמתי, אך גם מרוכך ונעים.
החדר של Klipsch עם McIntosh
אחת המערכות המיוחדות של התערוכה כללה את הרמקולים השופריים הקלסים והעצומים של חברת Klipsch האמריקאית, מדגם ה-Jubilee. החדר הזה היה עמוס במיוחד וגם היה לו חלל דיי פתוח וצמוד עם חדרים נוספים, אז לא היה פשוט להתרשם, אך עדיין הגודל והעוצמה היו שם, יחד עם הסאונד השופרי האופייני.
החדר של Q Acoustics ו-QED
בין החדרים היוקרתיים, פה ושם ישנם גם יצרנים שפויים יותר, שמגיעים לאזן ולהראות שניתן גם ליהנות ממוזיקה מבלי לרוקן את חיסכונות הפנסייה. כזה היה החדר של Q Acoustics, בו הם הציגו את סדרת ה-5000 החדשה שלהם, שהוצגה עם אלקטרוניקה של Cambridge Audio.
בנוסף, חברת QED השיקה כבלי רמקולים חגיגיים לציון 50 שנות פעילות.
החדר של Stenheim עם darTZeel
השילוב של שתי החברות השוייצריות ממשיך גם השנה בשני חדרים שונים. בחדר הזה חברת Stenheim משיקה רמקול כניסה רצפתי חדש, בקטגוריית מחיר שטרם הייתה קיימת אצל היצרן השוויצרי היוקרתי. הרמקול נראה פשוט יותר מבחינה עיצובית, ביחס לרמקולים הבכירים יותר, הוא גם מגיע בתיבה קטנה בהרבה. יחד עם זאת, בבירור ניתן היה להרגיש ממנו את אופי הסאונד השקוף והמדויק של החברה.
הפסקה ומפגש מרגש
בשלב הזה לקחנו הפסקה קצרה מהחדרים, אותה ניצלנו למפגש מרגש במיוחד עבורי ברמה האישית והמקצועית. ניצלנו את כך שגם יואב גבע נמצא בתעורכה למפגש קצר של פנים מול פנים. יצא לי בעבר מספר פעמים להתכתב ולשוחח בטלפון עם יואב. בכל ההזדמנויות האלה גיליתי איש שיחה נעים, שמאוד שמח לשתף ידע וחוויות ולענות על שאלות בנוגע לתעשייה וגם ברמה האישית. זה היה תענוג וכבוד גדול עבורינו לפגוש את יואב בתערוכה. כיום יואב עובד ב-Amazon Music, כך שהנושאים שדיברנו עליהם בשיחת off the record היו תעשיית האודיו, תעשיית הייטק, הקשר ביניהם, הזרמת אודיו ושלל נושאים נוספים.
תזכורת לראיון שפרסמנו עם יואב גבע בשנת 2021
ביקור בקומות הכניסה ושיחה עם Morel
לאחר המפגש החלטנו שהגיע הזמן ללכת קצת לאיבוד בקומות הכניסה. בקומות אלה הן חלל פתוח עצום עם המון מציגים כולל שלל חדרי הדגמה קטנים יותר ביחס לחדרים של הקומות. הכיוון הכללי היה לבקר אצל חברת Morel הישראלית, שחוזרת לתערוכה השנה. בדרך עברנו עוד כמה מציגים מעניינים.
החדר של T+A
לפני שירדנו למטה הצצנו בחדר של T+A, היצרן הגרמני הוותיק, שהציג את רמקולי הדגל שלהם, בנוסף למגבר הייאנד All In One חדש ומרתק, שכולל אפילו CD בפנים, ה-T+A R 2500 R. בנוסף הוצגו גם מוצרי סדרת ה-200 כולל הממיר, שזוכה לשבחים רבים בסקירות העולמיות.
העמדה של HiFi Rose
אחד המותגים המרתקים של השנים האחרונות הוא ללא ספק המותג הקוריאני HiFi Rose. המותג הזה מאתגר את הפן העיצובי ומציע גישה מודרנית ויצירתית, שבו זמנית גם משלבת אלמנטים קלסיים. קו המוצרים של החברה הולך ומתרחב וגם השנה הם השיקו שני מוצרים חדשים. הראשון הוא סטרימר טרנספורט, שמאפשר לכם ליהנות מכל היכולות המתקדמות של נגן הרשת הבכיר של החברה, אך ללא הממיר בפנים, כך שתוכלו לשלב אותו עם הממיר המועדף עליכם.
המוצר השני הוא קדם מגבר אנלוגי.
העמדה כחול לבן של Morel
איזה כיף שגם לישראל יש נציגות בתערוכה. אחרי שנים של פיתוח, חברת Morel משיקה שתי סדרות חדשות של רמקולים עם קו עיצובי מושקע וכמובן, דרייברים והרכבה שנעשים בארץ. הסדרות הן, סדרת ההייאנד, ה-Sopran וסדרה נגישה בהרבה, עם השם הנהדר, Avyra.
ביקשנו מיוסי לב, מנהל המכירות בישראל של חברת Morel לספר לנו על הסדרות החדשות:
כמה תמונות נוספות:
צוות AVReviews עם יוסי לב במרכז:
לאחר שיחה קצרה נכנסו גם לחדר ההדגמה להאזין ל-Sopran הבכיר, מעבר לעיצוב המרשים, מדובר ברמקול בעל פוטנציאל אדיר. למרות החדר הקטן, הטיפול האקוסטי של החדר אפשר לנו להתרשם מעומק הבס והדינמיות של הרמקול. יוסי לא היה מוכן שנלך לפני שנאזין לקטע אלקטרוני מאתגר, והאמת הוא לגמרי צדק, הקטע אפשר לרמקול להפגין שליטה נהדרת והשאיר לנו המון טעם של עוד. ההגברה בחדר שייכת לחברת Delta Sigma עם נגן של HiFi Rose.
החדר של Devore Fidelity
החדרון של היצרן האמריקאי Devore Fidelity בשנה שעברה היה אחד החדרים הנעימים ביותר בתערוכה. סאונד כזה של פשוט ליהנות ממוזיקה, לא להתעסק במושגים אודיופילים, אלא פשוט להתרגש ולהירגע. השנה הם הציגו רמקול מדפי קטנטן ועל ניגון הקטעים היה אחראי הבעלים John Devore בכבודו ובעצמו. אומנם החדר לא היה גדול, עדיין היה מפתיע לראות באיזה קלות הרמקול הקטנטן הזה ממלא אותו. כמו לא מעט חדרים בתערוכה, גם החדר הזה היה עמוס ומלא כל הזמן, כך שלא יצא לנו לשבת ולהאזין יותר מידי. אבל האזנו מעט בעמידה והתרשמתי עמוקות מהסאונד המיוחד של החברה הזו גם השנה.
החדר של SVS
יצרן אמריקאי נוסף, שמייצג טיפה של שפיות בעולם האודיו האולטרה יוקרתי הוא SVS. בחדר שלהם הם הציגו מערכת רב ערוצית. הם ניגנו את הקטע המפורסם מתוך The Greatest Showman, בו ״ג׳ני לין״ שרה את שירה Never Enough. היה בזה המון קסם, בלב כל הציוד היקר הזה, מערכת 5.1, שמנגנת מצוין, בלי פוזות והתייפיפות.
גם עמוד הסאבוופרים של החברה עושה קאמבק משנה שעברה:
העמדה של Pro-Ject
העמדה של Pro-Ject גם השנה הייתה מעניינת במיוחד. מצד אחד היצרן ידוע בפטיפונים והאלקטרוניקה המאוד נגישים שלהם, מצד שני יש להם גם דגמי קונספט בעלי יומרות הייאנד גבוהות. בנוסף הוצגו המערכות האלחוטיות שנבנו בשיתוף פעולה עם Triangle הצרפתית וזמינות בשלל גימורים צבעוניים.
העמדה של Thorens
עוד יצרן וותיק שמוכר בעיקר בזכות פטיפונים, וכולל מוצרים בכל קשת המחירים הוא Thorens, שהשיקו בתערוכה שני מוצרים מעניינים. הראשון הוא פטיפון דגל מפואר:
והשני היה רמקולים מסקרנים:
החדר של Cabasse
היצרן הצרפתי Cabasse ידוע מצד אחד ברמקולים הפאסיבים שלהם ומצד שני הם מיצרים רמקולים אקטיביים מעוצבים ומודרניים מזה שנים כבר. דוגמא לכך הם רמקולי The Pearl Akoya. בתערוכה הזו הם הציגו שני מוצרים מרתקים. הראשון הוא רמקולים אקטיביים חכמים, שלראשונה אצל החברה מגיעים בתצורה יותר סטנדרטית של רמקול מדפי ולא התצורות הכדוריות של סדרת The Pearl. הרמקולים נקראים RIALTO. למרות גודלם הקטן הם בתצורת 3Way וכוללים הגברה עוצמתית לכל יחידה. מבחינת הכניסות, Cabasse הקשיבו לצרכנים ולא זנחו את יציאת ה-HDMI תומכת ה-ARC לחיבור קל אל הטלוויזיה.
תערוכות אודיו כוללות קהל ומציגים גברים לרוב. היה מרענן מאוד לראות מציגה בחדר זה. המציגה ענתה בשמחה ותוך הפגנת ידע מעמיק לשאלות הקהל. אני שאלתי האם גם הרמקולים האלה כוללים את תוכנת התיקון האקוסטי של החברה והיא ענתה שאכן הם כוללים את המערכת. לפני כל קטע שהודגם, המציגה הסבירה למה הקטע נבחר ולמה כדאי לשים לב. כשמציגים את המוצר כך, זה מקל מאוד על ההתרשמות ומשאיר רושם טוב בהרבה, מאשר סתם להיכנס לחדר ולשמוע מוזיקה בלי להבין יותר מידי על המוצר.
המוצר השני היה מגבר משולב מודרני וקטן ממידים בשם Abyss. הוא כולל הגברה Class D בעוצמה של 125W ל-8 אוהם וכולל גם פרופילים מובנים מותאמים עבור דגמי הרמקולים של החברה.
עמדת האוזניות של Meze
תחום האוזניות מקבל אזור שלם משל עצמו בתערוכה, מכיוון שאי אפשר להספיק או להכיל הכל, בחרנו לוותר עליו הפעם. יחד עם זאת, קיבלנו טיפ שאנחנו חייבים לשמוע את האוזניות של Meze מדגם 109Pro. האזנו לאוזניות עם נגן של Astell&Kern, אכן מדובר באוזניות מרשימות, גם מבחינת הסאונד העוטף והפאנצ׳י ובנוסף הן מאוד נוחות ומעוצבות לטעמי.
החדר של Lumin
חברת Lumin הציגו את ליין המוצרים העדכני שלהם, בנוסף הם השיקו את ה-Lumin L2, שרת המוזיקה שלהם. חידוש נוסף הוא שדרוג תוכנה, אשר מוסיף לרוב מכשירי החברה תמיכה ב-Plex.
תקליטים
באולמות הכניסה של התערוכה היו גם כמה וכמה דוכנים שמכרו תקליטים ומעט CDs. חלק מהדוכנים שייכים לחנויות וחלק לחברות תקליטים. בחלק מהדוכנים נמכרו תקליטים ו-CDs יותר נדירים, כמו הדפסות יפניות למיניהן במחירים דיי מופקעים. אני לעומת זאת ביקרתי בדוכן של חנות כלשהי (שלצערי לא צילמתי ואיני זוכר את השם). מבחר התקליטים שם היה גדול והמחירים היו שפויים לחלוטין, בין 25 ל-29 יורו לתקליטים שאני חיפשתי. אז רכשתי את האלבום האקוסטי Contact Myself 2.0 של הזמרת והיוצרת הגרמניה, Katja Werker, זו הקלטה של Stockfisch Records. בנוסף רכשתי את אלבומו החדש של המתופף הגרמני, Wolfgang Haffner, שנקרא Silent World בהוצאת ACT. כשעמדתי בקופה, תפס לי את העיין אלבום פסנתר שאני מאוד אוהב של הפסנתרן השוודי, Martin Tingvall, אז רכשתי גם אותו. סה״כ שלושת התקליטים עלו לי 81 אירו.
החדר של Aretai
המשכנו לשוטט לנו באולמות התצוגה, באמת שיש שם אינספור מותגים והכל מעניין, אבל ברור שאי אפשר להספיק הכל. כשעברנו ליד חדר התצוגה של חברה שלא הכרנו קודם, בשם Aretai, המציגים עמדו מחוץ לדלת והזמינו אותנו באדיבות להיכנס לשמוע. זה בדיוק דומה לסוג האנרגיה והספונטניות של התערוכה הזו, החלטנו להיענות להזמנה שלהם.
מדובר ביצרן רמקולים מלטביה, שמייצרים רמקולים עם טוויטר המוטמע ב-Waveguide מותאם אישית בעל תכונה של פיזור סאונד אחיד ורחב (זהו כנראה סימן ההיכר של החברה). בחדר עמדו שני דגמים רצפתיים ודגם אחד מדפי, ההגברה הייתה של חברת Moonriver השוודית. תחילה המציג השמיע לנו בקצרה את כל הדגמים, הרגשנו את העוצמה האדירה של הרמקול הבכיר. לאחר מכן הוא השמיע כמה קטעים ברמקול הרצפתי הקטן יותר, שהתאים לחדר הקטן בבירור טוב יותר מאשר הרמקול הגדול. גילינו כאן רמקול מפתיע, עם בס נקי ועמוק ואינטגרציה טובה של כל היחידות, לתוצאה אחידה ונעימה ביותר.
חדרים נוספים
שוטטנו בין חדרים ועמדות תצוגה נוספות.
היצרן האמריקאי Boulder שוב הסתפק בתצוגה פסיבית בלבד. הפעם הושקה סדרת כניסה חדשה בשם סדרת 800. האם החברה שידועה במגברים הגדולים שלהם יכולה לעשות את זה גם בקטן? זו שאלה שכמובן לא ניתן לענות עליה בתצוגה פסיבית.
עוד חברה אמריקאית מעניינת היא Western Electric הוותיקה. הם שוב הציגו מערכת הגברה מנורתית ורמקולים יוצאי דופן. אלה הם רמקולים שהוצגו בשנה שעברה כאב טיפוס, לדעתי השנה מדובר כבר במוצר מוגמר. הסאונד מעניין מאוד, מעודן חמים ומלא קסם. הנראות של הרמקולים, היא ללא ספק מיוחדת, אך לא הייתי קורא להם ״יפים״ במיוחד. המגבר המשולב שלהם, לעומת זאת, הוא ממש יצירת אומנות.
חברת ריהוט האודיו הבריטית, Quadraspire, הציגה סטנדים חדשים לרמקולים:
בחדר של Tannoy הודגמו רמקולים מדגם Stirling III LZ Special Edition. אני מאוד מחבב את רמקולי Tannoy מסדרות ה-Classic שלהם, אך הפעם כשנכנסתי לחדר הודגמה מוזיקה אלקטרונית, שגם לא הייתה לטעמי וגם איני חושב שהיא מוציאה את הטוב מהרמקולים האלה (או המערכת שהורכבה שם).
החדרים של Audio Group Denmark
בשנים האחרונות אחת מקבוצות המותגים שעושות הכי הרבה באז ברשת זו קבוצת המותגים של Audio Group Denmark. הקבוצה מורכבת ממותג הרמקולים, Børresen Acoustics, מותג האלקטרוניקה, Aavik Acoustics, מותג הכבלים ואביזרי השיכוך, Ansuz Acoustics והמותג החדש ביותר של הקבוצה, שאמור לכלול מוצרים מכל הסוגים ולהיות נגיש מעט יותר, Axxess.
הקבוצה לא שכרה חדר בקומות הגבוהות, במקום זאת הם שכרו לא פחות משלושה חדרים באולם הכניסה. בשלושת החדרים הם הציגו שלוש מערכות ברמות מחיר שונות.
לנו היה זמן לבקר בשניים מהם. התצוגה של Audio Group Denmark הייתה צבעונית ומעט שונה. בחדר עם הציוד הנגיש יותר היה מקרן Ultra Short Throw, שהקרין כל מיני סרטוני נוף, מה שתרם לאווירה נעימה בחדר. הסאונד של מותגי הקבוצה מאופיין ברמת ניקיון ושליטה מעולה בבס. אני חייב לומר שהתחברתי יותר דווקא לחדר הכניסה עם מגבר ה-Axxess Forté החדש.
סיכום חצי היום הראשון
חצי היום הראשון שלנו בתערוכת מינכן 2023 היה מגוון ומרתק. מה רק לא עשינו בו, ראיון, מפגש מרגש, האזנה לכמה חדרים מרתקים, רכישה של תקליטים ובנוסף הרשינו לעצמינו פשוט ללכת לאיבוד באולמות התצוגה המלאים בכל טוב. השיטוט הזה התברר כדרך נפלאה להרגיש את התערוכה ולהכיר צדדים נוספים שלה, מעבר לחדרי האולטרה הייאנד, שמהווים את סימן ההיכר של התערוכה. בחצי השני של היום שוב עלינו אל החדרים וביקרנו בחדרים המטורפים והיוקרתיים.