fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • האם ה-iPad Pro הבא יגיע עם מסך Mini-LED?

    השמועות על שימוש בטנכולוגיית ה-Mini-LED במוצרי אפל, מופרכות באוויר כבר כמה שנים. כעת, לפי מספר דיווחים ברשת נראה שזה סוף סוף הולך לקרות. המכשיר הראשון שיגיע עם מסך Mini-LED יהיה ה-iPad Pro הבא, שיגיע עם מסך 12.9 אינץ’.

    iPad Pro

    בעוד ייצור מסכי ה-OLED, עדיין נחשב לעסק יקר עם אחוזי תקלות יחסית גבוה, וטכנולוגיית ה-MicroLED, עדיין נמצאת בחיתוליה ואינה מצליחה לייצר מסכים קטנים ברזולוציות גבוהות (הכי קטן עד כה שהוצג היה מסך 75 אינץ’ ברזולוציית 4K מבית סמסונג), טכנולוגיית ה-Mini-LED כבר ממומשת במספר מסכים בשוק. המסך הראשון שממש טכנולוגיה זו, היה מסך מבית TCL הסינית:

    הטכנולוגיה מהווה פשרה בין טכנולוגיות הקצב של OLED ו-MicroLED, בהן כל פיקסל מואר בנפרד לקונטרסט מושלם, לבין מסכי ה-LED המלא עם עמעום מקומי, המוגבלים בכמות אזורי התאורה שלהם בעקבות קושי לשים כמות גבוהה של נורות LED.

    נורות המיני לד, קטנות בהרבה ובכך מאפשרות להכניס הרבה יותר נורות נפרדות באותו השטח, מה שמאפשר לחלק את המסך להרבה יותר אזורי תאורה שונים ובכך ולקבל ביצועים שמתקרבים לטכנולוגיית ה-OLED.

    כאן המקום לחזור על המנטרה הקבועה שלי, כמות האזורים אינה ערובה לאיכות תמונה, רק הגדלה של הפוטנציאל לאיכות תמונה מדויקת יותר. כשיש הרבה אזורי תאורה שונים, נדרש אלגוריתם חכם ומהיר שישלוט בהם, בעוד הטכנולוגיות בהן כל פיקסל מואר בנפרד, אינן זקוקות לאף אלגוריתם ופשוט מציגות את התמונה כפי שהיא.

    iPad Pro

    אז האם אכן אפל יאמצו את טכנולוגית התצוגה של ה-Mini-LED? והאם זה יתן בוסט לטכנולוגיה הזו? נחכה ונראה, בנתיים את מוזמנים לקרוא עוד על טכנולוגיות מסכים ב-המדריך המלא לטלוויזיות וטכנולוגיות מסכים.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן