fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אירוע השקת מסכי LG QNED Mini LED

    באירוע שנערך הערב בוויסקי בר ומוזיאון במתחם שרונה בתל אביב, חברת LG והיבואן הרשמי ח.י. אלקטרוניקה השיקו את מסכי ה-LG QNED Mini LED המדוברים. יחד עם המסכים הושק הסאונדבר המעוצב הנחשק, LG Eclair, רמקול גיימינג חדשני ושני דגמים של אוזניות TWS.

    כרגיל אצל LG וח.י. האירוע היה מושקע, מפנק וטעים.

    מסכי LG QNED Mini LED

    ליין מסכי LG הינו נרחב במיוחד וכולל את דגמי ה-OLED הבכירים, (דוגמת ה-LG OLED B1, שסקרנו) ומסכי LED הכוללים את מסכי ה-NanoCell (דוגמת ה-LG NANO90) ודגמי הכניסה של החברה, המכונים UHD. כעת מושקים גם מסכי ה-QNED Mini LED.

    השם QNED מגיע מצירוף שתי הטכנולוגיות: Quantum Dot, שמופיעה לראשונה במסכי LG וטכנולוגיית ה-NanoCell. מלבד שתי הטכנולוגיות הללו, הייחוד של מסכי ה-QNED מבית LG הוא בשימוש בתאורה אחורית מסוג Mini LED. למעשה מדובר בטכנולוגיה זהה למסכי ה-LED המלא עם עמעום מקורי, רק שכאן נעשה שימוש בנורות לד קטנות בהרבה. עובדה זו מאפשרת להשתמש בהרבה יותר נורות ולחלק אותן להרבה יותר אזורים נפרדים. לדוגמה דגם ה-8K בגודל 86 אינץ׳ מגיע עם כ-30,000 נורות לד המאוגדות ל-2,500 אזורי תאורה נפרדים. אלה מספרים גבוהים במיוחד, שלא ניתן להגיע אליהם עם נורות הלד הסטנדרטיות.

    LG QNED Mini LED

    למה צריך כל כך הרבה אזורי תאורה נפרדים? הרעיון הוא כמובן להתקרב כמה שניתן לאיכות התמונה של מסכי ה-OLED, בהם כל פיקסל מואר עצמאית (ומהווה אזור הארה בפני עצמו). כך שטכנלוגיית ה-Mini LED שואפת לשפר את איכות התמונה של טכנולוגיית ה-LED ולקרבה ככל הניתן לטכנולוגיית ה-OLED. כמות גדולה כזו של איזורי תאורה מאפשרת להציג איכות שחורים משופרת ביחס לטכנולוגיית ה-LED, בנוסף ניתן להגיע לרמת הארה גבוהה בהרבה מאשר בטכנולוגיית ה-OLED (עד 3,000 ניטים במסך ה-QNED 99).

    בישראל מושקים שני דגמי QNED: דגם QNED 90/91, מסך 4K בגדלי 65”/75” המגיע עם מעבד האלפה 7, ודגם QNED 99, מסך 8K שמגיע בגדלים גדולים של 75” ו-86” עם המעבד הבכיר, אלפה 9.

    גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “מסכי ה-QNED מצטרפים לליין המסכים הרחב והאיכותי שלנו, המאפשר לכל צרכנית וצרכן לרכוש את המסך הנכון ביותר עבורו. עם 30,000 נורות LEDבמסך ה-8K, צבעים עשירים ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות, ליין ה-QNED מספק חווית צפייה בהירה וצבעונית הטובה ביותר בטלוויזיות ה-LCD.

    מסכי ה-QNED מצטרפים לליין מסכי ה-OLED של LG, מסכי הטלוויזיה המובילים והאיכותיים בעולם, ולסדרות ה-NanoCell וה-UHD. כל אלו יחדיו מייצרים את המגוון הרחב ביותר של מסכי טלוויזיה, במנעד רחב של מחירים וגדלים, ללא התפשרות על חווית הצפייה”.

    גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י אלקטרוניקה: “מסכי ה-QNED מצטרפים למשפחת LG כמובילים בקטגוריית ה-Mini LED. טכנולוגיית ה-Quantum Dot NanoCell, המאפשרת לצופה לראות עושר ודיוק בכל צבע וצבע, בשילוב תאורת ה-LED האחורית, מייצרים חוויה יוצאת מן הכלל וייחודית למסכי ה-QNED”.

    “כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י, אנו פועלים על מנת לשפר ולתת ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר. כמו במוצרים רבים של חברת LG, גם ברכישת מסך QNED ייהנו הצרכנים מ-3 שנות אחריות מלאה ומשירותים ייחודים נוספים כגון: אספקה והתקנה במעמד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי, כל זאת מתאפשר בזכות שירות In house של כל מערך ההפצה והשירות, והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות”.

    בנוסף, גיא דה פיצ׳וטו הבטיח באירוע שב-Black Firday הקרוב, יהיו מבצעים חסרי תקדים, כולל על מסכי ה-OLED של החברה וכרגיל כל המסכים באים עם הובלה והתקנה במעמד אחד.

    מקרן הקול LG Eclair

    ה-LG Eclair הינו סאונדבר קומפקטי ומעוצב שיתאים בקלות לעיצוב החלל המודרני. גודלו של ה-Eclair הוא כשליש מגודל סאונדבר סטנדרטי. למרות גודלו מדובר בסאונדבר משופע יכולות והוא כולל לא פחות מ-5 ערוצים נפרדים פלוס סאבוופר אלחוטי בתצורה של 3.1.2 עם תמיכה ב-Dolby Atmos.

    כמו בכל הסאונדברים מבית LG בשנים האחרונות, כיוונון הסאונד של ה-Eclair נעשה בשיתוף חברת ההיי-אנד הבריטית Meridian.

    אוזניות: -LG Tone Free

    בנוסף LG משיקה שני דגמי אוזניות TWS חדשות מסדרת ה-Tone Free שלהם, הדגמים הם FP8 ו-FP9.
    האוזניות.כוללות את טכנולוגיית Headphone Spatial Processing מבית חברת Meridian, המדמה סאונד שעוטף את המאזין. האוזניות מגיעות עם דרייברים משודרגים וגדולים יותר, מנגנון סינון רעשים אקטיבי, ובס עמוק ועוצמתי מבלי לוותר על רמת הפירוט.

    LG Tone Free FP9

    שני הדגמים מגיעים עם מארז הטעינה היחיד בשוק שכולל את טכנולוגיית UVnano, העושה שימוש באור UV, על מנת לנקות מחיידקים את האוזניות ולהפחית את הסיכוי לדלקות אוזניים. נורת ה-UV מפחיתה את כמות החיידקים באוזניות ב-99.9% בתוך 5 דקות בלבד.

    מארז הטעינה של ה-FP9 כולל כניסת AUX, המאפשרת להפוך כל מערכת חוטית עם יציאת AUX למשדר אלחוטי שמתחבר אל אוזניות ה-FP9. זה מצב שימושי במיוחד במערכות בידור של טיסות, בתקווה שנחזור שוב לצרוך אותן בקרוב.

    ה-LG UltraGear GP9

    ה-LG UltraGear GP9, הוא רמקול ייעודי לגיימרים הכולל ממיר איכותי,  Hi-Fi Quad DAC, התומך באודיו ברזולוציה גבוהה ומאפשר חוויית גיימיניג אולטמטיבית גם ללא אוזניות.

    המחירים שנמסרו באירוע:

    אירוע השקת מסכי LG QNED Mini LED

    Price
    Model
    ₪ 7,29065QNED91PVA
    ₪ 12,99075QNED90PVA
    ₪ 22,99075QNED99PVA
    ₪ 29,99086QNED99PVA
    ₪ 699PL7
    ₪ 449PL5
    ₪ 499FP5
    ₪ 799FP8
    ₪ 899FP9
    ₪ 2,390QP5
    ₪ 2,490GP9
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן