fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • דיווחים ראשונים על החידושים בפאנלי OLED של חברת LG Display לשנת 2021

    חברת LG Display היא חברת בת של LG והיא יצרנית פאנלי ה-OLED היחידה בעולם, המייצרת פאנלים עבור השוק הביתי. את הפאנלים שלהם תוכלו למצוא במסכי ה-OLED של LG, פנסוניק, סוני ופיליפס. מידי שנה חברת LG Display, לרוב בתערוכת CES, מדגימה את החידושים הטכנולוגיים שלהם. אם כך מה הם החידושים הצפויים להיות מוכרזים בשנת 2021?

    חידושים בפאנלי OLED של חברת LG Display
    (Image Credit: LG)

    פאנל OLED 4K בגודל 83 אינץ’

    הפאנלים הזמינים כיום הם בגודל 48, 55, 65 ו-77 אינצ’ים. בנוסף אליהם יש גם פאנל 88 אינץ’ ברזולוציית 8K, אותו תכלו למצוא למצוא במסך הדגל של LG ה-ZX. ה-ZX, הוא מסך יקר בצורה קיצונית, וכולל כמה חסרונות כמו המעמד שלו וחוסר היכולות לתלות אותו על הקיר. לעומתו, מחיר מסכי ה-77 אינץ’, יורד מידי שנה. כך שאני חושב שמחיר מסך OLED בגודל 83 אינץ’, אם כי בוודאי לא יהיה זול, עדיין יהיה זול משמעותית מה-ZX.

    דיווחים ראשונים על החידושים בפאנלי OLED של חברת LG Display לשנת 2021
    LG ZX OLED 88′ 8K (Image Credit: LG)

    שוק המסכים בגודל של יותר מ-80 אינץ’ נמצא בעלייה מתמדת, עד כה כל מי שרצה מסך 4K בגודל הזה, היה יכול לבחור רק במסכי לד (מספר דגמים של LG, סמסונג וסוני), הפאנל החדש יאפשר ליהנות מהאיכות של מסך OLED גם לצרכנים המעוניינים במסך בגודל העצום הזה.

    פאנל OLED עם בהירות של 1000 ניטים

    בשנתיים האחרונות נבנה על ידי חברת LG Display, במיוחד עבור מסכי הדגל של חברת פנסוניק, פאנל מיוחד ומותאם אישית. כעת הפאנל יהיה זמין לכל החברות שרוכשות פאנלים מ-LG Display. הפאנל המותאם אישית הזה מגדיל את הבהירות המקסימלית של המסך בכ-20% לעומת פאנל רגיל, מה שהעלה את הבהירות לאזור של 1000 ניטים. כיום יש מסכי לד עם 2000 ויותר ניטים, אבל אזור ה-1000 ניטים זהו מספר מרשים ומספיק גבוה, על מנת לספק חוויית HDR מעולה. הבהירות היחסית נמוכה של מסכי ה-OLED הייתה אחד החסרונות של הטכנולוגיה לעומת מסכי הלד (תוכלו לקרוא עוד על ההבדלים בין טכנולוגיות התצוגה השונות במדריך המלא שלנו).
    היתרונות של הפאנל הזה לא נגמרים רק שם, מספר סוקרים ביצעו מדידות מקיפות על הפאנל המותאם אישית עבור פנסוניק בשנתיים האחרונות והגיעו למסקנה שהפאנל עמיד כמעט לחלוטין בפני צבירות למיניהן, שנחשבו לעקב אכילס של טכנולוגיית ה-OLED.

    דיווחים ראשונים על החידושים בפאנלי OLED של חברת LG Display לשנת 2021
    (Image Credit: LG) Panasonic GZ2000 Custom Professional OLED panel

    כמובן שעוד מוקדם לדעת באיזה מסכים יעשה שימוש בפאנל המיוחד הזה, כך שנצטרך להמתין מעט עד שהחברות השונות יפרסמו פרטים על הדגמים שלהם לשנת 2021. עדיין עבורי מדובר בחדשה מאוד מבטיחה ומרגשת, מכיוון שטכנולוגית ה-OLED היא המועדפת עלי.

    שתפו אותנו מה דעתכם על החידושים הצפויים של LG Display לשנת 2021?

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן