fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Nadje Noordhuis

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע נמליץ לכם על מוזיקה מגוונת, כולל מוזיקת עולם מרגיעה, אלבום אינדי פופ אלקטרוני ואלבום ג׳אז חלק של Nadje Noordhuis, נגנית חצוצרה אוסטרלית המתגוררת בניו-יורק.

    אלבום השבוע: Nadje Noordhuis – Full Circle

    Nadje Noordhuis – Full Circle

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Full Circle, משנת 2022, של נגנית החצוצרה והמלחינה האוסטרלית, Nadje Noordhuis.

    Nadje Noordhuis היא ילידת סידני, היא החלה בלימודי הנדסת סאונד לפני שעברה למלבורן ושם למדה ניגון בחצוצרה ואילתור ב-Victorial Collage of the Arts, בהמשך היא עברה לניו-יורק ושם סיימה תואר שני ב-Manhattan School of Music.

    אלבום הבכורה שלה יצא ב-2012. אלבומה, Full Circle הוא אלבומה החמישי. האלבום כולל תשע יצירות, באורכים שנעים בין שלוש וחצי לשש וחצי דקות. זהו אלבום מאוזן ביותר, המוזיקה חלקה ונעימה מצד אחד, אך כן כוללת מידת תיחכום. החצוצרה של Nadje אף פעם לא עוברת לצד הצורם, היא נשארת נעימה ומעודנת לכל אורך האלבום. עבודת הפסנתר, הבס והתופים אף הם מאופיינים במידת עדינות נפלאה.

    האזנה לאלבום ממלאת באנרגיה מרגיעה ונותנת כוח, כך שזהו אלבום נהדר לסיים איתו את הסופ״ש.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Jeremy Spencer – In My Dreams

    Jeremy Spencer - In My Dreams

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש In My Dreams, של הזמר והגיטריסט הבריטי, Jeremy Spencer.

    זהו אלבום משונה משהו, על עטיפת האלבום כתוב Jeremy Spencer, אך ב-Spotify בשם האומן כתוב Jeremy Jackson Spencer, שזהו אומן שאין ולו פרט מידע יחיד עליו ברחבי הרשת. אם הולכים לעמוד של Jeremy Spencer ב-Spotify, אז כאן ניתן לראות שם את האלבום הזה, אך באתר הרשמי שלו אין זכר לאלבום.

    העלילה ממשיכה להסתבך כשמאזינים למוזיקה באלבום, זו מוזיקת עולם, מאוד נעימה ומלודית. האזנתי לאלבום הזה לפחות ארבע פעמים במהלך השבוע האחרון ומאוד נהינתי. יחד עם זאת, לא יכולתי שלא להרגיש שהמוזיקה מאוד ג׳נרית, כל הקטעים נשמעים כמו דברים ששמעתי כבר קודם, יש כאן תחושה דיי משוועת של חוסר מקוריות.

    ל-Jeremy Spencer יש סיפור מאוד מעניין, הוא היה חבר בהרכב המקורי של להקת Fleetwood Mac ואז פרש במפתיע מהלהקה בשנת 1971 והצטרף לכת דתית. הוא שב אל עולם המוזיקה רק בשנת 2006.

    אז האם יש ל-Spencer קשר לאלבום הזה? בשלב זה לא ברור ובאמת שעולה לי חשד שמדובר כאן במשהו לא לגמרי ״כשר״. עדיין, אני לא יכול שלא להודות, שמדובר באלבום מוזיקה מרגיע במיוחד ומתאים מאוד לשבת בבוקר.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Jacob Bellens – Polyester Skin

    Jacob Bellens – Polyester Skin

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום, Polyester Skin, של הזמר והכותב הדני, Jacob Bellens, משנת 2016. 

    האלבום הזה הוא לא הסגנון שלי בדרך כלל, זהו אלבום אינדי פופ אלקטרוני, אבל הסיבה שאני ממליץ עליו, מלבד הרצן לגוון קצת, היא שהאלבום הזה מפוצץ ברגש ומלודיות נעימות ומדבקות. 

    המקצבים מזכירים לי במעט פופ של שנות ה-70 וה-80, כמו Tears For Fears ואפילו Modern Talking, רק שרמת ההפקה היא לגמרי מודרנית. השירה היא מעט מלנכולית, אך מאוד מרגשת ומעניקה ווייב אחר למוזיקה.

    המוזיקה באלבום מגוונת במקצבים וגם מעט ברמה. לטעמי החצי השני של האלבום מעט פחות טוב מהפתיחה. שלושת השירים הראשונים באלבום הם השיא מבחינתי, בעיקר Untouchable, משהו במקצב והשירה כל כך מרגש ונוגע ללב.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן