fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Kovacs

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע פרויקט זמרות שכדאי להכיר משתלט לנו על המלצות השבוע עם שלוש זמרות מופלאות, כולל שתיים מזמרות האינדי העדכניות והמרתקות ביותר, Kovacs ו-Sarah McCoy.

    אלבום השבוע: Kovacs – Child Of Sin

    Kovacs – Child Of Sin

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Child Of Sin, של הזמרת ההולנדית, Kovacs.

    שמה המלא הוא Sharon Kovacs, היא ילידת 1990, היא למדה ב-Rock City Institute בעיר אינדהובן בהולנד. שנה לאחר ש-Kovacs סיימה את לימודיה ב-2013, היא כבר עבדה על EP ראשון עם המפיק Oscar Holleman. ה-EP זכה להצלחה רבה ברחבי אירופה וכך גם האלבום הראשון שלה, Shades Of Black, מ-2015.

    הסאונד של Kovacs הינו סאונד דיי ייחודי, ראשית הווקל שלה שלא ניתן לטעות בו, משהו אפל וקולנועי, היא שרה בקול גבוה ומעט חתולי הייתי אומר. האופל והתחושה הקולנועית באים לידי ביטוי גם במוזיקה שלה. את השירים שלה הייתי מגדיר הימנוני אינדי פופ.

    האלבום החדש, Child Of Sin, הוא חגיגה של אינדי פופ איכותי, השירים קליטים, ממש להיט אחר להיט. יחד עם זאת ישנה תחושה של אופל, שמתבטאת גם בליריקה. האלבום הזה הוא חוויית האזנה מרתקת ואנרגטית. לא פשוט לסמן את השירים הבולטים כאן, בכל זאת אציין את Goldmine, Bang Bang ו-Mama.

    שיר הנושא, Child Of Sin הוא דואט עם Till Lindemann, שהוא הסולן של להקת הרוק הכבד הגרמנית המפורסמת, Rammstein. כאן Till שר באנגלית ומוסיף הרבה מהאופי המיוחד שלו לדואט העוצמתי הזה.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Natashia Kelly – Dear Darkening Ground

    Natashia Kelly - Dear Darkening Ground

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש Dear Darkening Ground, של הזמרת והמלחינה הבלגית, Natashia Kelly.

    היא ילידת בלגיה ובעלת שורשים איריים, Natashia Kelly למדה בקונסרבטוריון של בריסל, האלבום, Dear Darkening Ground הוא אלבומה המלא הראשון של Natashia.

    המוזיקה כאן היא ג׳אז עדין במיוחד, עם מעט השפעה ממוזיקה אירית עממית. הווקל של Natashia הינו נקי ומלא בכנות, אי אפשר שלא להאמין לה כשהיא שרה, באותה מידה שאי אפשר שלא להתרגש.

    שיא הנושא והשיר שפותח את האלבום, מהווה פתיחה מושלמת לעולמה המוזיקלי, שכולו עדינות. הפנסתר לצד הבס והתופים, כשבחלק מהיצירות ישנה גם גיטרה חשמלית כמו בקטע הסולו הנפלא בקטע השני, Miracle and Mirage.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Sarah McCoy – High Priestess

    Sarah McCoy - High Priestess

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש, High Priestess, של הזמרת והפסנתרנית האמריקאית, Sarah McCoy. 

    ילידת 1985 בדרום קרוליינה, ארה״ב למשפחה ממוצא אירי קתולי. בצעירותה היא למדה פסנתר קלסי, ברגע שהיא הגיעה לבגרותה היא מאסה בפסנתר, והחליטה לטייל ברחבי ארה״ב עם גיטרה עד שמצאה את מקומה בניו-אורלינס שהפך לבית עבורה. לניו-אורלינס יש השפעה רבה על המוזיקה שלה. Sarah הייתה אומנית קבועה של הבר The Spotted Cat, שם היא חידשה את מערכת היחסים שלה עם הפסנתר והייתה לה האפשרות להינות מחופש יצירתי מוחלט.

    במהלך 2013-14 היא הופיעה מספר פעמים בפריז והתאהבה בסצנת המוזיקה העדכנית שם. בשנת 2017, Sarah McCoy עברה לגור בעיר האורות.

    אלבומה החדש, High Priestess, הוא שיתוף פעולה שלה עם המפיק Renaud Letang. התוצאה היא אלבום אינדי-פופ פנטסטי, שנע בין אלקטרוני לבלדות פסנתר ותמיד נשמע מעניין ועדכני. 

    קטע הפתיחה, Weaponize Me הוא קטע אינדי עוצמתי, שמהווה דוגמא פנטסטית לגיוון והסאונד החדשני של Sarah McCoy. אהבתי מאוד את האלבום הזה והייתה לי התלבטות קשה האם לבחור בו לאלבום השבוע שלי, אך בסופו של דבר יכול להיות רק זוכה אחד.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן