fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע אנחנו בסימן של מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק, נמליץ לכם הפעם על אלבום של אומנית סקוטית, צמד הולנדי ואלבום של אומן אמריקאי, שכולו מוקדש לשיריה של Lucinda Williams.

    אלבום השבוע של מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק: Rachel Sermanni – Dreamer Awake

    אלבום השבוע של מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק: Rachel Sermanni – Dreamer Awake

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Dreamer Awake של מוזיקאית הפולק הסקוטית, Rachel Sermanni.

    את שם משפחתה האיטלקי Rachel קיבלה מסבא שלה שעבר לסקוטלנד בגיל צעיר מטוסקנה. Rachel היא ילידת 1991 והיא החלה לבצע מוזיקה סקוטית מסורתית בתיכון. היא הושפעה מאומנים כמו Eva Cassidy, Van Morrison ו-Bob Dylan. אלבום הבכורה של Rachel יצא בשנת 2012.

    האלבום Dreamer Awake הוא אלבום האולפן החמישי של Rachel. זהו ללא ספק אלבום של אומנית בשלה שיודעת בדיוק מה היא עושה. זהו אלבום פולק רוק חלומי ומעודן, שמופק באופן הדוק וברמת הפקה גבוהה. למרות הקטלוג כפולק חלומי, האלבום כולל גיוון, יש בלדות פשוטות ונקיות, ולעומת זאת קטעים אחרים כוללים הפקה יותר מרשימה, אך אף פעם לא מאולצת.

    עבורי מדובר באחד מאלבומי הפולק הטובים ששמעתי השנה ולכן הוא זוכה להיות אלבום השבוע שלנו.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים –  מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק

    Roos Jonker & Dean Tippet

    מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק:  Roos Jonker & Dean Tippet

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום Roos Jonker & Dean Tippet, משנת 2020.

    האלבום נקרא על שם שני היוצרים שלו. הזמרת והכותבת ההולנדית Roos Jonker והמוזיקאי Dean Tippet. הזמרת Roos Jonker למדה מגיל צעיר לנגן על סקסופון, נבל ופסנתר ובהמשך למדה ג׳אז מסורתי ואלתורים במחלקה הג׳אז בקונסרבטוריון של אמסטרדם. עשור קודם לכן, בשנת 2010 היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה. לצד קריירת הסולו היא הוציאה שני אלבומים עם הרכב שנקרא We’ll Make It Right, ממנו גם מגיע Dean Tippet.

    האלבום Roos Jonker & Dean Tippet משלב פולק חלומי עם ג׳אז מעודן עם שירה בשתי קולות. זהו אלבום מהנה במיוחד להאזנה ומתאים במיוחד לשעות הבוקר, הוא ממלא באנרגיה ופשוט מעלה חיוך בזכות מקצבים כייפים ו-ווקל מתקתק. איכות ההפקה וההקלטה הם מעולים עם סאונד אוורירי ומלא בפרטים.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Amos Lee – Honeysuckle Switches: The Songs of Lucinda Williams

    מוזיקה מרגיעה מז׳אנר הפולק: Amos Lee - Honeysuckle Switches: The Songs of Lucinda Williams

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש Honeysuckle Switches: The Songs of Lucinda Williams של הזמר והכותב האמריקאי, Amos Lee.

    שמו האמיתי הוא בכלל Ryan Anthony Massaro והוא אימץ את שם הבמה, Amos Lee, בגלל שנמאס לו מכך שאנשים לא מבטאים את שמו נכון. לפחות זה מה שעמוד הויקפדיה שלו מספר.

    הוא יליד 1977 מפילדלפיה והוא סיים תואר באנגלית באוניברסטית דרום קרולינה. הוא עבד כמורה בית ספר וברמן לפני שהוא החליט לעסוק במוזיקה כקריירה. הסוכן שלו שלח דמו לחברת Blue Note Records מה שזיכה את Amos בחוזה הקלטות. מאז הוא הקליט אלבומים והיה למופע פותח לאומנים כמו Norah Jones, Bob Dylan, Elvis Costello ועוד.

    האלבום הוא אלבום גרסות כיסוי לשיריה של Lucinda Williams, אחת הקולות הייחודיים של זמר הקאנטרי/פולק/אמריקנה. האלבום כולל הפקה דיי מינמליסטית לרוב, אך מאוד מושקעת, למשל בקטע Get Right With God, יש לא מעט שכבות סאונד, כולל דיסטורשן. 

    האלבום הזה הוא חגיגה של שירים מעולים, יחד עם זאת הרגשתי שבמרכזו יש כמה שירים מעט שטוחים, אך מהר מאוד האלבום חוזר לעצמו ובסך הכל זהו אלבום מעולה עם הרבה קסם וכבוד לשירים היפיפיים של Lucinda. מספיק לשמוע את Compassion על מנת להרגיש עד כמה יש כאן כתיבה כנה וביצוע מלא בהערכה.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע שקט ובטוח לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן