fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Joshua Hyslop

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע אנחנו עם אלבום פולק נוגה של אומן בשם Joshua Hyslop מקנדה, אלבום בלוז-רוק בריטי ואלבום ג׳אז, שוב מנורווגיה, המדינה שכבר הפכה לסמל ג׳אז מבחינתי.

    אלבום השבוע: Joshua Hyslop – Westward

    Joshua Hyslop – Westward

    אלבום השבוע שלנו הפעם הוא האלבום החדש Westward של הזמר והכותב הקנדי, Joshua Hyslop.

    ג׳ושוע הוא יליד 1987 והוא זמר וכותב קנדי, מוונקובר. הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו עם סינגל שיצא בשנת 2011 ובשנה שלאחריה יצא אלבום הבכורה שלו, שזכה לסקירות משבחות.

    על פי הפרופיל של Joshua Hyslop ב-Spotify, הוא עבר שנתיים לא קלות שכללו התמודדות עם חרדות ודיכאון שנגרמו בעקבות הפיכתו להורה בפעם הראשונה, מוות של שניים מחבריו וכמובן מגפת הקורונה. כדרך התמודדות ג׳ושוע חזר לאולפן והקליט את אלבומו החדש, Westward, שעוסק בין היתר בתחושותיו ובמה שהוא עבר.

    בתור קידום לאלבום, ג׳ושוע הופיע בסלונים של בתים וגם יצא לסיבוב הופעות.

    האלבום Westward הוא פולק דיי מלנכולי, אבל מלא בנשמה ורגש. השירה הכה לא מתאמצת ונקייה של ג׳ושוע פשוט יוצאת היישר מהלב שלו ונכנסת אל לב המאזינים. נהינתי מאוד מהאלבום כולו ששומר על רמה אחידה לכל אורכו, אין כאן קטעים שמרגישים שהוכנסו רק לצורך השלמת האלבום, אלא נוצרת תחושה של יצירה שלמה, הומוגנית ואיכותית. רמת ההפקה מעולה, עם סאונד נקי ודינאמי.

    הקטעים שאהבתי במיוחד הן קטע הפתיחה, Pines, בלדת הפסנתר, The Veil, והקטע הנהדר No Stopping Now. כפי שציינתי, האלבום כולו אחיד להפליא ברמתו ולכן גם האלבום הזה נכנס למועדון ה״אלבום מושלם״ שלי.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Robin Trower – No More Worlds to Conquer

    Robin Trower - No More Worlds to Conquer

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש No More Worlds to Conquer של הגיטריסט והזמר הבריטי Robin Trower.

    רובין נולד בלונדון בשנת 1945, הוא התפרסם בשנות השישים המאוחרות בתור חבר בלהקת הרוק הבריטית, Procol Harum. החל משנת 1971, רובין החלק בקריירת סולו ובתור מנהיג להקת טריו על שמו.

    רובין משוייך לז׳אנר הרוק הכבד והבלוז-רוק. האלבום No More Worlds to Conquer, כולל נגיעות בלוז לאורכו, אף במהותו זהו אלבום רוק ובפינת ההמלצות שלנו, זהו ז׳אנר שלא מככב מספיק.

    המוזיקה באלבום היא בעיקר בלדות רוק קלאסיות, בין היתר, אני שומע נגיעות של Deep Purple. בכל יצירה באלבום יש קטעי סולו נהדרים של רובין, ללא ספק גיטריסט מנוסה ומכושר ביותר.

    אהבתי את רוב רובו של האלבום, אחד הקטעים הטובים בו לטעמי הוא Deadly Kiss הפאנקי, שיר הנושא הוא יצירת רוק נהדרת. הקטע Waiting for the Rain to Fall, בלדת בלוז-רוק מענגת וכך גם הבלדה Fire to Ash.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Helge Lien Trio – Revisited

    Helge Lien Trio - Revisited

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש Revisited של הרכב הג׳אז הנורווגי, Helge Lien Trio בהובלת הפסנתרן הנורווגי המחונן.


    הלגה נולד בנורווגיה בשנת 1975, הוא למד באקדמיית המוזיקה של אוסלו. הלגה הושפע עמוקות מאגדות הג׳אז Miles Davis, Chick Corea, Keith Jarrett ו-John Coltrane. בשבוע שעבר המלצתי לכם על אלבום ג׳אז נורווגי מאת Ellen Andrea Wang, שהיה דיי ניסיוני ביחס לג׳אז הרגוע והמלודי שמזוהה עם סצינת הג׳אז הנורווגית. הפעם מדובר באלבום שלגמרי מתאים ל״סטריאוטיפ״, זהו אלבום רך, נוגה, מלודי יפיפה.

    האלבום הוא למעשה עיבודים חדשים ליצירות קודמות של הלגה והוא הוקלט חלקו באולפן וחלקו בהופעות חיות, אך ההקלטה כה נקייה ומדויקת שלחלוטין לא ניתן להבדיל בין שתי סוגי ההקלטות.

    אהבתי את כל תשעת הקטעים באלבום ולכן גם הוא נכנס למועדון ה״אלבום מושלם״ שלי. בכל זאת אמליץ לכם על הקטעים: Gamut Warning Revisted, אולי הקטע הכי אנרגטי באלבום, קטע מומלץ נוסף הוא Krystall Revisted.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן