fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • משפחה מודרנית – עונה 10

    משפחה מודרנית – עונה 10 – הסתיימה השבוע. לאחר שבשנה שעברה נתתי ציון של 10/10 לעונה 9 של הסדרה, האם גם העונה העשירית תזכה לעשר ממני?
    משפחה מודרנית - עונה 10
    ובכן יהיה קשה להגיד שאני אובייקטיבי בנוגע לסדרה הזו. בעיניי מדובר בסדרה הקומית הטובה ביותר בטלוויזיה מאז נשואים פלוס המיתולוגית (אם כי משפחה מודרנית היא דיי בקצה השני של הסקאלה מבחינת ההומור שלה).
    על מנת לא לחזור על עצמי אני מזמין אתכם לקרוא את הסקירה שלי לעונה 9, שם תראו את ההסבר שלי למדוע אני כל כך אוהב את המשפחה מודרנית.

    אז מה קורה בעונה העשירית?

    דילן חוזר לחייה של היילי (וחיינו), והיילי נאלצת לבחור בינו לבין הפרופסור הבריטי הנירוטי משהו שהיא הכירה בעונה הקודמת.
    דילן חוזר.
    מאני סוף סוף מכיר מישהי ובפרק גאוני, אף אחד לא מאמין לו שהיא אמתית.
    המיזוג של חברת הארונות של ג’יי וקלייר עם החברה המודרנית גורם להמון חיכוכים משעשעים על רקע של תרבות ארגונית.
    ג’יי, מחליט לנסות לפתוח עסק חדש, מיטות יוקרה לכלבים (כשכמובן סטלה משמשת כדוגמנית ראשית).
    מיטשל וקאם שומרים על האחיין של קאם, בזמן שאחותו מרצה “חופשה” בכלא.
    הסדרות הקומיות מתחלקות בדרך כלל לכאלה שמנסות להצחיק על ידי הומור פיזי או טיפשי וכאלה שכתובות בצורה חכמה, אך סדרות אלו לרוב הופכות לסאטירות שלרוב לא מצליחות באמת להצחיק. משפחה מודרנית די ייחודית בכך שהיא משלבת בין ההומור הפיזי הטיפשי שמצליח כמעט מדי פרק לגרום לפרץ צחוק לבין כתיבה גאונית, מבלי להפוך לסאטירה מתוחכמת מידי. משפחה מודרנית לעולם לא שוכחת למה היא נמצאת על המסך שלנו, היא כן בכדי להצחיק אותנו, היא כאן בכדי שנגיד “אוי זה פשוט גאוני” כשבפעם האלף הם מצליחים לחבר סיפור מרצף של טעויות וחוסר הבנות.
    אז בהרבה פרקים זה מאוד שקוף, במיוחד למי שעוקב אחרי הסדרה, דיי ברור תמיד שהכול קשור ויתחבר בסוף. מבחנתי זה שזה שקוף לחלוטין לא עושה את זה פחות טוב, זה סדרה קומית מבריקה לא איזו דרמת פשע כבדה שמנסה לגרום לנו לנחש מי הרוצח.
    משפחה מודרנית - עונה 10
    ראיתי פעם פרק של בית ספר למשחק עם שחקני הסדרה והם אמרו בה משהו מאוד מעניין לטעמי. הם אמרו שהכותבים תמיד נמצאים על הגבול של איך לפתח את הדמויות בכדי שהן לא ישעממו, אבל מצד שני לא לפתח אותן מידי בשביל לא לאבד את הקסם שלהן שגרם לנו לאהוב אותם מלכתחילה.
    הכי קל לראות את זה בילדים, אלכס המתוחכמת, שתמיד הייתה חכמה מידי עבור המשפחה שלה. היילי, הבליינית קלת הדעת או לוק המגושם והאיטי מעט אבל המקסים. תחזרו לעונה הראשונה כשהם קטנים, לעומת עכשיו. שלושת הילדים התפתחו מאוד ועדיין יש בהם את קווי האופי הללו שגרמו לנו להתאהב בהם.
    משפחה מודרנית - עונה 10
    כתיבת הדמויות והפיתוח שלהן זה לגמרי אחד החזקות המדהימות של הסדרה הזו.
    דוגמא לכתיבה הנפלאה של הסדרה הזו היא פרק הסיום, שבו מראים את ימי ההולדת של כל הדמויות במהלך השנה. האירועים בכל יום הולדת מתקשרים לאירועים אחרים, שקרו בימי הולדת אחרים כמו חוט שזור שמקשר בין כולם בעדינות וגאונות (אני משתמש ממש הרבה במילה הזו בהקשר של הסדרה הזו, אין מה לעשות לטעמי היא הכי מתאימה).
    משפחה מודרנית - עונה 10
    לסיכום, משפחה מודרנית לא נחה לרגע במשך 10 עונות הם לא מפסיקים להצחיק אותי ולהקסים אותי. לצערי הרב פורסם שעונה 11 תהיי העונה האחרונה, כנראה שלדעת מתי לפרוש זה גם משהו שמשפחה מודרנית ידעו לעשות כמו שצריך.
    יש אולי 2-3 פרקים קצת פחות טובים בעונה הזו, אבל בסך הכל הקסם לגמרי שם וגם אחרי 10 עונות כמעט מידי פרק אני מתפוצץ מצחוק לפחות פעם אחת, זה כל כך לא מובן מאליו. הכתיבה היא שוב פשוט מופתית כמו רמת המשחק והעריכה הנפלאה. מבחנתי לא רק שאין אף סדרה קומית שמתקרבת למשפחה מודרנית (מאלה שראיתי כמובן), אלא באופן כללי מדובר באחת הסדרות הכי טובות על המסך.
    הציון שלי: 9.5/10
    משפחה מודרנית - עונה 10
    הקאסט באחד מטקסי הפרסים.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן