fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – חגיגה של מוזיקת קאנטרי

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע אנחנו בסימן חגיגה של מוזיקת קאנטרי, נמליץ לכם על שני אלבומים של זמרות קאנטרי, וגם אלבום של הרכב קאנטרי רוק, בהובלת בן של אגדת קאנטרי, ולקינוח נגיש לכם אלבום עיבודי קאנטרי של זמרת שוודית.

    אלבום השבוע של מוזיקת קאנטרי: Kassi Valazza – Kassi Valazza Knows Nothing

    אלבום השבוע של מוזיקת קאנטרי: Kassi Valazza – Kassi Valazza Knows Nothing

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Kassi Valazza Knows Nothing של הזמרת, הכותבת והמפיקה האמריקאית, Kassi Valazza.

    היא גדלה באריזונה ארה״ב ומתגוררת כיום בפורטלנד. אלבום הבכורה של Kassi Valazza יצא בשנת 2019 ומאז היא בנתה סביבה עדת מעריצים, שרואים בה את אחת המייצגות של הקולות החדשים של סצנת מוזיקת הקאנטרי.

    משהו בעטיפה של האלבום ושיר הפתיחה הנהדר, Room in the City, גרם לי לצפות לאלבום פולק-קאנטרי אקוסטי ו״עירום״, אך האמת שככל שהאלבום הזה מתקדם, מגלים אלבום קאנטרי מעודן עם רמת הפקה פנטסטית וגם לא מעט שימוש בגיטרה חשמלית, כמו למשל בקטע Watching Planes Go By. ולמרות השימוש בגיטרה החשמלית וההפקה המצוינת, עדיין הסאונד באלבום שומר על ניקיון ועידון ממש מרגשים.

    איזון זו כנראה מילת המפתח באלבום הזה, לא רק בין סאונד כנה להפקה מושקעת, אלא גם בגיוון של הסאונד, קטעי הסולו לעומת קטעי השירה, האורך של הקטעים, הכל מרגיש מדויק, לא מעט מידי ולא יותר מידי. כך שבשורה התחתונה, האלבום Kassi Valazza Knows Nothing הוא אחד מאלבומי הקאנטרי הטובים ששמעתי בשנים האחרונות.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים – חגיגה של מוזיקת קאנטרי

    Brandy Clark – Brandy Clark

    מוזיקת קאנטרי: Brandy Clark - Brandy Clark

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש הזמרת וכותבת הקאנטרי האמריקאית, Brandy Clark, שנקרא על שמה.

    מדובר בזמרת שהייתה מועמדת 11 פעם לפרסי הגראמי וכתבה עבור אומנים כמו Sheryl Crow. היא החלה את הקרירה בשנת 2011 בתור כותבת שירים, בשנת 2012 היא הייתה המופע הפותח של Sheryl Crow ואלבום הבכורה שלה יצא בשנת 2013.

    אני תמיד מוצא את זה מעניין כשאומן קורא לאלבום על שמו. לעיתים מדובר באלבום הבכורה ואז זה מרגיש כמו אקט של ״תכירו אותי״. לעומת זאת כשאומן בוחר לקרוא על שמו לאלבום שהוא בשלב מאוחר ובוגר יותר של קריירה זה משדר ״עכשיו אני רוצה להראות לכם מה אני באמת״. 

    אז האלבום Brandy Clark הוא אלבום של כוכבת בוגרת, שיודעת בדיוק מה שהיא עושה. זהו אלבום מהוקצע ומדויק ביותר. יש פה גיוון, אנרגטיות, מוזיקה בועטת, בלדות וכל זה ב-11 שירים וקצת פחות מ-39 דקות.

    אחת. היצירות הבולטות באלבום זהו הדואט Dear Insecurity עם Brandi Carlile. זו בלדת קאנטרי פופ מרגשת על נושא חשוב של התמודדות עם חוסר ביטחון. הבלדה Buried היא מפגן שירה מרשים ובלדה עדינה ומרגשת בפני עצמה. השירה של Brandy לאורך האלבום כולו היא מדויקת ורכה, שילוב פנטסטי בין מקצעונות לרגש.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Lukas Nelson & Promise of the Real – Sticks and Stones

    מוזיקת קאנטרי: Lukas Nelson & Promise of the Real - Sticks and Stones

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש, Sticks and Stones, של הרכב הקאנטרי רוק, Lukas Nelson & Promise of the Real.

    הסולן והגיטריסט של הלהקה, Lukas Nelson, הוא בנו של אגדת הקאנטרי, Willie Nelson. בשנת 2008 Lukas וחברו Logan Metz חוו התגלות בהופעה של Neil Young. בעקבות כך Lukas החליט לעזוב את הלימודים ולהקים להקת רוק. בין השנים 2015 עד 2019, ההרכב הופיע עם Neil Young והם הקליטו יחד שני אלבומי אולפן, פסקול לסרט ושני אלבומי הופעה.

    האלבום החדש, Sticks and Stones, זהו אלבום קאנטרי רוק בועט וכזה שלרוב לא לוקח את עצמו ברצינות מידי. מספיק לראות את שם השיר, Alcohallelujah בשביל להבין את רוח הדברים. השיר שממשיך אותו, Every Time I Drink, הוא דוגמה נוספת לרוח השטות וההומור של ההרכב.

    לקראת סוף האלבום יש כמה בלדות שלפחות מבחינה מוזיקלית, הולכות לכיוון מעט רציני יותר, כמו למשל השיר Lying. בכל מקרה מדובר באלבום מהנה ואנרגטי.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    Jill Johnson – Jills Veranda Nashville

    מוזיקת קאנטרי: Jill Johnson - Jills Veranda Nashville

    השבוע יש לנו גם המלצת בונוס, האלבום החדש Jills Veranda Nashville של הזמרת השוודית, Jill Johnson.

    אז אומנם מדובר בזמרת שוודית, אך היא שמה את מוזיקת הקאנטרי והצלילים של נאשוויל על מפת המוזיקה השוודית. האלבום הזה הוא למעשה חלק מסדרה של Jill בה היא מבצעת שירי קאנטרי יחד עם אומנים אורחים. הביצועים כאן הם לרוב קלסיקות של קאנטרי, וגם כמה עיבודי קאנטרי לשירי פופ, כמו למשל הביצוע של Wicked Game, שממש אהבתי ואפילו Blowin In The Wind של בוב דילן.

    הסאונד נקי ולחלוטין מעביר את ההרגשה של מפגש עם חברים אוהבי קאנטרי בשביל לשיר ולנגן ביחד קלסיקות. אלבום נעים מאוד וקל על האוזן גם למי שאינו חובב קאנטרי.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן