fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Warhaus

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע נמליץ לכם על אלבום ג׳אז רגוע מדנמרק, רוק נשי בועט ומלא בכנות מאוסטרליה ואלבום אינדי רוק עם סאונד אנרגטי וקולנועי מבלגיה של אומן בעל שם הבמה, Warhaus.

    אלבום השבוע: Warhaus – Ha Ha Heartbreak

    Warhaus – Ha Ha Heartbreak

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Ha Ha Heartbreak, משנת 2022, של האומן הבלגי, Warhaus.

    שמו האמיתי הוא Maarten Devoldere, הוא יליד 1988 והוא מוכר בתור הסולן של להקת האינדי פופ-רוק הבלגית, Balthazar. בנוסף לכך מרטין הוא גם מפיק. תחת השם Warhaus, מרטין למעשה יוצר את פרויקט הסולו שלו.

    האלבום Ha Ha Heartbreak כולל סגנון אינדי פופ עם אווירה קולנועית, הגוון של הסאונד מזכיר לי את עבודתו של Jonathan Jeremiah, יש כאן שילוב של סול, R&B ואינדי רוק, עם יופי של גרוב.

    בעוד Jeremiah עובד יותר על מקצבים קליטים, ל-Warhaus יש סאונד מעט אפל יותר. ישנו שימוש בלא מעט אפקטים ורמת ההפקה היא נהדרת. השיר שבזכותו הגעתי לאלבום הוא Time Bomb, משהו בשירה אפילו הזכיר לי קצת את לאונרד כהן. השילוב המוזיקלי בין מקצב מודרני ופתאום סימפול שמרגיש רטרו-סול הרגישו לי כמו שילוב בין לאונרד כהן ל-Depeche Mode.

    מה אני אגיד לכם, תקראו לו Maarten Devoldere, או Warhaus, בכל מקרה מדובר כאן באומן שיודע מה הוא עושה. והאלבום Ha Ha Heartbreak הוא אנרגטי, מהנה וגם כזה שלא לוקח את עצמו יותר מידי ברצינות. בזכות כל אלה, Ha Ha Heartbreak הוא האלבום שעשה לי השבוע.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Jan Harbeck Quartet – Balanced

     Jan Harbeck Quartet - Balanced

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום החדש Balanced, של הרכב הג׳אז של הסקספוניסט הדני, Jan Harbeck, משנת 2022.

    יאן הוא נגן סקסופון, חליל וקלרינט בנוסף להיות מלחין. הוא למד באקדמיה המלכותית למוזיקה בדנמרק ובהמשך גם The New School בניו-יורק. הוא. זכה בשלל פרסים כולל פרס הגראמי הדני בשנת 2009. מלבד ההרכב Jan Harbeck Quartet הוא חבר גם ב-Live Jive Jungle. יאן מופיע גם עם שלל ארקסטרות נוספים.

    האלבום Balanced מזכיר לי את אלבומי הג׳אז הנורווגיים שהמלצתי לכם עליהם בעבר, כמו למשל Espen Ericksen Trio. זהו אלבום ג׳אז עדין במיוחד. צריך מצב רוח מסיום להאזין לאלבומים כאלה ואני חושב ששבת בבוקר יכול להיות זמן מושלם בשביל אלבום מעודן שכזה.

    לכל אורך האלבום, יש כאן נגינה מלאה ברוך ורגש, עם סקסופון מלטף, פסנתר קליל ותופים ובס שמשלימים את החוויה ליצירה שלמה ומאוזנת להפליא.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Indigo Sparke – Hysteria

    Indigo Sparke - Hysteria

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש, Hysteria, של הזמרת והמוזיקאית האוסטרלית, בעלת שם הבמה Indigo Sparke. 

    שוב מדובר באומנית עם מעט מאוד מידע עליה ברשת, כמו שאני אוהב. ממה שהצלחתי לגרד היא החלה בקריירה שלה בסידני אוסטרליה ובהמשך עברה לניו-יורק. היא חתמה בלייבל Sacred Bones בשנת 2021.

    האלבום Hysteria זהו אלבום רוק נשי נפלא. הסאונד יחסית מינימליסטי ובנוי על גיטרה בעיקר, אך יש בהחלט לא מעט הפקה מסביב. השירה של Indigo Sparke נקייה וכנה ביותר, לצד מקצבי הגיטרה יש באלבום המון רגש, הוא מעט נוגה, בועט לעיתים ומעל להכל, מרגיש אמיתי וכנה.

    הרמה מאוד אחידה לכל אורך האלבום, בכל זאת אציין את הקטע Pressure In My Chest, בתור הקטע שהכי נשאר איתי לאחר ההאזנה.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן