fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Complete Mountain Almanac

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    השבוע אנחנו בסימן של מוזיקה מרגיעה, עם אלבומי פולק ו-ווקל ג׳אז עדינים ומרגשים של אומנים כמו הפרויקט Complete Mountain Almanac.

    אלבום השבוע: Complete Mountain Almanac – Complete Mountain Almanac

    Complete Mountain Almanac

    אלבום השבוע שלנו הוא האלבום החדש, Complete Mountain Almanac, של ההרכב בעל אותו השם.

    הפרויקט, Complete Mountain Almanac, הינו שיתוף פעולה בין Rebekka Karijord, זמרת ומלחינה נורווגית, הפועלת בשוודיה ו-Jessica Dessner, משוררת, רקדנית ואומנית אמריקאית, הפועלת באיטליה. על שתיהן הצטרפו Aaron ו-Bryce Dessner, אחיה של Jessica וחברי ההרכב, The National.

    הרעיון של האלבום הוא יצירה שדנה בשינויי האקלים ומורכבת מ-12 קטעים שנקראים על פי שמות חודשי השנה.

    התוצאה הוא אלבום עם גוון פולק, מלודי וקסום, עם קצת שילובים מז׳אנרים נוספים. אני חושב שנוצרה כאן יצירה בעלת גוון מרגש. רוב האלבום שומר על גוון רגוע, עם פה ושם קטעים קצת יותר אנרגטיים, שכוללים אלמנטים אלקטרונים ואווירתיים. הקטע האהוב עלי באלבום הוא כנראה February, שזו נעימת פולק מלאה ברגש.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Jake Xerxes Fussell – Good and Green Again

    Jake Xerxes Fussell - Good and Green Again

    ההמלצה הראשונה שלנו היא האלבום Good and Green Again, של הזמר והגיטריסט האמריקאי, Jake Xerxes Fussell משנת 2022.

    הוא נולד בשנת 1981 בגו׳רג׳יה, ארה״ב. אבין היה פולקלוריסט וצלם, כך שכנראה הייתה לכך השפעה על Jake, שמגיל צעיר נמשך למוזיקה שורשית דרומית. בשנות ההתבגרות שלו, Jake נהג לנגן עם נגנים וותיקים ומנוסים כמו למשל Precious Bryant, איתו הוא גם יצא למסע הופעות.

    בשנת 2015 הגיע אלבום הסולו הראשון שלו ואילו האלבום Good and Green Again הוא כבר האלבום הרביעי שלו. זהו אלבום מלא ברוף וקסם של ביצועי עדכניים לפולק דרומי מסורתי. הגישה הרכה ומלאת הכבוד של Jake Xerxes Fussell למוזיקה הזו נשמעת בכל פריטת גיטרה וכל מילה שהוא שר. אני מאוד אוהב את הסגנון הזה ומוצא אותו מרגיע. זהו מסוג האלבומים שאחרי האזנה אליהם, אני מרגיש רענן ומלא כוח. זהו גם סוג האלבומים שאני מאוד אוהב לשמוע בנסיעות.

    אני חושב שהאלבום שומר על רמה אחידה לכל אורכו ועדיין אני רוצה לציין את השיר הנועל של האלבום, Washington, בתור יצירה יוצאת מן הכלל, עם עבודת גיטרה מופלאה ממש.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Rikard From – The Sorrow It Shows

    Rikard From - The Sorrow It Shows

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש, The Sorrow It Shows, של הזמר והפסנתרן השוודי, Rikard From. 

    הוא מספר על עצמו בפרופיל ה-Spotify שלו, שהוא תמיד אהב לנגן בפסנתר ואורגן, אך בשנת 2015 בעקבות מותה של אימו, הוא החליט לנסות לעשות זאת באופן מקצועי. אלבום הבכורה שלו הגיע בשנת 2017. מאז הוא מקליט כמה סגנונות כמו קלסי, פולק וג׳אז.

    האלבום  The Sorrow It Shows הינו אלבום ג׳אז מעודן. לטעמי יש איזה גוון קצת תמים למוזיקה והשירה באלבום הזה, מה שמעניק לאלבום הזה תחושה של יצירה כנה, פחות מלוטשת ומעובדת, יותר כמו יצירה היישר מהראש והלב אל הפסנתר והמיקרופון.

    הסאונד באלבום הזה הינו רגוע, נעים ומרגש במיוחד. קטע הפתיחה של האלבום, The Sorrow It Shows, הוא הקטע שאני הכי ממליץ עליו באלבום הזה, אם כי האלבום כולו הינו מהנה ביותר.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:

    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן