fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – פגע וברח

    השבוע בנטפליקס תעלה הסדרה החדשה של ליאור רז, ״פגע וברח״. בנוסף, סרט אימה צרפתי, אנימציה מוזיקלית לכל המשפחה וסרט דרמה חברתית על סן פרנסיסקו.

    התכנים הבאים יעלו ביום שישי:

    פגע וברח – Hit & Run

    ״פגע וברח״ היא הסדרה החדשה בכיכובו של ליאור רז (״פאודה״), שהופך להיות אחד השמות החמים של נטפליקס.

    בשבוע שעבר נכחנו בפרימיירה וירטואלית של הסדרה. לאחר שליאור הנרגש סיפר לנו על הסדרה החדשה, והבטיח רמת הפקה שלא נראתה עד כה, זכינו לצפות בפרק הבכורה.

    לאחר הפרק הייתה אמורה להיות מסיבה עיתונאים עם ליאור ו-Sanaa Lathan. אך בגלל כשל טכני, לא הצלחתי להצטרף למסיבה.

    כבר לאחר כמה שוטים של הסדרה החדשה, ברור שרמת ההפקה כאן עומדת לחלוטין בהבטחות של ליאור.

    הפעם ליאור מגלם את שגב, מדריך טיולים תל-אביב, המתפרנס מטיולים לתיירים. שגב חיי עם דניאל, רקדנית אמריקאית שרוקדת בלהקת בת שבע ועם בתו, מאישתו לשעבר.עצירה לקפה של דניאל בדרך לשדה התעופה נגמרת בתאונת פגע וברח, ומשאירה את שגב שבור ועם יותר שאלות מתשובות.שאר העלילה של הסדרה, תחשוף סודות ותשלח את שגב גם לארה״ב.

    נהנתי מאוד מהפרק ומבניית המתח, הסיפור האישי והכואב של שגב ודניאל, נראה מרתק. מתחת לפני הקרקע יש כאן סודות בקנה מידה הרבה יותר רחב. יכול להיות שהייתי מעדיף לראות סיפור אישי קטן יותר, אך בכל זאת אני שומר על אופטימיות רבה בנוגע לסדרה.

    הנחיל

    סרט אימה צרפתי. אם חד הורית מגדלת חגבי ארבה בתור מאכל עשיר בחלבון, אך מתקשה לגרום להם להתרבות. נקודת המפנה מגיעה כשהיא מגלה שלחגבים יש חיבה לא מוסברת לדם.

    ויוו – Vivo

    סרט אנימציה מוזיקלי לכל המשפחה. אנדרס ושותפו, ויוו, הקינקג׳ו (סוג של דוב מיערות הגשם) חולקים יחד כישרון ואהבה למוזיקה. כשאנדרס מקבל הזמנה להופעה של זמרת שהייתה אהובתו, ויוו מבין שזו הזדמנות לתקן את העבר ולעזור לאנדרס לכבוש את ליבה.

    ביום שבת יעלה סרט הדרמה החברתית:

    האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו

    על רקע תהליך הג׳נטריפיקציה, שגורם לעליות מחירים חדות בנדל״ן של סן פרנסיסקו, ג׳ימי מנסה לשרוד על ידי כך שהוא גר יחד עם חבר בבית סבו (דני גלובר).

    ביום שלישי תעלה סדרה תיעודית:

    הסיפור שלא סופר: קטטת פייסרס-פיסטונס

    הסדרה מביאה את הסיפור שמאחורי קטטה אלימה שפרצה בין שתי קבוצות ה-NBA והאוהדים שנערכה בשנת 2004. מה הוביל לקטטה ומהם ההשפעות ארוכות הטווח שלה. אני אישית זוכר את האירוע, באמת אחד מרגעי השפל של ליגת ה-NBA.


    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן